FrkZier skriver:
det også det jeg tænker - jeg synes bare det rigtig svært at opstille nogen "spilleregler" fordi vi har jo kendt hinanden i en 6 år ca (dog ikke været fuldtidskæreste alle årene) så er også bare bange for at alting falder tilbage i den samme gamle rille, og det fungerede jo åbenbart ikke, så det ville jo være dumt - hvis du forstår hvad jeg mener?
men ja, kærlighed er sku stærkt, og har det lidt sådan, så længe han ikke har været mig utro.. kan jeg faktisk gå lange længder for at vi kan være sammen, fordi nej et forhold er ikke altid en dans på roser, der ER nedture.. og det her er jo så en af vores nedture, men hvis vi kan komme igennem det, håber og tror jeg at vi står stærkere på den anden side 

Det må jo f.eks. Være, at han involvererdig i de stressede perioder og andre ting du nævner. Så du har en chance for at give ham plads(qua at han siger, han føler sig trængt op i en krog)
Forstår dig udemærket.. Og ja, man står stærkere på den anden side. Min kæreste og jeg har virkelig mødt modstand på mange punkter, men vi er sammen endnu og endnu stærkere..
I må virkelig bare arbejde hårdt - begge 2 for at det ikke ryger tilbage i den gamle rille
Anmeld