samantha1986 skriver:
Det har de fleste også lært her. Og det havde hans mor egentlig også. men det har været som om siden jeg blev gravid at de mener de kan tillade sig det, for når den lille kommer så vil vi komme til at se dem mere. Ja det kommer vi nok til, men så er det på vores præmisser og ikke deres.
Om ikke andet er du nød til og få dem til og forstå at tilog starte med er det altså vigtigt at I som nybagte forældre får tid til og lære jeres lille nye baby at kende. Sig at de gerne må komme på besøg osv men at de VIRKELIG er nød til og ringe eller smse inden. Jeg tror ikke der er nogen børn der er meget glad for uro og mange besøgende i starten - og så må man sgu ligesom dele familiemedlemmerne op, sådan så de ikke allesammen kommer på samme tid.
Jeg har 2 børn. Og jeg delte det også op så alle ikke kom. Faktisk også sådan så jeg til og starte med ikke kom nogen her hjem, men når vi havde overskud til og se nogen tiig vi ud og mødes med dem. Derpå har mine piger på 4 og 1½ år også lært barnevognen og kende.
Ang om barnet bliver roligt eller ej, synes jeg det beskriver det meget godt mens det ligger i maven. Min store pige, Malou Selma, var meget rolig. Hun sparkede for ligesom og vise at hun altså stadig var der, og også når man puffede lidt til maven men ellers ikke. Matilde Kirstine, min lille pige, sparkede som hun havde lyst til det. Især når jeg spiste og drak så havde hun det godt derinde. 
Anmeld