Anonym skriver:
Det er nemlig det med søvnen for alle parter som jeg frygter.
jeg har nemlig utroligt svært ved at falde i søvn. Jeg kan sagtens bruge 1-2på at falde i søvn.
JEg kan heller ikk sove hvis jeg hører for mange lyde.
Heller ej hvis kæresten snorker.
Har faktisk i over et år sovet med ørepropper i for at kunne sove.
Dette er jo selvfølgelig noget jeg skal vendes af med inden den tid kommer. Da man jo skal kunne hører baby og der skal en bombe til at vække kæresten.
Men tænker bar er det nemt for baby at falde i søvn når jeg ligger der og vender og drejer mig og kæresten snorker?
Men jeg er nu også rimelig sikker på at jeg bliver total kvæstet og træt så burde hurtigt kunne sove smiler.
Men som tingene ser ud nu. Kan jeg ikk sove hvis jeg kan hører noget.
Jeg havde det nøjagtigt som dig, inden jeg fik barn. Jeg var også nervøs ved om det kunne ændre sig, især fordi jeg havde stort søvnbehov.
De første uger efter fødslen var jeg bare høj af adrenalin; var på, når jeg var vågen og sov som en sten, når jeg kunne. Nu har det fundet et mere naturligt leje, hvor jeg sover mindre om natten og tit får en lur i løbet af dagen. Jeg sover godt om natten og er knapt nok oppe at tisse om natten, hvilket jeg gjorde i stor stil tidligere også før graviditeten. Så mit søvnmønster har helt klart ændret sig, men jeg føler ikke, det er til det værre.
Anmeld