DLM skriver:
wow hold da op okay
jeg var blevet tosset hvis det var mig, hvad bilder hun sig ind. Det er da klart du lige vil ovenpå igen efter en hård fødsel. jeg er mundlam
jeg bliver virkelig vred på dine vegne.
Grunden til vi kom ind på det, var under min graviditet med vores 2 barn, da fødslen med min første var hård, havde været i 5 dages forløb med akut indlæggelse, med igangsættelse på 3 dagen, derefter 2 dage med veer, næsten ingen søvn, undersøgelser, ve drop osv, som til sidst endte i akut kejsersnit. 7 timer efter blev jeg ringet op, hvor jeg havde fået få timer, barn på intensiv og selv lå på barselsafsnittet, af min far, de var på vej, og der var ikke noget at gøre, for jeg havde ikke svaret på telefon. Vi havde efter fødslen sendt en sms, med fødselsinfo, og hørte for at vi ikke havde ringet, selvom det var midt om natten, men vi havde ikke tid , da vi jo var trætte, jeg skulle syes, skulle fra opvågning og barnet kom på neonatal, og så bebrejder de for Vi halv 4 om morgenen ikke har tid til hyggesnak :-(
Derfor besluttede vi, ved andet barn, da det blev planlagt kejsersnit, at de ikke skulle have noget at vide før bagefter, hvilket jo også var galt, men sådan blev det. Den store blev passet og hentet i dagpleje af farmor, og min mand tog hjem om aftenen og tog sig af ham. Helt anden oplevelse, som vi gentager næste gang.
Anmeld