Undskyld fejl og div. Skriver fra mobilen.
Hvor er jeg bare træt af min stedmor og hendes manipulerende mundgylle, ja sorry for min sprog, men er fandme træt af at finde mig i hendes pis

Lige siden min far fandt sammen med hende, har hun været en bitch. I starten var jeg så glad på hans vegne, indtil jeg fandt ud af, hvordan hun virkelig var. Hendes børn bliver konstant glorificeret, mens hun konstant prøvede at få mig til at se dum ud.
Da jeg var teenager, gjorde hun nar hvis jeg svarede forkert i trivial, foran hendes børn, påstod hun der var kommet bremsestreger på hendes håndklæde efter jeg havde været i bad.
Ting har blevet gjort på en skjult måde, hvor hun vil virke sød og hjælpende men langtfra er det. Fik engang nye pander i fødselsdagsgave, og hun mente jeg skulle bruge stålbørste for at hærde teflonbelægningen.
Senere blev det til konstante kommentarer, men kun når jeg var alene med hende, eller min far var der, da han intet siger. Når hendes børn eller andre var der, var hun åh så flink. Hun tilbød megen hjælp, især min fars familie, til gengæld blandede hun sig i alt og bagtalte bag ryggen. Hun kommenterede alt her, intet var godt nok, bilen holder forkert i indkørslen, og blev hver gang kommenteret, nedgørende gentagne spørgsmål om hvorfor jeg gør sådan og sådan ang mine børn
Har nu bare fået nok i hendes evige blanden og negative adfærd, hun er bare alt andet end det jeg vil give videre til mine børn.
Hvad hulan kan jeg gøre, har prøvet alt, og når jeg satte grænser fik jeg bare høvl, bliver kaldt dum, idiot, og nu har jeg fået nok. Hun lyver og påstår alle mulige ting, og det værste nedgør hun konstant min far og hans familie, han kan bare ikke se det selv. ville ønske jeg kunne sige, det kun var min far som var velkommen hos os, og skal vi besøge ham, må det være når hun ikke Er hjemme, ellers må han komme her
Er bare så rasende og på godt engelsk: I got enough