Hvad F..... er det ?? på min datters ryg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.001 visninger
45 svar
0 synes godt om
4. juni 2012

Mor1012

det startede med 3 myggestik for ca 14 dage siden.... og se nu hvordan det ser ud. igår var der intet og idag , ja som du kan se

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Ina33

Jeg aner ikke hvad det er, men godt ser det ikke ud.

Jeg ville helt sikkert ringe til lægevagten, hvis jeg havde et barn der så sådan ud (og jeg er ellers ikke en der normalt ringer til læge i tide og utide).

Min mor kan ikke tåle myggestik, hun får blodforgiftning, ikke at jeg tror at din datter har blodforgiftning, men måske er hun allergisk over for myggestik?

Anmeld

4. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Aarrhhh det ser godt nok ik rart ud!! Er det stadig de samme myggestik, eller er det nye stik hun har fået i dag?? Gør de ondt/ klør osv? Ville tage en kuglepen og tegne en ring omkring, for at ku tjekke om de bliver større endnu. Og ville nok gi lægevagten et kald! Vh stine

Anmeld

4. juni 2012

Stumpen

Jeg tænker er stærk reaktion på myggestik.. 

Anmeld

4. juni 2012

Mor1012

Loppe skriver:

Jeg aner ikke hvad det er, men godt ser det ikke ud.

Jeg ville helt sikkert ringe til lægevagten, hvis jeg havde et barn der så sådan ud (og jeg er ellers ikke en der normalt ringer til læge i tide og utide).

Min mor kan ikke tåle myggestik, hun får blodforgiftning, ikke at jeg tror at din datter har blodforgiftning, men måske er hun allergisk over for myggestik?

ja det ser mega mystisk ud ?

arh, ligefrem lægevagt, det vil jeg ikke ringe til men kan ringe til lægen imorgen tidlig kl 08. emilie sover lige om lidt

ja tænkte det var noget betændelses ligende. men hun er heldigvis ikke plaget af dette, endnu :/

Anmeld

4. juni 2012

Mor1012

StineW79 skriver:

Aarrhhh det ser godt nok ik rart ud!! Er det stadig de samme myggestik, eller er det nye stik hun har fået i dag?? Gør de ondt/ klør osv? Ville tage en kuglepen og tegne en ring omkring, for at ku tjekke om de bliver større endnu. Og ville nok gi lægevagten et kald! Vh stine

ja det ser mega mystisk ud ? ja det er "bare" de 3 myggestik som hun fik for 14 dage siden. nej det klør ikke, hun har kløet i det igår da hun sku ha nattøj på, men ellers ikke sådan som vi andre klør i myggestik

arh, ligefrem lægevagt, det vil jeg ikke ringe til men kan ringe til lægen imorgen tidlig kl 08. emilie sover lige om lidt

Anmeld

4. juni 2012

Mor1012

Stumpen skriver:

Jeg tænker er stærk reaktion på myggestik.. 

ja det tænkte jeg os, det ser godt nok slemt ud :/

Anmeld

4. juni 2012

Stumpen

Emilie2010 skriver:

ja det tænkte jeg os, det ser godt nok slemt ud :/

det ser rigtig slem ud og jeg tror måske også jeg ville kontakte vagtlæge, hvis myggestikkene er blusset op igen efter 14 dage -så længe varer myggestik da ikke...

Anmeld

4. juni 2012

aarhusmor

sådan så det også ud efter jeg var bidt i USA. Min læge derovre vurderede at det enten var myggestik eller en edderkop og at jeg ikke kunne tåle det. Jeg fik et skud histamin.

Herhjemme er jeg ikke allergisk overfor noget

Anmeld

4. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

sådan kan jeg se ud når jeg får myggestik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.