baby i eget værelse fra day one?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.663 visninger
37 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Anonym trådstarter

Er det noget man gør?

Altså at baby sover i eget værelse fra nyfødt.

Har i gjort det? Del gerne lidt erfaring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

MortilElias2010

Vi har ikke. 

Anmeld

3. juni 2012

christina92

Altså det jeg har hørt fra mange venner og bekendte er at de har haft den lille i soveværelset til de har lært den lilles lyde at kende

Altså hvornår er det på grænsen til gråd? hvornår er h*n vågnet? og hvornår ligger baby bare uroligt og nulrer.

Anmeld

3. juni 2012

Sujan

Man anbefaler at baby sover i samme rum som forældrerne de første 3-4 mdr. så de kan høre en og føle tryghed.

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Årh okay

Anmeld

3. juni 2012

christinak

Anonym skriver:

Er det noget man gør?

Vores dreng er næsten 7 uger og han sover inde ved os i liften, synes der er alt for tidlig for sådan en lille størrelse at sove selv 

Anmeld

3. juni 2012

Ciss

Anonym skriver:

Er det noget man gør?

Vi havde baby i egen seng i soveværelset indtil de ikke vågnede så meget om natten længere. Jeg syntes, det var ok bare at kunne strække armen ud, hvis der var noget, og jeg slap at måtte stå rigtig op, når baby var sulten osv.

Anmeld

3. juni 2012

Kløver

Vores søn kom først på eget værelse da han var 7 mdr og lillepigen vil komme på eget værelse fra 6-7 mdr, det passer med når de bliver for store til vuggen :-)

Jeg ville tidligst lade dem sove på eget værelse fra 4 mdr

Anmeld

3. juni 2012

Julemusen

Hvis vi havde haft værelse til ham, så var han kommet der ind da han var 1 måned, for vi vækkede ham hver gang vi rullede rundt, hostede og alt det. Vi fflyttede og da han var 3 måneder fik han sit eget værelse og sov meget meget bedre. Men den første måned ville jeg have ham ved mig lige meget hvad. Han havde brug for trygheden.

Anmeld

3. juni 2012

camilla10

Anonym skriver:

Er det noget man gør?

Tja, jeg har i hvert fald fundet ud af, at det er noget, man hurtigt kan ændre mening om  Inden vi fik den lille, tænkte jeg, at han så hurtigt som muligt skulle på eget værelse, men.. hold op, hvor er det bare nemt, at have hans seng stående klods op af min, så jeg bare skal række armen ud og pakke dynen om ham, inden jeg vender mig om og sover videre. Om morgenen kan jeg ikke engang huske, hvor mange gange, han har været vågen, fordi jeg selv sover videre med det samme. Da han var helt lille havde jeg en babyseng, der manglede en side og som stod klods op af min seng. Så skulle jeg bare række ud efter ham, når han skulle ammes. Fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.