Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: ... Og hvis jeg selv skal sige det, så ser han bare super godt ud i sofaen, ved de hjemmelavede puder Er hasteligt igang med kæresten Purple
... Og hvis jeg selv skal sige det, så ser han bare super godt ud i sofaen, ved de hjemmelavede puder Er hasteligt igang med kæresten Purple
Sælger du den smukke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hihi læste det liiige som Blufærdig... hihi
Hvor er den bare søøøød! Elsker ugler
morethanperfect skriver: Sælger du den smukke
Hæh, det kan du tro jeg ikke gør - han har fast plads i sofaen nu Har desværre en del arbejde til min søster + mig selv, så har desværre ikke en gang lige umiddelbart tid til at lave en til dig
Så fin og god ide med en lille kærste til også! Vh stine
MorDk skriver: Hihi læste det liiige som Blufærdig... hihi Hvor er den bare søøøød! Elsker ugler
haha, DET var noget af en misforståelse Taaaaaaak! jeg elsker dem også - de er så nuttede
StineW79 skriver: Så fin og god ide med en lille kærste til også! Vh stine
Maaaaaaange tak!
Dinna88 skriver: Hæh, det kan du tro jeg ikke gør - han har fast plads i sofaen nu Har desværre en del arbejde til min søster + mig selv, så har desværre ikke en gang lige umiddelbart tid til at lave en til dig
Øøøøv Men skriv når du har tid så
morethanperfect skriver: Øøøøv Men skriv når du har tid så
Det skal jeg nok!
Dinna88 skriver: ja, netop - men desværre! Altså.. Jeg H A D E R at hækle bamser og dyr fordi jeg ikke gider det fis med at tælle og med at få hele baduljen til at gå op. men uglen her er jo ikke så lille igen! Og bagsiden af blue er da heller ikke helt lige, men tilfredsstillende! Da jeg gik i gang brugte jeg en time på at starte hornet, fordi jeg blev ved med at vende det forkert - så jeg hæklede baglæns!! Lorte horn, tænkte jeg bare, og gav op. Så kom min mor mig til undsætning. Og så gik det. Nu klarede jeg Purples horn i 4. forsøg. Resten af kroppen er super nem, men igen; man skal tælle og få det til at gå op. Og øjnene er bare flade cirker jeg fandt på. her er opskriften! http://www.hendesverden.dk/handarbejde/hakling/Haklet-ugle/
ja, netop - men desværre! Altså.. Jeg H A D E R at hækle bamser og dyr fordi jeg ikke gider det fis med at tælle og med at få hele baduljen til at gå op. men uglen her er jo ikke så lille igen! Og bagsiden af blue er da heller ikke helt lige, men tilfredsstillende! Da jeg gik i gang brugte jeg en time på at starte hornet, fordi jeg blev ved med at vende det forkert - så jeg hæklede baglæns!! Lorte horn, tænkte jeg bare, og gav op. Så kom min mor mig til undsætning. Og så gik det. Nu klarede jeg Purples horn i 4. forsøg. Resten af kroppen er super nem, men igen; man skal tælle og få det til at gå op. Og øjnene er bare flade cirker jeg fandt på.
her er opskriften! http://www.hendesverden.dk/handarbejde/hakling/Haklet-ugle/
Opskriften ser lidt russisk ud synes jeg, måske når man knækker koden det så ikke er så vanskeligt endda. Måske jeg må have startshjælp af fasteren eller moderen. Den er godt nok sød, tror da jeg skal forsøge mig.
Hvor er den fin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128