MME - hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Silas&Mille

Kofoed. skriver:

400 ml mme, ellers jern dråber. Men de skal have 500 ml mælk og dagen, for at få dækket kalkbehovet, men hun skal jo være et halv år, før det er ko mælk man må bruge.

Godt så huskede jeg rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Moar2011

rikkeregnbue skriver:

Hun er ved at være 4½ måned

700 ml væske - er det også vand der tæller der? For MME er vel ikke væske? Eller?

Jaa, er MME ikk væske - når det er lavet på vand ? .. men hvis du er i tvivl kunne du jo også give hende lidt MME i hendes mad..

Anmeld

1. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kofoed. skriver:

400 ml mme, ellers jern dråber. Men de skal have 500 ml mælk og dagen, for at få dækket kalkbehovet, men hun skal jo være et halv år, før det er ko mælk man må bruge.

Der blev jeg forvirret.

400 ml MME men 500 ml mælk? Jeg må ikke give hende komælk endnu, så hvordan det?

Anmeld

1. juni 2012

mor2011_

400 ml i alt for dække jernbehøv hun behøver ikke får mere og det sker ikke noget hvis en dag får hun kun 300 og andre dage mere..

Anmeld

1. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babyklar skriver:

Jaa, er MME ikk væske - når det er lavet på vand ? .. men hvis du er i tvivl kunne du jo også give hende lidt MME i hendes mad..

Vidste ikke MME gik ind for væske også...

Anmeld

1. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

mor2011_ skriver:

400 ml i alt for dække jernbehøv hun behøver ikke får mere og det sker ikke noget hvis en dag får hun kun 300 og andre dage mere..

Okay, tusind tak for svaret!

Anmeld

1. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babyklar skriver:

den gang storm startet på grød og kun ville have de der 3-4falsker .. der ringet jeg til en prof på børne afdelingen og spurgte, da storm havde til dens til at blive for tyk ..

og han fik rigelig , i de 3-4flasker på 180 til 200 ml .. men om det er lavet om siden jeg ringet for 6mdr siden , ved jeg ikk ..

men jeg ville jo mene at det er fint .. hvor gammel er hun ved at være ?

Hun er ca. 4½ måned. Bliver 5 mdr den 25 Juni

Anmeld

1. juni 2012

mor2011_

Kofoed. skriver:

altså tænker du på 500 ml alm mælk de må de da slet ikke får og heller ikke hvis de er 6 md de må kun får par slurke mælk ikke mere da 

Anmeld

1. juni 2012

mor2011_

rikkeregnbue skriver:

Okay, tusind tak for svaret!

selv tak har nemlig lige snakket medvores sp om det 

Anmeld

1. juni 2012

SaNiNa

rikkeregnbue skriver:

Hun er ved at være 4½ måned

700 ml væske - er det også vand der tæller der? For MME er vel ikke væske? Eller?

mee er også væske det er jo lavet på vand, hende grød indeholder jo også en vis mængde væske den skal også tælles med.

og hvis hun drak kaffe skulle den mængde også tælle med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.