jalousien plager mig (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

frkanonym

FruK skriver:

Jeg var nået hertil, så var jeg smuttet.
Uanset hvad han har ment, hvad han har lavet eller ikke lavet med hende osv, så ville det være for stort et svigt for mig, at han skrev sådan til en anden.

Jeg synes du lader ham behandle dig rigtig dårligt.

Alle hans forklaringer om hvorfor, og hvordan det var ment, at det var for sjov osv, ville jeg sk... højt og flot på.

Se at komme væk - du kan finde en som behandler dig ordentlig.

puha, jeg synes, det er så svært, kan jo ik undvære ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

mpr

Er ked af at sige det :/ men det lyder virkelig som om han kun er 13... Det er ikke din jalousi der løber af med dig.. Men hans respektløse opførsel der ødelægger din tillid til ham.. Han burde have sparket uanset hvor meget du elsker ham... Eller have en snak med ham om at hvis han ikke ændre sig så er du skredet... For han træder på dig og gør hvad der passer ham... Tænk hvis han endte med at hoppe på en af de andre piger fordi han tror du stadig bliver hos ham hvis selv det skete.. Du må gøre det klart for ham ellers vil jeg desværre mene at forholdet er dødt :/

Men uanset hvad så skal du lige have en herfra.

Anmeld

31. maj 2012

frkanonym

chael skriver:

Det er lidt naivt.

Du skriver I har det godt, indtil du finder disse ting. De ting vil du med 100% garenti blive ved med at finde.

Drop ham dog!! Han vader på din selvtillid og han bliver ved. Han ejer ikke den mindste smule respekt for dig.

Jeg havde fandme ikke fundet mig i det. Løb skrigende bort. Og find en mand der respektere dig og elsker dig.

Man må gerne samle appetit ude, men man skal spise hjemme. Jeg synes han går over grænsen, HVER gang. Og han har jo været dig utro hvis hende fra skolen har set ham nøgen. Andet er for naivt at tro.

Kram til dig. Se at kommer videre. Livet er simeplthen for kort til sådanne mennesker!!

*C

hans forklaring med hende der havde set ham nøgen var, at han var gået i bad, og hans bofælle var vild med hende pigen, så hun var på værelset.. min kæreste havde så glemt, hun var på værelset og gik helt nøgen ud på værelset efter badet, og så havde hun set ham. dårlig undskyldning, tænker jeg ..

Anmeld

31. maj 2012

MorDk

frkanonym skriver:

jeg kan ikke undvære ham, det ved jeg!
jeg fik nok af alt hans lort (skriv hvis du ønsker uddybning) i januar 2012 og gik fra ham. jeg kunne simpelthen ikke undvære ham, og vi var kun fra hinande i 3-7 dage, men stadigvæk sammen i den periode, dog ikke som kærester. jeg græd hele tiden, savnede ham osv. han opsøgte mig, hvor jeg var og kontaktede mig hele tiden. han sagde selv dengang, at det nu havde gået op for ham, hvor meget jeg betød for ham, og han indså, hvor dårligt han havde behandlet mig.
jeg gav ham en ny chance, og vi fik det FANTASTISK fra dag 1. nu er der bare min tillid at bygge op, samt hans temperament m.m.

Jo du kan!!! Du ved det bare ikke endnu!!!

Du fortjener altså ikke sådan en kæreste som behandler dig som L.O.R.T og taler grimt om dig bag din ryg mm. Du kan ikke stole på ham!

Jeg har haft mange kæreste og hver gang har tænk "ååhhh kan ikke undværre ham" MEN jo! Det du er bange for er at være alene!!!

Du skal ikke lade ham styre dit liv. Selvfølgelig elsker du ham og har følelser for ham, men prøv nu liiige at se det i øjnene... HAN ER EN NAR! Du har det jo sort på hvidt!

Anmeld

31. maj 2012

frkanonym

FruK skriver:

Jeg forstår i øvrigt godt, at du er jaloux med den opførsel, han har. Det skal du altså ikke bebrejde dig selv.

Find dig en, der ikke giver dig grund til at være jaloux.

overreagerer jeg slet ikke?

Anmeld

31. maj 2012

KM78

frkanonym skriver:

er du sikker på, det ikke er mig, der er noget galt med? at jeg overreagere eller sådan noget? det føler jeg virkelig .. er helt ude af den.
vi har været igennem meget i vores forhold, noget som overgår utroskab har vi overvundet sammen, vores forhold kørte dårligt i længere tid (cirka 1½ år) og jeg kunne skrive flere sider om det, HVORFOR min tillid er brudt. men det er godt nok svært

Der er intet galt med dig, forstår godt at du er rygende jaloux og med god grund. Han var dig utro, punktum. Men som en anden har skrevet herinde, så holder han dig for nar og vader på din selvtillid. Han opfører sig som en teenager.

Elsker du ham? Sådan at du bliver varm ved tanken om ham? Smiler du når nogen siger hans navn? Ser du en fremtid sammen med ham?

Eller er det jalouxi, lav selvværd etc. der fastholder dig i forholdet?

Har du en søster eller en rigtig god veninde du betragter som en søster? Hvis det skete for hende, hvad vil du råde hende til?

Anmeld

31. maj 2012

frkanonym

kicha skriver:

Hmm det er lidt svært men du skriver at I elsker hinanden meget højt men alligevel har han haft skrevet til en anden pige at du er dum, at han fortryder I er blevet forlovet og han ikke regner med forholdet holder...

Jeg var smuttet allerede dengang - beklager hvis det lyder hårdt men det er der altså ingen der fortjener

jeg ville også være smuttet dengang, ved ik hvorfor jeg ik gjorde det .. åh, det er så svært

Anmeld

31. maj 2012

MorDk

frkanonym skriver:

overreagerer jeg slet ikke?

Nej det kan jeg liiige love dig for du IKKE gør!!!

Jeg ville simpelthen ikke finde mig den behandling!

Han skal sgu da heller ikke ligge og putte med en anden pige når han er i et forhold med dig. I er forlovet!!! Ejj men come on... kan du ikke se det søde? Har fa'me ondt af dig!

Anmeld

31. maj 2012

frkanonym

MorDk skriver:

Ham gifter du dig simpelthen ikke med søde...

Jeg sys du skal droppe ham. Han er fuld af lort (rent ud sagt) Du kan ikke stole på ham! Kram til dig!!!

ville ønske, han ikke var sådan, så jeg kunne gifte mig med ham! for ser man bort fra alt det her, så er han det mest kærlige, gør alt for mig osv.

Anmeld

31. maj 2012

frkanonym

Chel1992 skriver:

Er ked af at sige det :/ men det lyder virkelig som om han kun er 13... Det er ikke din jalousi der løber af med dig.. Men hans respektløse opførsel der ødelægger din tillid til ham.. Han burde have sparket uanset hvor meget du elsker ham... Eller have en snak med ham om at hvis han ikke ændre sig så er du skredet... For han træder på dig og gør hvad der passer ham... Tænk hvis han endte med at hoppe på en af de andre piger fordi han tror du stadig bliver hos ham hvis selv det skete.. Du må gøre det klart for ham ellers vil jeg desværre mene at forholdet er dødt :/

Men uanset hvad så skal du lige have en herfra.

tusind tak for , det er lige hvad jeg har brug for!

men en snak med ham omkring det, ville nok være eneste mulighed lige pt for har simpelthen ik lyst til at forlade ham, virkelig IKKE!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.