update på: mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

Clisolka

FrkZier skriver:

Hej alle i fantatiske baby.dk brugere

jeg vil starte med at sige TUSIND TAK for alle de varme tanker og søde ord jeg har fået med på vejen, det har simptelhen bare været helt fantastisk!

Jeg synes at jeg vil fortælle jer hvad der er sket siden sidst jeg skrev! det kan godt blive lidt rodet så hold fast på hat og briller! - Jeg fandt ud af at andreas IKKE havde været sammen med en anden, men at det var noget han sagde fordi han ville have mig til at tro det så jeg gik fra ham, og inde i  hans åndsvage hovede troede han det så ville være nemmere for mig at komme videre hvis jeg bare var sur på ham over han havdet været utro..

- jeg har snakket med pigen han "havde været sammen med" og hun anede ikke hvad jeg snakkede om, hun havde altså ikke set eller snakket med andreas i laaaang tid..

Jeg valgte så at skrive et meget langt brev til Andreas, om hvor inderligt skuffet jeg var over at han efter så lang tid ikke kunne udvise mig en respekt at være ærlig og fortælle mig han ikke havde lyst til at være sammen med mig mere, fordi jo jeg var skuda blevet pisse ked af det alligvel, men havde da accepteret hans valg osv.

det resulterede så i at han kontaktede mig, hvor han fortalte mig at han fortrød så dybt og inderligt at han havde gjort det, og han sagde faktisk selv at han var jordens støreste svagpisser. han fortalte mig at han faktisk ikke engang vidste hvorfor han havde gjort det, fordi han havde intet ønske om at vores forhold sku være slut, og at den eneste grund der egentligt var, var at han var virkelig stresset på jobbet og en masse andre ting der havde gjort at han havde følt sig presset op i en krog - han sagde også at han elskede mig, savnede mig og ville gøre alt for at vinde mig tilbage..

hmhm.. ja der var jo så lidt at tygge på

Jeg har jo så informeret Andreas om at jeg IKKE bare kan glemme det der er sket, selvom jeg ville ønske jeg kunne fordi jeg elsker jo for søren da også ham rigtig meget, men den kæææmpe følelse af svigt jeg fik smasket i ansigtet, forsvinder ikke bare natten over - jeg er ikke sikker på jeg kan komme til at stole på ham igen efter det.

det jeg så nu er igang med at finde ud af er om jeg kan glemme og tilgive ham - og give ham en chance til.. eller om jeg "bare" skal  komme videre

årh der er mange tanker i mit hovede lige pt..

på den ene side har jeg lyst til bare at sige fuck it og løbe tilbage i armene på ham, men på den anden siden er jeg skide bange for at han så om to uger ombestemmer sig.. arrgh..

men tak fordi du gad læse

Ej nej nej nej.....

Du skal have et STORT herfra. 

Du skal føle efter i dit hjerte hvad du selv vil  Det er hårdt at blive såret, men at han ikke kunne nosse sig sammen og fortælle sandheden = øv... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

B&J

sender dig en stor krammer og håber du følger dit hjerte

Anmeld

3. juni 2012

FrkZier

Babymor2010 skriver:

Ej nej nej nej.....

Du skal have et STORT herfra. 

Du skal føle efter i dit hjerte hvad du selv vil  Det er hårdt at blive såret, men at han ikke kunne nosse sig sammen og fortælle sandheden = øv... 

det er rigtig svært at finde ud af - men der er ligesom ikke ritig nogen vej udenom

Anmeld

3. juni 2012

FrkZier

B&J skriver:

sender dig en stor krammer og håber du følger dit hjerte

tusind tak

Anmeld

3. juni 2012

L&V

FrkZier skriver:

præcis!!.. tror min plan lige pt. er at tage det stille og roligt, jeg vil ikke kaste mig ud i noget - jeg/vi tager en dag ad gangen, ser hvad der sker

Det tror jeg os er det bedste du kan gøre

Anmeld

3. juni 2012

Clisolka

FrkZier skriver:

det er rigtig svært at finde ud af - men der er ligesom ikke ritig nogen vej udenom

Nej, det er nemlig svært 

Anmeld

3. juni 2012

MortilElias2010

Jeg ville mene at det er HAM der har behov for at være alene og lære sig selv at kende. Du derimod forekommer at have styr på dig selv og hvordan du er. Jeg vil ikke råde dig til at vælge ham TIL endnu. Men det er nu engang op til dig. Hastværk er lastværk. 

Anmeld

3. juni 2012

FrkZier

MortilElias2010 skriver:

Jeg ville mene at det er HAM der har behov for at være alene og lære sig selv at kende. Du derimod forekommer at have styr på dig selv og hvordan du er. Jeg vil ikke råde dig til at vælge ham TIL endnu. Men det er nu engang op til dig. Hastværk er lastværk. 

jeg ved stadig heller ikke om jeg vælger ham hverken fra eller til - lige nu tager jeg det bare stille og roligt, og ser hvad der sker.

tak

Anmeld

3. juni 2012

Lotus86

FrkZier skriver:

tak

jeg tror også at vi på sigt finder sammen igen, ligenu skal jeg bare have tid til at bearbejde alt det der er sket, og få lagt det på hylden.. tingene skal bare gå meget langsomt og ikke noget med at haste ind i det

Det kan jeg godt forstå, det er jo trods alt stadig et kæmpe svigt du har været udsat for, og det gør jo heller ikke noget, at han lige lider lidt

Anmeld

3. juni 2012

FrkZier

Lotus86 skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er jo trods alt stadig et kæmpe svigt du har været udsat for, og det gør jo heller ikke noget, at han lige lider lidt

hehe nej han har nok godt af lige i svede lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.