Hvad F..... er det ?? på min datters ryg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Mor1012

Stumpen skriver:

det ser rigtig slem ud og jeg tror måske også jeg ville kontakte vagtlæge, hvis myggestikkene er blusset op igen efter 14 dage -så længe varer myggestik da ikke...

nej nemlig ikke, det er kommet fra igår til idag :/

emilie hun sover nu, så jeg ringer til lægen imorgen, lægevagten er jo mest til for dem som ikke kan vente på egen læge og da hun ikke har feber mv, og spiser osv som hun plejer. så tror jeg nok det kan vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Mor1012

mor:) skriver:

sådan kan jeg se ud når jeg får myggestik.

okay , også 14 dage efter du er blevet stukket ? hun så nemlig ikke sådan ud igår

Anmeld

4. juni 2012

Mor1012

aarhusmor skriver:

sådan så det også ud efter jeg var bidt i USA. Min læge derovre vurderede at det enten var myggestik eller en edderkop og at jeg ikke kunne tåle det. Jeg fik et skud histamin.

Herhjemme er jeg ikke allergisk overfor noget

okay , men det er os myggestik, det var i hvertfald der hun blev stukket for 14 dage siden de 4 steder

Anmeld

4. juni 2012

H+S Skjolgborg.

Sådan ser min søn ud også når han er bleve stukke af myg og tit mere rødt.

Det kan være to ting  eller to ting i en. Udover man ikke kan tåle dem men også pga de har baktrie med sig. Du kan smør hende med zinklime det er godt mod en del stik og kan købes i håndkøb hjælp det ikke syntes jeg du skal tag til lægen.

Hun har ikke feber vel mere i det af det ikke er andet hun er stukke af f.eks bi eller ligne.

Mvh Henriette

Anmeld

4. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Emilie2010 skriver:

okay , også 14 dage efter du er blevet stukket ? hun så nemlig ikke sådan ud igår

nej ikke så lang tid efter...altså der er de gerne forsvundet. Og de ser kun sådan ud hvis jeg har kløet voldsomt.

hmmm...så er det måske ikke det alligevel.

Anmeld

4. juni 2012

FrkZier

Emilie2010 skriver:

det startede med 3 myggestik for ca 14 dage siden.... og se nu hvordan det ser ud. igår var der intet og idag , ja som du kan se

sådan ser jeg ud hvis jeg for et myggestik - men det kommer dagen efter jeg er blevet stukket, ikke 14 dage efter

men et kald til lægen imorgen vil nok ikke skade

Anmeld

4. juni 2012

Mor1012

Skjolgborg. skriver:

Sådan ser min søn ud også når han er bleve stukke af myg og !@#$%^&* mere rødt.

Det kan være to ting  eller to ting i en. Udover man ikke kan tåle dem men også pga de har baktrie med sig. Du kan smør hende med zinklime det er godt mod en del stik og kan købes i håndkøb hjælp det ikke syntes jeg du skal tag til lægen.

Hun har ikke feber vel mere i det af det ikke er andet hun er stukke af f.eks bi eller ligne.

Mvh Henriette

okay

nej slet ikke feber, hun var lidt snottet i forgårs og igår men det er ovre idag. hun er som hun plejer. ikke plaget af det

hun fik stikkene for 14 dage siden, og fra igår til idag ser de så sådan her ud

jeg sprøjtede noget bakterie dræbende på og smurte med zink. det var lige det jeg havde har brugt myggestift da hun fik stikkende.

jeg sys ikk ligefrem at ringe vagtlæge, er nødvendigt som flere skriver

Anmeld

4. juni 2012

tarkoflen

Sådan ser mine myggestik også ud de hæver bare rigtig meget op samtidig med. Men hvis du er utryg så ring til vagtlægen...

Anmeld

4. juni 2012

Mor1012

mor:) skriver:

nej ikke så lang tid efter...altså der er de gerne forsvundet. Og de ser kun sådan ud hvis jeg har kløet voldsomt.

hmmm...så er det måske ikke det alligevel.

jo det er myggestik, det kan ikke være andet , det var der hun fik stikkene for 14 dage siden

ja må lige ringe til lægen imorgen

Anmeld

4. juni 2012

Mor1012

tarkoflen skriver:

Sådan ser mine myggestik også ud de hæver bare rigtig meget op samtidig med. Men hvis du er utryg så ring til vagtlægen...

ej vil ik ringe vagtlæge, hun ligger og sover nu og det jo ikke noget som ikke kan vente til egen læge har åbent. hun har ikke feber mv.

okay kommer de røde plamager også færst efter 14 dage på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.