Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... Og hvis jeg selv skal sige det, så ser han bare super godt ud i sofaen, ved de hjemmelavede puder Er hasteligt igang med kæresten Purple
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ohh yeah Maria glæder sig til sådan en!
Laulund87 skriver: ohh yeah Maria glæder sig til sådan en!
Og denne laver jeg glædeligt til hende! magen til makværk alle de andre bamser du finder
Dinna88 skriver: Og denne laver jeg glædeligt til hende! magen til makværk alle de andre bamser du finder
Hahaha!
Dinna88 skriver: ... Og hvis jeg selv skal sige det, så ser han bare super godt ud i sofaen, ved de hjemmelavede puder Er hasteligt igang med kæresten Purple
Hold da op hvor er den fin. Kan kun forestille mig at purple bliver mindst lige så fin, men nu er jeg også ret vild med den farve
KH Malene
Malene76 skriver: Hold da op hvor er den fin. Kan kun forestille mig at purple bliver mindst lige så fin, men nu er jeg også ret vild med den farve KH Malene
haha, tak!! jeg ELSKER også lilla! hvilket bestemt ses i mit tøjskab og i lejligheden
Annemor... skriver: Hvor er den bare fin :-) Ville virkelig ønske at jeg kunne sådan noget
Hvor er den bare fin :-) Ville virkelig ønske at jeg kunne sådan noget
Tusinde tak Det er ikke svært. Selvfølgelig skal man lige lære at hækle, men det er faktisk nemt at lære. Det tog min ingen tid - strikke kan jeg til gengæld ikke!
Må jeg spøger om hvordan du har lavet puden?
Hold kæft den er nuttet, sød, cute....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128