Min kæreste er p.t også fuldstændig opslugt af diablo3 og er ikke helt så nem at få til at hjælpe til, men jeg ved at det er for en periode og det er ikke sådan at han ikke vil, hvis jeg spørger ham om hjælp.
Det er dog som om, han ikke altid lige fanger, at jeg vasker alt tøj, hænger det op, tager det ned og lægger det sammen, hvis han har gjort en af tingene ved 2 vaske, så synes han, at vi er lige gode om at gøre det... Men jeg tror måske det er fordi han ikke tænker over, hvor mange vaske, der bliver vasket på en uge... Og det kan jeg jo bare fortælle ham

Han har aldrig været vant til at lave noget, da han boede hjemme, og det tror jeg er det helt store problem

Men når din kæreste går hjemme hele dagen, så må han sgu komme ind i kampen! Er det fordi han ikke aner, hvad der skal laves? For hvis det er fordi han ikke helt ved, hvad du forventer, så skulle du måske prøve at fortælle ham, hvad du gerne vil have han gør? Jeg tror nogle gange, at jeg glemmer at fortælle min kæreste, hvad jeg forventer af ham, fordi jeg bare tager det som en selvfølge, at han bare ved hvad jeg gerne vil have lavet hvornår, og han er jo ikke tankelæser
Anmeld