Hvad F..... er det ?? på min datters ryg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Mor1012

4xGreve skriver:

Det ligner mine mygge stik, jeg fik at vide jeg reger med en allergiskrektion og tog nogle allagi piller ogpå et par få dage havde de hjulpet rigtig meget! 

okay har ikk lige nogle piller mod det , men hun er heller ikk plaget af det. men vil ringe til lægen imorgen og høre ad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

L&V

Emilie2010 skriver:

hehe vil da gern se diiin balle

ja mega sært men hun er heldigvis ikke plaget af det . men jeg vil nok ringe til lægen imorgen, hvis de da har åbent

Vil ikke chokere omverdenen ved synet af min blege røv Ja det kan jo da aldrig skade og ringe, det tror jeg bestemt de har.. Men køb sådan noget her det er et hit http://www.apotekeren.dk/produkter/Oevrige-varer/b ekaempelsesmidler/insektmidler/Faaborg-Relief-Crem e-25-ml-tube-1.aspx

Anmeld

4. juni 2012

Mor1012

Månsson skriver:

Vil ikke chokere omverdenen ved synet af min blege røv Ja det kan jo da aldrig skade og ringe, det tror jeg bestemt de har.. Men køb sådan noget her det er et hit http://www.apotekeren.dk/produkter/Oevrige-varer/b ekaempelsesmidler/insektmidler/Faaborg-Relief-Crem e-25-ml-tube-1.aspx

hehe !!

ok taak

Anmeld

4. juni 2012

L&V

Emilie2010 skriver:

hehe !!

ok taak

Så lidt, håber det går væk

Anmeld

4. juni 2012

Miss Church

Jeg tror ikke hun kan tåle myg. Jeg ser også ofte sådan ud. Sidste år, havde jeg et lille myggestik på låret og pludselig fyldte det hele baglåret, men det kløede ikke. 

Jeg spiser selv B-combin, for at undgå at blive stukket

Held og lykke med hende 

Anmeld

4. juni 2012

Mor1012

Miss Church skriver:

Jeg tror ikke hun kan tåle myg. Jeg ser også ofte sådan ud. Sidste år, havde jeg et lille myggestik på låret og pludselig fyldte det hele baglåret, men det kløede ikke. 

Jeg spiser selv B-combin, for at undgå at blive stukket

Held og lykke med hende 

nej det må simpelhen være det , at der er gået noget betændelse i de 3 myggestik hun fik for 14 dage siden.

jeg vil se hva lægen siger, måske man kan få noget så det ikke ender sån hver gang

Anmeld

4. juni 2012

mpr

Emilie2010 skriver:

det startede med 3 myggestik for ca 14 dage siden.... og se nu hvordan det ser ud. igår var der intet og idag , ja som du kan se

Syntes lidt det ligner en alergisk reaktion jeg havde på nogle meget meget giftige myg nogle år tilbage ved ikke om det er det, ville lige vende den med lægen?

Anmeld

4. juni 2012

Miss Church

Emilie2010 skriver:

nej det må simpelhen være det , at der er gået noget betændelse i de 3 myggestik hun fik for 14 dage siden.

jeg vil se hva lægen siger, måske man kan få noget så det ikke ender sån hver gang

Go' ide. Det kan være de har noget som du kan give hende  

Ha' en go' sommer - forhåbentlig uden alt for mange myggestik

Anmeld

4. juni 2012

Mor1012

Chel1992 skriver:

Syntes lidt det ligner en alergisk reaktion jeg havde på nogle meget meget giftige myg nogle år tilbage ved ikke om det er det, ville lige vende den med lægen?

jaa ringer os lægen imorgen

Anmeld

4. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Sådan ser jeg altid ud, når jeg får myggestik - jeg er allergisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.