Er jeres normalvægt tilbage efter fødslen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Mor010711

Du er ikke alene. Isabella er lige knap 11 mdr ovg jeg mangler 4-5 kilo. 

Sådan  er det. Det kommer når det kommer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Hyacinth

Anjamichell skriver:

Nu er Kian 10 mdr og jeg mangler stadig at tabe mig 6 kg!! Iiiihhhhh altså hvor er det bare svært når man elsker det meste af det der feder.... Hvad med jer pigerne??
Er kiloene hvor de skal være nu eller?? Er det bare mig der er for langsom??

Du er ikke for langsom! 

Efter min første graviditet med min datter havde jeg smidt det jeg skulle, da hun var ca. 8 1/2 - 9 mdr. og der blev jeg gravid med nr. 2 (er i 21. Uge nu). Det meste kom af til sidst, men der var en laaang periode i starten, hvor jeg stod stille. Min mor har været sådan en, der bare har smidt det hele efter 3-6 mdr. efter hver af hendes graviditeter, men som jeg er blevet fortalt, er det altså de færreste, der er de der heldige "wonder moms" 

De fleste af mine veninder har taget over 1 år på at komme af med det og det kan altså også være svært! Det vigtigste er, at du spiser sundt og varieret og ikke laver hokus pokus 1-2-3 slankekure, da det ikke hjælper på længere sigt

Du skal virkelig ikke have det dårligt over "så lidt", som 6 kg reelt er. Mennesker er jo forskellige og det er meget normalt, at ens forbrænding går lidt ned efter graviditet. Man siger, at kroppen er tilbage i "sit eget jeg" efter 1-3 år efter fødsel(det gælder flere ting i kroppen)

Ikke slå dig selv i hovedet

Anmeld

6. juni 2012

Tona

Anjamichell skriver:

Nu er Kian 10 mdr og jeg mangler stadig at tabe mig 6 kg!! Iiiihhhhh altså hvor er det bare svært når man elsker det meste af det der feder.... Hvad med jer pigerne??

Jeg har taget 30 kg på siden jeg blev gravid og Amanda er halvanden år gammel og jeg vejer stadig 30 kg for meget. Især belastende fordi jeg lige havde tabt mig 40 kg inden jeg blev gravid  

Meeeen nu er jeg begyndt på kostomlægning og tror på det.

Anmeld

6. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej og det er 3 år siden at jeg fødte vores datter og der sidder +6-8 kg.

Anmeld

6. juni 2012

kirsti

Jeg vejede 78 inden jeg blev gravid, 84 lige inden fødslen og da Noah var 1,5mdr vejede jeg 62kg så det jeg tog på under graviditeten plus en del mere røg ret hurtigt! At jeg så senere hen har taget på er en anden snak ): 

Anmeld

6. juni 2012

Den lykkelige

Ka+Ma=Be skriver:

Både og....! 

Under graviditeten tog jeg 14 kg på. Da jeg vejede mig første gang to uger efter fødslen havde jeg tabt alle 14 kg. Efter et par uger mere havde jeg tabt yderligere 4 kg. 

Og så fik jeg hormonspiral! Og så tog jeg på få uger 6-7 kg på og vejer derfor mere end før jeg blev gravid!!! Lorte lort.

Nu har jeg fået spiralen ud og håber meget at jeg kan tabe mig igen!

Jeg hepper på dig og mig 

Ej hvor dejlig at høre nogle som også tog på efter at få den.. Altså også synd for dig.. men jeg tog 7 kg på efter at have fået den.. så jeg vejer hvad jeg gjorde da jeg var gravid  så mangler MANGE kg nu
Hvorfor fik du den ud hvis jeg må spørge??

Anmeld

6. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anjamichell skriver:

Min dreng er 8 måneder og jeg mangler at tabe 5-6kg. Det ser heller ikke ud til jeg når det, da en til er på vej

Anmeld

6. juni 2012

twinny

Jeg tog 22 kilo med drengene... Men det sad kun på maven. Så en måned senere var de væk igen. Jeg har tabt lidt mere nu... dog ikke meningen.

Anmeld

6. juni 2012

Mille82

Jeg har efter begge fødsler smidt mine kg et par mdr efter. Men efter jeg stoppede med at amme for lidt over 2 mdr siden, så har jeg taget 9 kg på!!! Møg, jeg kan åbenbart ikke tåle at spise alle måltider med børnene, som jeg ellers hidtil har gjort..

Anmeld

6. juni 2012

Mille82

Forøvrigt så er min mindste 13, snart 14 mdr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.