Så blev uglen Blue færdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Malene76

Dinna88 skriver:

haha, tak!! jeg ELSKER også lilla! hvilket bestemt ses i mit tøjskab og i lejligheden 

Det ser også tydeligt her på mit tøj, det ene sæt briller, min pung, sko og mange mange andre ting.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Nessie

Hvor fin Også puderne

Anmeld

31. maj 2012

Dinna88

SaNiNa skriver:

Må jeg spøger om hvordan du har lavet puden?

Jada - det er bare en flad cirkel. Dvs. du tager bare ud hele tiden. Første omgang:

Så det kører bare:

Udtagninger hele vejen rundt.

næste omgang: 1 fm og 1 udtagning

Næste omgang: 2 fm og 1 udtagning

Næste omgang: 3 fm og 1 udtagning

På et tidspunkt kommer du så langt at du ikke skal tælle fm, du kan se hvor du skal tage ud. Og så kører det bare. Bagsiden er stof der er syet på i hånden 

Anmeld

31. maj 2012

Dinna88

Malene76 skriver:

Det ser også tydeligt her på mit tøj, det ene sæt briller, min pung, sko og mange mange andre ting.  

God smag!!  Jeg havde også lille briller, men min kæreste kom desværre til at ødelægge dem!

Anmeld

31. maj 2012

Dinna88

Solstrålebørn skriver:

Hold kæft den er nuttet, sød, cute.... 

Tusinde tak Synes også bare den er SÅ kær!

Anmeld

31. maj 2012

Dinna88

Nessie skriver:

Hvor fin Også puderne

Maaaange tak!  Er så dårlig til at få lavet alle mine uendelige projekter færdige, så er lidt stolt.

Anmeld

31. maj 2012

Malene76

Dinna88 skriver:

God smag!!  Jeg havde også lille briller, men min kæreste kom desværre til at ødelægge dem!

Ups... Ikke så godt, men så er der jo undskyldning for at købe et par nye.  

Anmeld

31. maj 2012

Dinna88

Malene76 skriver:

Ups... Ikke så godt, men så er der jo undskyldning for at købe et par nye.  

Gid det var så vel - havde to par, så ingen undskyldninger her!

Anmeld

31. maj 2012

Malene76

Dinna88 skriver:

Gid det var så vel - havde to par, så ingen undskyldninger her!

Godt så.  Gik den, ja så gik den jo.  Er sådanne ugler sværre at hækle? Får faktisk helt lyst til at hækle sådan en eller to.

Anmeld

31. maj 2012

Dinna88

Godt så.  Gik den, ja så gik den jo.  Er sådanne ugler sværre at hækle? Får faktisk helt lyst til at hækle sådan en eller to.

ja, netop - men desværre!

Altså.. Jeg H A D E R at hækle bamser og dyr fordi jeg ikke gider det fis med at tælle og med at få hele baduljen til at gå op. men uglen her er jo ikke så lille igen! Og bagsiden af blue er da heller ikke helt lige, men tilfredsstillende! Da jeg gik i gang brugte jeg en time på at starte hornet, fordi jeg blev ved med at vende det forkert  - så jeg hæklede baglæns!! Lorte horn, tænkte jeg bare, og gav op. Så kom min mor mig til undsætning. Og så gik det. Nu klarede jeg Purples horn i 4. forsøg. Resten af kroppen er super nem, men igen; man skal tælle og få det til at gå op. Og øjnene er bare flade cirker jeg fandt på.

her er opskriften!  http://www.hendesverden.dk/handarbejde/hakling/Haklet-ugle/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.