Hvad F..... er det ?? på min datters ryg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Silas&Mille

Umiddelbart synes jeg det ligner en kraftig reaktion på mygstikkene.

For nogle år siden fik jeg et mygstik lige ved håndledet og hele min hånd hævede op samt ca 15 cm op af armen. Det så ret vildt ud  Det gjorde lidt ondt og kunne lige som mærke det strammede en del.

Det var imens jeg var til Skanderborg festival så jeg gik til samaritterne fordi det strammede så meget, så ville jo lige vide hvordan jeg skulle forholde mig til sådan en hævelse.

De kunne fortælle at det med meget stor sandsynlighed var en myggeart der er noget mere giftig end dem vi mennesker almindeligvis bliver stukket af.

Jeg fik først reaktionen 2-3 dage efter jeg var blevet stukket, så ved ikke om det kan være det. Altså den er ikke farlig den omtalte myggert, men man reagere bare MEGET kraftigere på deres stik. Det var i hvert fald sådan jeg fik det forklaret den gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

tarkoflen

Emilie2010 skriver:

ej vil ik ringe vagtlæge, hun ligger og sover nu og det jo ikke noget som ikke kan vente til egen læge har åbent. hun har ikke feber mv.

okay kommer de røde plamager også færst efter 14 dage på dig

De kommer når jeg klør i dem og hvis jeg er rigtig heldig skifter de på et tidspunkt farve og ligner mest af alt et kæmpe sugemærke

Anmeld

4. juni 2012

Mor1012

Silas&Mille skriver:

Umiddelbart synes jeg det ligner en kraftig reaktion på mygstikkene.

For nogle år siden fik jeg et mygstik lige ved håndledet og hele min hånd hævede op samt ca 15 cm op af armen. Det så ret vildt ud  Det gjorde lidt ondt og kunne lige som mærke det strammede en del.

Det var imens jeg var til Skanderborg festival så jeg gik til samaritterne fordi det strammede så meget, så ville jo lige vide hvordan jeg skulle forholde mig til sådan en hævelse.

De kunne fortælle at det med meget stor sandsynlighed var en myggeart der er noget mere giftig end dem vi mennesker almindeligvis bliver stukket af.

Jeg fik først reaktionen 2-3 dage efter jeg var blevet stukket, så ved ikke om det kan være det. Altså den er ikke farlig den omtalte myggert, men man reagere bare MEGET kraftigere på deres stik. Det var i hvert fald sådan jeg fik det forklaret den gang

okay

ja men det må være noget med myggestikkene at gøre, en reaktion på dette. men det bare sent det kommer, efter ca 14 dage. og så fra igår til idag ser det sådan ud som på billedet :/

Anmeld

4. juni 2012

ønskebørn74

Emilie2010 skriver:

det startede med 3 myggestik for ca 14 dage siden.... og se nu hvordan det ser ud. igår var der intet og idag , ja som du kan se

du skal til lægen med hende.. hun har den type overfølsomhed som min mand har.. der går infektion i det og hun skal have penicilin for det.. ellers er der fare for blodforgiftning, det har vi prøvet.. han var indlagt i næsten 3uger..

Anmeld

4. juni 2012

Mor1012

ønskebarn74 skriver:

du skal til lægen med hende.. hun har den type overfølsomhed som min mand har.. der går infektion i det og hun skal have penicilin for det.. ellers er der fare for blodforgiftning, det har vi prøvet.. han var indlagt i næsten 3uger..

ja men nu er det "kun" fra igår til idag det er blevet værre, igår var der intet. og hun har ikke feber, så mon ikk det kan vente til imorgen

Anmeld

4. juni 2012

ønskebørn74

Emilie2010 skriver:

ja men nu er det "kun" fra igår til idag det er blevet værre, igår var der intet. og hun har ikke feber, så mon ikk det kan vente til imorgen

er stikkene varme at røre ved??

Anmeld

4. juni 2012

Mor1012

ønskebarn74 skriver:

er stikkene varme at røre ved??

nej og det heller ikke hævet. det ser bare underligt ud :/ men ikke noget hun er plaget af , endnu i hverttfald sprøjtede noget bakterie dråbende på og zink, havde ikk lige andet :/

Anmeld

4. juni 2012

L&V

Emilie2010 skriver:

det startede med 3 myggestik for ca 14 dage siden.... og se nu hvordan det ser ud. igår var der intet og idag , ja som du kan se

Hvis det ikke lige var fordi det var på min balde så ville jeg da god dele et billede med dig af mine fine myggestik som os ser sådan ud Det kan være fordi myggen har suget i noget som kan gi den reaktion har jeg fået fortalt af min læge da det ofte hæver op ved mig, smør lidt kølende creme på og hvis det ik går væk så snak med lægen, intet farligt i det Men sæst det kommer efter 14 dage

Anmeld

4. juni 2012

4xGreve

Det ligner mine mygge stik, jeg fik at vide jeg reger med en allergiskrektion og tog nogle allagi piller ogpå et par få dage havde de hjulpet rigtig meget! 

Anmeld

4. juni 2012

Mor1012

Månsson skriver:

Hvis det ikke lige var fordi det var på min balde så ville jeg da god dele et billede med dig af mine fine myggestik som os ser sådan ud Det kan være fordi myggen har suget i noget som kan gi den reaktion har jeg fået fortalt af min læge da det ofte hæver op ved mig, smør lidt kølende creme på og hvis det ik går væk så snak med lægen, intet farligt i det Men sæst det kommer efter 14 dage

hehe vil da gern se diiin balle

ja mega sært men hun er heldigvis ikke plaget af det . men jeg vil nok ringe til lægen imorgen, hvis de da har åbent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.