Er det bare sådan med alle mænd ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Maja_4000

Når det kommer til rengøring er det lige omvendt her .. Jeg HADERat gøre rent

Med madlavning og tøjvask er mit "domæne"

Nu har jeg ikkelæst tråden .. Men skal han ikke i aktivering eller noget hvis han er på kh ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Når det kommer til rengøring er det lige omvendt her .. Jeg HADERat gøre rent

Med madlavning og tøjvask er mit "domæne"

Nu har jeg ikkelæst tråden .. Men skal han ikke i aktivering eller noget hvis han er på kh ?

Han har adhd og et HIDSIGT temperament (ligesom mig ), og han går fuldstændig amok hvis han kommer ud i aktivering (der kan tit være nogen lidt "irriterende" typer, (IKKE ONDT MENT, men jeg har selv oplevet nogen typer som jeg synes var trælse at høre og se på .....)

Anmeld

1. juni 2012

morethanperfect

MortilElias2010 skriver:

Samme her! Indimellem vil jeg faktisk bare gerne have min sætter sig ned i sofaen og lader hus være hus!  Elsker når min mand lægger sig på sofaen, for så falder han ofte i søvn og så ved jeg der er ro på det næste stykke tid uden alle mulige gøremål, som sagtens kan vente efter min mening! 

Ja præcis

Anmeld

1. juni 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Altså her ville manden utrolig gerne hjælpe med meget mere end han gør..

Han kan bare ikke... Hans stress resulterede i at han stadig ikke kan rumme/overskue/klare for mange ting i løbet af en dag...

En dag hvor han f.eks. har været afsted i 2 timer med noget jobprøvning er sted han er glad for og føler sig tryg hos kan han når han kommer hjem ikke overskue at smøre et stykke rugbrød... no shitting rugbrødet ender i stumper og han står og har det dårligt fordi han gerne vil hjælpe og aflaste men bare ikke kan...

Så han hjælper alt det han kan overskue og nogen gange sætter han sig også udover det med hovedpine og meget træthed til følge fordi jeg bare ikke har mere...

Lige pt er hans aflastning Diablo 3 et spil han har ventet på siden Diablo 2 udkom så det er en del år

her får han da lov at hygge sig med det når det er det han gerne vil...

men jeg går så også pt hjemme på barsel... Men vi ved begge at der kommer noget aktivering af en slags når jeg går fra barsel igen...

Det er bestemt ikke altid lige nemt eller sjovt at stå med det meste selv og ikke kunne sætte sig ned og læse eller spille computer eller tage et bad hver dag når man gerne ville... Men sådan er det bare for duer ikke at presse ham...

Anmeld

1. juni 2012

TeamRocket

Arh jeg ved ikke, min mand er ikke doven på den måde, han ser ikke rodet, men hjælper gerne til hvis jeg siger hvad der skal ordnes. Men han vil sku hellere sidde og spille D3 det er helt sikkert Han får bare ikke lov, høhø.

Anmeld

1. juni 2012

Sakris

Nøj, det havde jeg ikke fundet mig i!

Herhjemme er der ingen af os der har lyst til alle de sure pligter, så vi har delt dem. Han støvsuger og vasker op (vi har dog opvaskemaskine også). Jeg vasker tøj og rydder op (jeg roder helt sikkert også mest). Resten hjælper vi hinanden med! 

Når vi engang får råd, vil vi dog gerne have en rengøringskone! 

Anmeld

1. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Ja, jeg bor så sammen med min skønne kæreste, som jeg er glad for ..

Men her på det sidste MINDRE glad .. Problemet er at det ALTID er mig som skal støvsuge, gøre rent, lave mad og vaske tøj Han er konstant hos en af vores fælles venner og spiller diablo 3, eller også er han nede og træne.

Han er på kontanthjælp, og er faktisk hjemme hele dagen(hvis han da nogensinde er hjemme) ...

I løbet af den seneste uge sov han hjemme 2 dage ud af 7. 2 DAGE, bare fordi de lige skulle gennem en bane i det lorte spil! er fanme træt af det!

Ligeså snart jeg stille sætter mig ned og snakker med ham om det, blir han pisse sur og reagerer som om at det er en selvfølge at jeg gør det

jeg går i skole fra 8 til 14 (16 nogle dage), og så gider jeg sku da ikke komme hjem og vaske tøj og vaske op og lave mad, selvom han går hjemme hele dagen !?!?!

Har lagt mærke til at nogle af debatterne herinde handler om ca det samme emne, så jeg tænker bare; er det psykisk at DE FLESTE mænd er sådan, eller er der noget jeg har misforstået?

Hvad kan der gøres ??

Jeg vil sgu ikke af med ham, bare fordi han er et doven individ

Nix, herhjemme er alt delt op efter hvem der går sidst om morgenen, hvem der kommer først hjem osv.. Ingen af os gider et forhold hvor den ene gør alt og vi vil begge gerne vise vores barn at livet er et samarbejde. Men jeg tror jeg læste han har adhd? Eller var det en anden anonym i samme tråd? For er det tilfældet, kan det måske hjælpe jer at få skemalagt alt der skal gøres i huset? Det gør min søster og hendes kæreste (hun har adhd) og det har hjulpet dem helt enormt meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.