update på: mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Flødebollen

FrkZier skriver:

det også det jeg tænker - jeg synes bare det rigtig svært at opstille nogen "spilleregler" fordi vi har jo kendt hinanden i en 6 år ca (dog ikke været fuldtidskæreste alle årene) så er også bare bange for at alting falder tilbage i den samme gamle rille, og det fungerede jo åbenbart ikke, så det ville jo være dumt - hvis du forstår hvad jeg mener?

men ja, kærlighed er sku stærkt, og har det lidt sådan, så længe han ikke har været mig utro.. kan jeg faktisk gå lange længder for at vi kan være sammen, fordi nej et forhold er ikke altid en dans på roser, der ER nedture.. og det her er jo så en af vores nedture, men hvis vi kan komme igennem det, håber og tror jeg at vi står stærkere på den anden side

Det må jo f.eks. Være, at han involvererdig i de stressede perioder og andre ting du nævner. Så du har en chance for at give ham plads(qua at han siger, han føler sig trængt op i en krog)

Forstår dig udemærket.. Og ja, man står stærkere på den anden side. Min kæreste og jeg har virkelig mødt modstand på mange punkter, men vi er sammen endnu og endnu stærkere..

I må virkelig bare arbejde hårdt - begge 2 for at det ikke ryger tilbage i den gamle rille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

FrkZier

Kathepige skriver:

Det må jo f.eks. Være, at han involvererdig i de stressede perioder og andre ting du nævner. Så du har en chance for at give ham plads(qua at han siger, han føler sig trængt op i en krog)

Forstår dig udemærket.. Og ja, man står stærkere på den anden side. Min kæreste og jeg har virkelig mødt modstand på mange punkter, men vi er sammen endnu og endnu stærkere..

I må virkelig bare arbejde hårdt - begge 2 for at det ikke ryger tilbage i den gamle rille

er bare bange for at han lidt er for meget brændt fast i ikke at dele det - nu har han jo levet sådan altid hmhm.

men tja.. uanset hvad er der jo ikke så meget andet for end at prøve at føle sig frem, og se hvad tiden beslutter der skal ske

tusind tak

Anmeld

18. juni 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
FrkZier skriver:

er bare bange for at han lidt er for meget brændt fast i ikke at dele det - nu har han jo levet sådan altid hmhm.

men tja.. uanset hvad er der jo ikke så meget andet for end at prøve at føle sig frem, og se hvad tiden beslutter der skal ske

tusind tak

Når jeg ser dig i debatter, så tænker jeg ofte, hvordan det går med den kærlighed... Hvad har i fundet ud af?

Knus Mette

Anmeld

19. juni 2012

FrkZier

Mathias Villads skriver:

Når jeg ser dig i debatter, så tænker jeg ofte, hvordan det går med den kærlighed... Hvad har i fundet ud af?

Knus Mette

hehe, tak, det lidt sødt

altså.. der sker ikke så meget, jeg ser stadig andreas lidt engang imellem sådan stille og roligt, jeg har stadig ikke besluttet mig for om jeg for alvor vil give ham en chance til. nu tager vi det bare med babysteps og ser hvor tiden bringer os hen

Anmeld

19. juni 2012

christina92

Som andre også skriver er det kun dig som kan tage den beslutning og bare lov mig at du bruger AL den tid du skal bruge, for at følge dit hjerte

Jeg sender dig mange  og tanker og håber du i al det her rod alligevel er glad.

Anmeld

21. juli 2012

AndreasMor84

Du får lige en krammer herfra også.. sikke da noget Håber du finder den løsning der er rigtig for dig/Jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.