Problemer med stedmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.852 visninger
32 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2012

Anonym trådstarter

Undskyld fejl og div. Skriver fra mobilen.

Hvor er jeg bare træt af min stedmor og hendes manipulerende mundgylle, ja sorry for min sprog, men er fandme træt af at finde mig i hendes pis

Lige siden min far fandt sammen med hende, har hun været en bitch. I starten var jeg så glad på hans vegne, indtil jeg fandt ud af, hvordan hun virkelig var. Hendes børn bliver konstant glorificeret, mens hun konstant prøvede at få mig til at se dum ud.

Da jeg var teenager, gjorde hun nar hvis jeg svarede forkert i trivial, foran hendes børn, påstod hun der var kommet bremsestreger på hendes håndklæde efter jeg havde været i bad.

Ting har blevet gjort på en skjult måde, hvor hun vil virke sød og hjælpende men langtfra er det. Fik engang nye pander i fødselsdagsgave, og hun mente jeg skulle bruge stålbørste for at hærde teflonbelægningen.

Senere blev det til konstante kommentarer, men kun når jeg var alene med hende, eller min far var der, da han intet siger. Når hendes børn eller andre var der, var hun åh så flink. Hun tilbød megen hjælp, især min fars familie, til gengæld blandede hun sig i alt og bagtalte bag ryggen. Hun kommenterede alt her, intet var godt nok, bilen holder forkert i indkørslen, og blev hver gang kommenteret, nedgørende gentagne spørgsmål om hvorfor jeg gør sådan og sådan ang mine børn

Har nu bare fået nok i hendes evige blanden og negative adfærd, hun er bare alt andet end det jeg vil give videre til mine børn.

Hvad hulan kan jeg gøre, har prøvet alt, og når jeg satte grænser fik jeg bare høvl, bliver kaldt dum, idiot, og nu har jeg fået nok. Hun lyver og påstår alle mulige ting, og det værste nedgør hun konstant min far og hans familie, han kan bare ikke se det selv. ville ønske jeg kunne sige, det kun var min far som var velkommen hos os, og skal vi besøge ham, må det være når hun ikke Er hjemme, ellers må han komme her

Er bare så rasende og på godt engelsk: I got enough

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Hvor er jeg bare træt af min stedmor og hendes manipulerende mundgylle, ja sorry for min sprog, men er fandme træt af at finde mig i hendes pis

Lige siden min far fandt sammen med hende, har hun været en bitch. I starten var jeg så glad på hans vegne, indtil jeg fandt ud af, hvordan hun virkelig var. Hendes børn bliver konstant glorificeret, mens hun konstant prøvede at få mig til at se dum ud.

Da jeg var teenager, gjorde hun nar hvis jeg svarede forkert i trivial, foran hendes børn, påstod hun der var kommet bremsestreger på hendes håndklæde efter jeg havde været i bad.

Ting har blevet gjort på en skjult måde, hvor hun vil virke sød og hjælpende men langtfra er det. Fik engang nye pander i fødselsdagsgave, og hun mente jeg skulle bruge stålbørste for at hærde teflonbelægningen.

Senere blev det til konstante kommentarer, men kun når jeg var alene med hende, eller min far var der, da han intet siger. Når hendes børn eller andre var der, var hun åh så flink. Hun tilbød megen hjælp, især min fars familie, til gengæld blandede hun sig i alt og bagtalte bag ryggen. Hun kommenterede alt her, intet var godt nok, bilen holder forkert i indkørslen, og blev hver gang kommenteret, nedgørende gentagne spørgsmål om hvorfor jeg gør sådan og sådan ang mine børn

Har nu bare fået nok i hendes evige blanden og negative adfærd, hun er bare alt andet end det jeg vil give videre til mine børn.

Hvad hulan kan jeg gøre, har prøvet alt, og når jeg satte grænser fik jeg bare høvl, bliver kaldt dum, idiot, og nu har jeg fået nok. Hun lyver og påstår alle mulige ting, og det værste nedgør hun konstant min far og hans familie, han kan bare ikke se det selv. ville ønske jeg kunne sige, det kun var min far som var velkommen hos os, og skal vi besøge ham, må det være når hun ikke Er hjemme, ellers må han komme her

Vildt at din far ikke kan se hvordan hun i virkeligheden er!!!

Kan desværre ikke komme med nogle gode råd omkring de irriterende stedmødre , da min far lige er smuttet fra Han's kæreste

Håber du finder en løsning på "hende"

Anmeld

31. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kæft en nar hun er.... Jeg ville helt ærligt melde ud, at det kun er din far der er velkommen!

Kæmpe kram

Og er ret sikker på, at du hverken er dum eller idiot!

Anmeld

31. maj 2012

DLM

Hold da op... ja nogle kvinder kan være nogle lede B......!

Har du sagt til hende hvad det er hun gør?

Jeg ville starte med at sige til hende hvad det er hun gør og det skal ændres ellers kommer der konsekvens.

Hvis det ikke hjalp, ville jeg også melde ud, at det kun var far der ville være velkommen og sige til ham, sådan hænger det sammen, jeg vil ikke finde mig i det mere.

Anmeld

31. maj 2012

DitteFisk

Min første tanke var lige, har du snakket med din far om det? Har du på noget tidspunkt været alene med ham og spurgt om han ikke også kan se det, for det går dig på og du ved ikke hvad du skal gøre. Så må man håbe at din far er på din side og ikke går til hende og "sladrer" men at i kan snakke om tingene bare ham og dig. Måske han bedre kan gøre hende opmærksom på nogle ting - forsvare dig, når det bliver slemt, uden at fortælle hende at det er dig der har snakket med ham om det..

Anmeld

31. maj 2012

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvordan du har sagt det til hende, men der kom hvert fald ikke søde ord ud af min mund og havde rejst mig op lige foran hende... hvad fanden bilder hun sig ind!

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Vildt at din far ikke kan se hvordan hun i virkeligheden er!!!

Kan desværre ikke komme med nogle gode råd omkring de irriterende stedmødre , da min far lige er smuttet fra Han's kæreste

Håber du finder en løsning på "hende"

Min far er desværre blind over for det, og danser gladeligt efter hendes pibe, på nær når han ikke får sin vilje, så brokker han sig uden held :-S

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvordan du har sagt det til hende, men der kom hvert fald ikke søde ord ud af min mund og havde rejst mig op lige foran hende... hvad fanden bilder hun sig ind!

Tja da jeg begyndte at sige fra blev det kun værre. Det virker også som om hun er misunderlig på mit liv og kan ikke klare at det går godt, og jeg er et voksent menneske. Hun har flere når vi var uenige sagt, hun vidste bedre fordi hun var ældre, og jeg måtte jo føle når jeg ikke ville lytte til hendes gode råd, men jeg ville jo nok blive klogere når jeg blev stor, og er altså mor til 2 og 27 år gammel, gift og bor i hus, lyder som om hun taler til en på 12 :-S

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Min første tanke var lige, har du snakket med din far om det? Har du på noget tidspunkt været alene med ham og spurgt om han ikke også kan se det, for det går dig på og du ved ikke hvad du skal gøre. Så må man håbe at din far er på din side og ikke går til hende og "sladrer" men at i kan snakke om tingene bare ham og dig. Måske han bedre kan gøre hende opmærksom på nogle ting - forsvare dig, når det bliver slemt, uden at fortælle hende at det er dig der har snakket med ham om det..

Ja det har jeg, og hver gang lover han bedring, og hun mener det godt, og han skulle også sige undskyld fra hende, hvilket jeg ved ikke passer når hun kommer med samme beskyldninger og fortsætter hvor hun slap sidst. Snakker jeg ene med ham går han direkte hjem og snakker, Og hele samtalen bliver fordrejet så jeg næsten ikke kan kende det igen

Anmeld

31. maj 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Min far er desværre blind over for det, og danser gladeligt efter hendes pibe, på nær når han ikke får sin vilje, så brokker han sig uden held :-S

Hvor irriterende!!

Har du prøvet at hive din far til side og forklare ham hvordan du har det med hende?

Jeg har altid haft virkelig svært ved at konfrontere min far, men det er blevet bedre med tiden og nu lytter han da også til hvad jeg siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.