Problemer med stedmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Anonym

Anonym skriver:

Jeg fatter ikke hvordan, en person kan være så vigtig de må ødelægge forholdet til ens børn.
Men ja, desværre har han problemer med sine brødre og søstre af samme årsag. Jo de ser hinanden, men forholdet er anspændt, en af hans søskende og hendes mand var han førhen pot og pande med, men det fik hun også ødelagt samt forholdet til næsten alle hans nære venner. Han skal til at indse nogle ting, for han har snart kun hende tilbage, og ender som en meget ensom mand, især hvis de går fra hinanden, eller hun dør først, for hvis hun er væk, er hendes børn og hendes familie det også.
Men han har desværre kun sig selv og hende at takke for det. Han bliver en meget ensom mand

min morfars kone har også smadret hans forhold til hans børn. jeg tror jeg skal være heldig, hvis han ser sit kommende oldebarn engang i barnet liv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Anonym

Jeg vælger lige at være anonym, men jeg har gennemgået noget lignende.

Min stedmor hadede mig - hun havde selv børn med ind i forholdet, som blev rost til skyerne, og jeg var doven og lad. Hun fik overtalt min far til at vi ikke kunne komme forbi med studentervognen, da vi var blevet studenter, fordi de skulle arrangere en fødselsdag et par dage senere....

Og i det hele taget ødelagde hun så mange ting - kørte vi med samme bus hjem, sad hun længst muligt fra mig og gik helst meget hurtigere end mig til døren.

Hun havde glemt at fortælle sine børns bedsteforældre, at jeg boede der, så da jeg kom hjem og de passede ungerne, så blev jeg spurgt, hvem jeg var, da jeg stod i stuen. Prøv at spørge om man føler sig som en idiot i sådan et tilfælde...

Min kontakt gled (heldigvis) ud i sandet, da jeg flyttede hjemmefra, da min far vist troede på samtlige af hendes historier, og han holdt op med at kontakte mig.

Sådanne mennesker er tumper - inkl. din far som jo tydeligvis ikke reagerer på, at du ikke bliver behandlet ordentligt, selvom du har sagt det direkte til ham. Og nu går det så ud over dine børn.

Ud af klappen med dem. Så må de kæmpe om kontakten.

Og at dukke op til barselsbesøg midt om natten er fandme ikke okay. Nu må de lige tage sig sammen!

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vælger lige at være anonym, men jeg har gennemgået noget lignende.

Min stedmor hadede mig - hun havde selv børn med ind i forholdet, som blev rost til skyerne, og jeg var doven og lad. Hun fik overtalt min far til at vi ikke kunne komme forbi med studentervognen, da vi var blevet studenter, fordi de skulle arrangere en fødselsdag et par dage senere....

Og i det hele taget ødelagde hun så mange ting - kørte vi med samme bus hjem, sad hun længst muligt fra mig og gik helst meget hurtigere end mig til døren.

Hun havde glemt at fortælle sine børns bedsteforældre, at jeg boede der, så da jeg kom hjem og de passede ungerne, så blev jeg spurgt, hvem jeg var, da jeg stod i stuen. Prøv at spørge om man føler sig som en idiot i sådan et tilfælde...

Min kontakt gled (heldigvis) ud i sandet, da jeg flyttede hjemmefra, da min far vist troede på samtlige af hendes historier, og han holdt op med at kontakte mig.

Sådanne mennesker er tumper - inkl. din far som jo tydeligvis ikke reagerer på, at du ikke bliver behandlet ordentligt, selvom du har sagt det direkte til ham. Og nu går det så ud over dine børn.

Ud af klappen med dem. Så må de kæmpe om kontakten.

Og at dukke op til barselsbesøg midt om natten er fandme ikke okay. Nu må de lige tage sig sammen!

Lyder meget som her, jeg Er også, doven, dum og kan intet gøre rigtigt. Dog har min stedmor den egenskab, at hun gerne vil være flink og hjælpe, men til gengæld forlanger hun en hel masse, det er nærmest som at lave pagt med djævelen
Hun er virkelig ikke helt rask :-S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.