Så blev uglen Blue færdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Dinna88

Malene76 skriver:

Opskriften ser lidt russisk ud synes jeg, måske når man knækker koden det så ikke er så vanskeligt endda. Måske jeg må have startshjælp af fasteren eller moderen.  Den er godt nok sød, tror da jeg skal forsøge mig.

Den er ikke sværere end andre opskrifter Ellers skriver du også bare, så skal jeg nok se om jeg kan hjælpe dig! Go for it

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Dinna88

Slott skriver:

Hvor er den fin 

Tak!

Anmeld

1. juni 2012

SaNiNa

Dinna88 skriver:

Jada - det er bare en flad cirkel. Dvs. du tager bare ud hele tiden. Første omgang:

Så det kører bare:

Udtagninger hele vejen rundt.

næste omgang: 1 fm og 1 udtagning

Næste omgang: 2 fm og 1 udtagning

Næste omgang: 3 fm og 1 udtagning

På et tidspunkt kommer du så langt at du ikke skal tælle fm, du kan se hvor du skal tage ud. Og så kører det bare. Bagsiden er stof der er syet på i hånden 

Er det hæklet?

Bliver nok nød til at finde en som kan lave det for mig for er ikke særlig god til sådan noget eller retter jeg kan ikke finde ud af det.

Blev bare så forelsket i puden da jeg så den

Anmeld

1. juni 2012

eliasogmor

Dinna88 skriver:

... Og hvis jeg selv skal sige det, så ser han bare super godt ud i sofaen, ved de hjemmelavede puder  Er hasteligt igang med kæresten Purple

se den kunne også stå fint hjemme ved mig...

Anmeld

1. juni 2012

Dinna88

SaNiNa skriver:

Er det hæklet?

Bliver nok nød til at finde en som kan lave det for mig for er ikke særlig god til sådan noget eller retter jeg kan ikke finde ud af det.

Blev bare så forelsket i puden da jeg så den

Ja, det er den   Den er super, super nem at lave. Jeg har lavet tre af dem. Hvis du ikke finder en der vil lave den, så kan jeg godt tage imod bestillinger på netop den slags puder. Lige nu er jeg dog bare lige travl hvad angpr hækling.

Anmeld

1. juni 2012

Dinna88

eliasogmor skriver:

se den kunne også stå fint hjemme ved mig...

hæhæ... Godt jeg ikke er den eneste der kan finde på at have en bamse i sofaen i stuen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.