Anjamichell skriver:
Nu er Kian 10 mdr og jeg mangler stadig at tabe mig 6 kg!! Iiiihhhhh altså hvor er det bare svært når man elsker det meste af det der feder.... Hvad med jer pigerne??
Er kiloene hvor de skal være nu eller?? Er det bare mig der er for langsom??
Du er ikke for langsom! 
Efter min første graviditet med min datter havde jeg smidt det jeg skulle, da hun var ca. 8 1/2 - 9 mdr. og der blev jeg gravid med nr. 2 (er i 21. Uge nu). Det meste kom af til sidst, men der var en laaang periode i starten, hvor jeg stod stille. Min mor har været sådan en, der bare har smidt det hele efter 3-6 mdr. efter hver af hendes graviditeter, men som jeg er blevet fortalt, er det altså de færreste, der er de der heldige "wonder moms" 
De fleste af mine veninder har taget over 1 år på at komme af med det og det kan altså også være svært! Det vigtigste er, at du spiser sundt og varieret og ikke laver hokus pokus 1-2-3 slankekure, da det ikke hjælper på længere sigt
Du skal virkelig ikke have det dårligt over "så lidt", som 6 kg reelt er. Mennesker er jo forskellige og det er meget normalt, at ens forbrænding går lidt ned efter graviditet. Man siger, at kroppen er tilbage i "sit eget jeg" efter 1-3 år efter fødsel(det gælder flere ting i kroppen)
Ikke slå dig selv i hovedet
Anmeld