Er jeres normalvægt tilbage efter fødslen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.209 visninger
36 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Nu er Kian 10 mdr og jeg mangler stadig at tabe mig 6 kg!! Iiiihhhhh altså hvor er det bare svært når man elsker det meste af det der feder.... Hvad med jer pigerne??
Er kiloene hvor de skal være nu eller?? Er det bare mig der er for langsom??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

KakaoDrik

Jeg fødte i marts og er tilbage på min gamle vægt. Er stadig en +pige men har tabt de 20 kg jeg tog på 

Se på din kost kontra hvor meget du forbrænder. Så finder du ud af hvorfor du stadig sidder med de 6 kg 

Anmeld

5. juni 2012

LR85

Ja, men der gik da noget tid

Anmeld

5. juni 2012

morbibi

Anjamichell skriver:

Nu er Kian 10 mdr og jeg mangler stadig at tabe mig 6 kg!! Iiiihhhhh altså hvor er det bare svært når man elsker det meste af det der feder.... Hvad med jer pigerne??

Jeg har lige født den 26/5 og mangler at smide 3 kg, for at være på den vægt, jeg var før

Anmeld

5. juni 2012

Ka+Ma=Be

Både og....! 

Under graviditeten tog jeg 14 kg på. Da jeg vejede mig første gang to uger efter fødslen havde jeg tabt alle 14 kg. Efter et par uger mere havde jeg tabt yderligere 4 kg. 

Og så fik jeg hormonspiral! Og så tog jeg på få uger 6-7 kg på og vejer derfor mere end før jeg blev gravid!!! Lorte lort.

Nu har jeg fået spiralen ud og håber meget at jeg kan tabe mig igen!

Jeg hepper på dig og mig 

Anmeld

5. juni 2012

Noneother

Jeg var tilbage - 5 kg (som jeg burde have været inden graviditet) ca. 8 måneder efter. Så fik jeg bil, og har taget de 7 på igen, men det er skolekantinens/dovenskabens skyld, og ikke graviditet.

NB: Jeg tog 23 kg. på under min graviditet.

Anmeld

5. juni 2012

morbibi

Ka+Ma=Be skriver:

Både og....! 

Under graviditeten tog jeg 14 kg på. Da jeg vejede mig første gang to uger efter fødslen havde jeg tabt alle 14 kg. Efter et par uger mere havde jeg tabt yderligere 4 kg. 

Og så fik jeg hormonspiral! Og så tog jeg på få uger 6-7 kg på og vejer derfor mere end før jeg blev gravid!!! Lorte lort.

Nu har jeg fået spiralen ud og håber meget at jeg kan tabe mig igen!

Jeg hepper på dig og mig 

Nej nej nej og jeg skal have en hormonspiral om ikke så længe og jeg håber da ikke, at jeg også tager på, men jeg er glad for at vide, at det kan ske. Håber du smider det overskydende fedt igen

Anmeld

5. juni 2012

Kruse90

Det er nu 5 uger efter jeg har født og jeg har tabt de 11 kg jeg tog på under graviditeten Det er vildt dejligt.
Jeg vil dog gerne længere ned endnu. Men det skal nok komme når jeg lige får ro på herhjemme igen.

Kram

Anmeld

5. juni 2012

Ka+Ma=Be

morbibi skriver:

Nej nej nej og jeg skal have en hormonspiral om ikke så længe og jeg håber da ikke, at jeg også tager på, men jeg er glad for at vide, at det kan ske. Håber du smider det overskydende fedt igen

Det er slet heller ikk sikkert at det sker med dig! Gynækologen mente at det kunne være flere aspekter, men ville ikke udelukke at det havde sammenhæng med spiralen. Men jeg bliver også meget påvirket af hormoner - det samme skete da jeg i sin tid fik p-piller. De påvirker også mit humør helt sindssygt!

Ud over kiloene har jeg været rigtig glad for spiralen!  

Og tak - det håber jeg også meget 

Anmeld

5. juni 2012

Frøken J.

Anjamichell skriver:

Rose er 8 måneder, jeg er 12 kilo fra før-gravid vægten  Tog 25 på. FUCK DET ER DUMT!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.