Ens tålmodighed er godt nok lille nogen gange!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

PernilleogLouis

Der lyder for mig som om du gerne vil bestemme hvordan tingene skal være men din kæreste har vel også noget ar skulle ha sagt også selv om i ikke enige - man må jo gå på kompromis nogen gange - det er jo også hans hjem og barn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

samantha1986

Babymor2010 skriver:

Det er super vigtigt i starten at i lærer baby at kende - og signalerne. 

Jeg havde selv en svigermor rendende i tide og utide, fordi vi bor ALT for tæt på hinanden, og det gør vi stadig, men det er slet slet ikke i samme omfang som da Isabella var nyfødt. 

SÅdan tænker jeg også. Og man får aldrig den første tid igen. Sagde du eller din mand noget til hende?

Anmeld

4. juni 2012

Clisolka

samantha1986 skriver:

SÅdan tænker jeg også. Og man får aldrig den første tid igen. Sagde du eller din mand noget til hende?

Det var så slemt på et tidspunkt at vi lod være med at tage telefonen og slukkede lyset i vores køkken (fordi hun kan se lige over til os fra hendes blok). Hun kom heldigvis ikke uanmeldt  Havde hun ikke haft kontakt med os i 2 dage kom der en sms "er i sure på mig"  Hun er enlig, så selvfølgelig skal hun da have lov til at se sit barnebarn, men der er grænser 

Anmeld

4. juni 2012

samantha1986

kicha skriver:

Der lyder for mig som om du gerne vil bestemme hvordan tingene skal være men din kæreste har vel også noget ar skulle ha sagt også selv om i ikke enige - man må jo gå på kompromis nogen gange - det er jo også hans hjem og barn 

Vi vil begge gerne bestemme. Men jeg tror ikke at han ved hvor hårdt det kan være i starten. Vi skal lære den lille og kende samt vores roller. Og hvis vi har folk rendende i tide og utide så vil vi ikke det. Han er meget dårlig til at sige fra overfor folk, og det er derfor jeg synes vi allerede nu skal snakke om hvordan og hvorledes. Et eller andet sted er der ikke mig der burde sige fra når det er hans familie. Men det kommer det til at blive. Og derfor synes jeg det ville være rart hvis vi nu inden vi stod i det kunne få aftalt bare lidt. Men der kan vi så åbenbart ikke. 

Anmeld

4. juni 2012

samantha1986

Babymor2010 skriver:

Det var så slemt på et tidspunkt at vi lod være med at tage telefonen og slukkede lyset i vores køkken (fordi hun kan se lige over til os fra hendes blok). Hun kom heldigvis ikke uanmeldt  Havde hun ikke haft kontakt med os i 2 dage kom der en sms "er i sure på mig"  Hun er enlig, så selvfølgelig skal hun da have lov til at se sit barnebarn, men der er grænser 

Ja så boede i også tæt på heNde. Det er svært for man synes de skal have lov til at se den lille men alt med måde. Kærestens far bor tre kvarter fra os og han er også enlig. Og jeg er spændt på hvordan det blivet med han. Små børn siger ham ikke noget men jeg frygter han vil bruge den lille som undskyldning for at være her hele tiden og der kan han godt tro om igeb

Anmeld

4. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Jeg synes du gør det lidt negativt allerede fra begyndelsen. Hvem si'r det bli'r hårdt?? Hvem si'r du ikk bare får et nemt barn du har lyst til at vise frem fordi du er stolt??
Måske er det sådan din mand tænker. At han glæder sig helt vildt til at vise baby frem og måske også har brug for at se sin familie lidt mere i hans eget hjem??

Man er jo to om at bo sammen og dermed også to om at have en mening der skal høres. I skal jo tage hensyn begge to :-)

Jeg synes du skal ta' det lidt afslappet og vente med at bekymre dig til bæbsen er der og hverdagen går igang :-)

Anmeld

4. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har det altid været sådan at kommer folk uanmeldt og vi ik har lyst til besøg, så kommer folk bare ik ind!! Hader når folk kommer uanmeldt!! Vh stine

Anmeld

4. juni 2012

Clisolka

samantha1986 skriver:

Ja så boede i også tæt på heNde. Det er svært for man synes de skal have lov til at se den lille men alt med måde. Kærestens far bor tre kvarter fra os og han er også enlig. Og jeg er spændt på hvordan det blivet med han. Små børn siger ham ikke noget men jeg frygter han vil bruge den lille som undskyldning for at være her hele tiden og der kan han godt tro om igeb

Ja selvfølgelig skal de have lov til at se baby, men vent og se til du har født  Måske det slet ikke bliver så slemt som du frygter 

Anmeld

4. juni 2012

PernilleogLouis

Anjamichell skriver:

Jeg synes du gør det lidt negativt allerede fra begyndelsen. Hvem si'r det bli'r hårdt?? Hvem si'r du ikk bare får et nemt barn du har lyst til at vise frem fordi du er stolt??
Måske er det sådan din mand tænker. At han glæder sig helt vildt til at vise baby frem og måske også har brug for at se sin familie lidt mere i hans eget hjem??

Man er jo to om at bo sammen og dermed også to om at have en mening der skal høres. I skal jo tage hensyn begge to :-)

Jeg synes du skal ta' det lidt afslappet og vente med at bekymre dig til bæbsen er der og hverdagen går igang :-)

Anmeld

4. juni 2012

FruStolpe

Anjamichell skriver:

Præcis som jeg ville ha skrevet det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.