update på: mit liv i ruiner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Ej, for syv sytten da også en gang rod! Det var skisme da mærkeligt han sagde sådan !! Kan godt forstå du er lidt forvirret i dit hoved... men håber du finder ro, og pas på dig selv!

som min mor så fint sagde da vi snakekde om det: de mænd der.. de tænker sku ikke så langt..

og ja, det kan hun da ihvertfald have ret i at Andreas ikke har gjort her!

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

som min mor så fint sagde da vi snakekde om det: de mænd der.. de tænker sku ikke så langt..

og ja, det kan hun da ihvertfald have ret i at Andreas ikke har gjort her!

tusind tak

Ja, gad vide hvor de nogle gange ligger hovedet henne! hehe!

Anmeld

3. juni 2012

mpr

FrkZier skriver:

Hej alle i fantatiske baby.dk brugere

jeg vil starte med at sige TUSIND TAK for alle de varme tanker og søde ord jeg har fået med på vejen, det har simptelhen bare været helt fantastisk!

Jeg synes at jeg vil fortælle jer hvad der er sket siden sidst jeg skrev! det kan godt blive lidt rodet så hold fast på hat og briller! - Jeg fandt ud af at andreas IKKE havde været sammen med en anden, men at det var noget han sagde fordi han ville have mig til at tro det så jeg gik fra ham, og inde i  hans åndsvage hovede troede han det så ville være nemmere for mig at komme videre hvis jeg bare var sur på ham over han havdet været utro..

- jeg har snakket med pigen han "havde været sammen med" og hun anede ikke hvad jeg snakkede om, hun havde altså ikke set eller snakket med andreas i laaaang tid..

Jeg valgte så at skrive et meget langt brev til Andreas, om hvor inderligt skuffet jeg var over at han efter så lang tid ikke kunne udvise mig en respekt at være ærlig og fortælle mig han ikke havde lyst til at være sammen med mig mere, fordi jo jeg var skuda blevet pisse ked af det alligvel, men havde da accepteret hans valg osv.

det resulterede så i at han kontaktede mig, hvor han fortalte mig at han fortrød så dybt og inderligt at han havde gjort det, og han sagde faktisk selv at han var jordens støreste svagpisser. han fortalte mig at han faktisk ikke engang vidste hvorfor han havde gjort det, fordi han havde intet ønske om at vores forhold sku være slut, og at den eneste grund der egentligt var, var at han var virkelig stresset på jobbet og en masse andre ting der havde gjort at han havde følt sig presset op i en krog - han sagde også at han elskede mig, savnede mig og ville gøre alt for at vinde mig tilbage..

hmhm.. ja der var jo så lidt at tygge på

Jeg har jo så informeret Andreas om at jeg IKKE bare kan glemme det der er sket, selvom jeg ville ønske jeg kunne fordi jeg elsker jo for søren da også ham rigtig meget, men den kæææmpe følelse af svigt jeg fik smasket i ansigtet, forsvinder ikke bare natten over - jeg er ikke sikker på jeg kan komme til at stole på ham igen efter det.

det jeg så nu er igang med at finde ud af er om jeg kan glemme og tilgive ham - og give ham en chance til.. eller om jeg "bare" skal  komme videre

årh der er mange tanker i mit hovede lige pt..

på den ene side har jeg lyst til bare at sige fuck it og løbe tilbage i armene på ham, men på den anden siden er jeg skide bange for at han så om to uger ombestemmer sig.. arrgh..

men tak fordi du gad læse

Puha det var da noget af en omgang

1. hvordan kan man lyve om sådan noget?!

2. Vil han det ene eller det anede?

Syntes ikke det var fair af ham men kan godt forstå din tvivl om hvad du lige skal gøre Kan hverken sige du skal gøre til eller fra men pas på dig selv og så gør det du føler ville være rigtigt. Prøv at finde ud af om han er oprigtig eller om han bare prøver at slippe uden om et skænderi igen

Anmeld

3. juni 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Ja, gad vide hvor de nogle gange ligger hovedet henne! hehe!

ja det gad jeg godt vide! hehe

Anmeld

3. juni 2012

Darling<3

Åh, kærligheden er aldrig nem!!

Følg dit hjerte - men hvis du vil tilbage til ham - så skal han ikke vide at du har "ventet" på ham

Anmeld

3. juni 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Puha det var da noget af en omgang

1. hvordan kan man lyve om sådan noget?!

2. Vil han det ene eller det anede?

Syntes ikke det var fair af ham men kan godt forstå din tvivl om hvad du lige skal gøre Kan hverken sige du skal gøre til eller fra men pas på dig selv og så gør det du føler ville være rigtigt. Prøv at finde ud af om han er oprigtig eller om han bare prøver at slippe uden om et skænderi igen

jeg er ikke et sekundt i tvivl om at han mener det, og han er meget oprigtigt! - mit problem er bare om jeg vil kunne stole på ham igen

Anmeld

3. juni 2012

mpr

FrkZier skriver:

jeg er ikke et sekundt i tvivl om at han mener det, og han er meget oprigtigt! - mit problem er bare om jeg vil kunne stole på ham igen

Det er altid noget at du ved det

Men ja hvordan bygger man lige tilliden op igen efter sådan noget :s Håber bare du finder ud af hvad der skal ske

Anmeld

3. juni 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Det er altid noget at du ved det

Men ja hvordan bygger man lige tilliden op igen efter sådan noget :s Håber bare du finder ud af hvad der skal ske

det jo så fordelen ved at jeg har kendt ham i så mange år, jeg ved når han lyver og ikke lyver

tusind tak!

Anmeld

3. juni 2012

Lotus86

Åhh... Din stakkel, det må være en forfærdelig situation at stå i Men ja jeg var nok helt sikkert gået tilbage, når det kommer til kærlighed er jeg svag, en ting er hvis han havde været dig utro, det har han ikke, han har 'bare' været et kæmpe fjols, du savner ham og elsker ham, og der er vel kun en måde du kan finde ud af på, om du kan 'glemme' og tilgive.

Følg dit hjerte. Håber du kommer helskindet igennem

Anmeld

3. juni 2012

FrkZier

Lotus86 skriver:

Åhh... Din stakkel, det må være en forfærdelig situation at stå i Men ja jeg var nok helt sikkert gået tilbage, når det kommer til kærlighed er jeg svag, en ting er hvis han havde været dig utro, det har han ikke, han har 'bare' været et kæmpe fjols, du savner ham og elsker ham, og der er vel kun en måde du kan finde ud af på, om du kan 'glemme' og tilgive.

Følg dit hjerte. Håber du kommer helskindet igennem

tak

jeg tror også at vi på sigt finder sammen igen, ligenu skal jeg bare have tid til at bearbejde alt det der er sket, og få lagt det på hylden.. tingene skal bare gå meget langsomt og ikke noget med at haste ind i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.