Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Ida er jo forlængst startet op på grød.. Men jeg kom lige til at tænke på, er det ikke noget med at de skal have et hvis antal ml MME om dagen? Og hvis ja, hvor meget?
Skal jo lige sikre mig at Ida får det hun skal have!
På forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
uden at være 100% sikker, så mener jeg det er 400ml.
Silas&Mille skriver: uden at være 100% sikker, så mener jeg det er 400ml.
Ork.... Hvis det "kun" er det... Så er der jo ingen problem
rikkeregnbue skriver: Hej piger Ida er jo forlængst startet op på grød.. Men jeg kom lige til at tænke på, er det ikke noget med at de skal have et hvis antal ml MME om dagen? Og hvis ja, hvor meget? Skal jo lige sikre mig at Ida får det hun skal have! På forhånd tak
det er nået med at det også kommer and på hvor meget sutteflaske hun får med MME i ..
Storm fik alle de flasker han sku have, så der behøvede jeg ikke at stoppe det i hans mad ..
nogengange stoppet jeg en lille skefuld for at det ikke var så klisteret grøden .. eller for tør..
rikkeregnbue skriver: Ork.... Hvis det "kun" er det... Så er der jo ingen problem
nej det er nemlig det.
Mener i hvert fald det er 400ml der dækker deres daglige jern behov
Babyklar skriver: det er nået med at det også kommer and på hvor meget sutteflaske hun får med MME i .. Storm fik alle de flasker han sku have, så der behøvede jeg ikke at stoppe det i hans mad .. nogengange stoppet jeg en lille skefuld for at det ikke var så klisteret grøden .. eller for tør..
Hun får/fik dagligt 5-6 flakser med hver 180 ml i. Nu får hun kun 3-4 flasker.
Er hun stadig dækket ind så?
Hvor gammel er hun?
Da min pige var 4 måneder skulle hun have 700ml vækse inkl det skjulte (det som grøden er lavet af) og hun levede kun af mme ingen brystmælk
SaNiNa skriver: Hvor gammel er hun? Da min pige var 4 måneder skulle hun have 700ml vækse inkl det skjulte (det som grøden er lavet af) og hun levede kun af mme ingen brystmælk
Hun er ved at være 4½ måned
700 ml væske - er det også vand der tæller der? For MME er vel ikke væske? Eller?
rikkeregnbue skriver: Hun får/fik dagligt 5-6 flakser med hver 180 ml i. Nu får hun kun 3-4 flasker. Er hun stadig dækket ind så?
den gang storm startet på grød og kun ville have de der 3-4falsker .. der ringet jeg til en prof på børne afdelingen og spurgte, da storm havde til dens til at blive for tyk ..
og han fik rigelig , i de 3-4flasker på 180 til 200 ml .. men om det er lavet om siden jeg ringet for 6mdr siden , ved jeg ikk ..
men jeg ville jo mene at det er fint .. hvor gammel er hun ved at være ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128