Problemer med stedmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Anonym trådstarter

DLM skriver:

HHaHarpprprøprøvHold da op... ja nogle kvinder kan være nogle lede B......!

Har du sagt til hende hvad det er hun gør?

Jeg ville starte med at sige til hende hvad det er hun gør og det skal ændres ellers kommer der konsekvens.

Hvis det ikke hjalp, ville jeg også melde ud, at det kun var far der ville være velkommen og sige til ham, sådan hænger det sammen, jeg vil ikke finde mig i det mere.

Har prøvet, men hun vender den konstant over på mig, så belastende. Hænger mig op på bagateller sket da jeg var teenager og barn men samtidig må jeg ikke være ked af noget som skete 6 mdr før, og aldrig blev snakket om, for det var lige meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Kæft en nar hun er.... Jeg ville helt ærligt melde ud, at det kun er din far der er velkommen!

Kæmpe kram

Og er ret sikker på, at du hverken er dum eller idiot!

Tak, føler mig heller ikke dum. Hun prøver at bestemme alt og mener jeg dum fordi jeg ser tv, samtidig er jeg uvidende og interesserer mig ikke for omverdenen Hvis ikke jeg har set samme program hun Har set.
Snakker om ting hun ved jeg ikke Er Så god til, spørger råd i fysik og matematik, hvilket hun ved jeg Er dårlig til, men spørger aldrig råd til engelsk som jeg Er dygtig til snakker politik og nyheder som hun også ved jeg ikke kender så meget til, eller om ting som skete før jeg blev født og umuligt kan kende til

Ender nok med min far må komme alene hvis hun ikke kan acceptere reglerne hos os :/ eller slet ik

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

dithgoimelleindlagindlæ

Hvor irriterende!!

Har du prøvet at hive din far til side og forklare ham hvordan du har det med hende?

Jeg har altid haft virkelig svært ved at konfrontere min far, men det er blevet bedre med tiden og nu lytter han da også til hvad jeg siger

Ja, læs svar ovenover dit indlæg

Anmeld

31. maj 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Ja, læs svar ovenover dit indlæg

Ej, hvordan Filan kan din far holde hende ud - Nøj jeg var blevet skør i hovedet!!

Nå hun snakker om disse ting, eller direkte spørger dig om noget du ikke ved - kan du så ikke skifte emne??
Når hun så bemærker det, vil hun sikkert føle sig stødt og sige fra - men så skal du være endnu hurtigere og forklare hende at du simpelthen ikke gider høre på hendes spørgsmål længere - for hun ved udemærket godt at du ikke kan svare på det..!

Ville du turde at sige det til hende??
Tror det kunne hjælpe hvis du var lidt "hård" overfor hende

Anmeld

31. maj 2012

Anonym

Anonym skriver:

Tja da jeg begyndte at sige fra blev det kun værre. Det virker også som om hun er misunderlig på mit liv og kan ikke klare at det går godt, og jeg er et voksent menneske. Hun har flere når vi var uenige sagt, hun vidste bedre fordi hun var ældre, og jeg måtte jo føle når jeg ikke ville lytte til hendes gode råd, men jeg ville jo nok blive klogere når jeg blev stor, og er altså mor til 2 og 27 år gammel, gift og bor i hus, lyder som om hun taler til en på 12 :-S

sig det hvad du mener om hende næste gang og hun skal da aldrig nogensinde kalde dig et barn og sige hvad du skal gøre, du skal bare sætte hende på plads og sige til hende at dit liv og børn det bestemmer du om og hun skal slet ikke komme og spille klog på dit liv!! så er den ikke længere , men du skal tage kampen op, hun skal ikke svine dig eller noget som helst

Anmeld

31. maj 2012

DLM

Anonym skriver:

Har prøvet, men hun vender den konstant over på mig, så belastende. Hænger mig op på bagateller sket da jeg var teenager og barn men samtidig må jeg ikke være ked af noget som skete 6 mdr før, og aldrig blev snakket om, for det var lige meget

Så ville jeg cutte forbindelsen til hende og hendes børn og sige "far, hvis du vil se os må du besøge os".

Det kan ikke passe at du skal finde dig i sådan en behandling

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Ej, hvordan Filan kan din far holde hende ud - Nøj jeg var blevet skør i hovedet!!

Nå hun snakker om disse ting, eller direkte spørger dig om noget du ikke ved - kan du så ikke skifte emne??
Når hun så bemærker det, vil hun sikkert føle sig stødt og sige fra - men så skal du være endnu hurtigere og forklare hende at du simpelthen ikke gider høre på hendes spørgsmål længere - for hun ved udemærket godt at du ikke kan svare på det..!

Ville du turde at sige det til hende??
Tror det kunne hjælpe hvis du var lidt "hård" overfor hende

Har desværre prøvet, men så jeg næsvis, for hun spurgte jo pænt og så der ballade :O hun Snakker ofte om det i forbindelser med kurser da hun er skolelærer

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

DLM skriver:

HHaHarpprprøprøvprøveprøvet

Så ville jeg cutte forbindelsen til hende og hendes børn og sige "far, hvis du vil se os må du besøge os".

Det kan ikke passe at du skal finde dig i sådan en behandling

Har prøvet alt, så bliver jo nok enden på det. Min far kan desværre slet ikke se det. Når hun taler pænt har jeg intet at skulle have sagt selvom det hun siger er nedladende og skjult i pæne toner. Taler hun grimt, ytrer hun sin mening, men når jeg pænt siger fra, må jeg jo lige styre mig, og er barnlig, og skal behandle hende ordentligt, hun mente bla jeg var åndssvag fordi jeg ikke ville have uanmeldt besøg det første døgn efter fødsel/kejsersnit, og det kunne jeg ikke tillade mig, eller tillade mig at blive sur eller nægte folk adgang, hun skulle sgu nok selv bestemme hvornår de måtte komme, det var jo et krav de havde, for var jo min fars barnebarn

Anmeld

31. maj 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Har desværre prøvet, men så jeg næsvis, for hun spurgte jo pænt og så der ballade :O hun Snakker ofte om det i forbindelser med kurser da hun er skolelærer

Øv, jamen så har jeg vidst desværre ikke nogle råd i ærmet

Pudsigt - min Far's eks er også skolelærer - sløjd faktisk

Anmeld

31. maj 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Har prøvet alt, så bliver jo nok enden på det. Min far kan desværre slet ikke se det. Når hun taler pænt har jeg intet at skulle have sagt selvom det hun siger er nedladende og skjult i pæne toner. Taler hun grimt, ytrer hun sin mening, men når jeg pænt siger fra, må jeg jo lige styre mig, og er barnlig, og skal behandle hende ordentligt, hun mente bla jeg var åndssvag fordi jeg ikke ville have uanmeldt besøg det første døgn efter fødsel/kejsersnit, og det kunne jeg ikke tillade mig, eller tillade mig at blive sur eller nægte folk adgang, hun skulle sgu nok selv bestemme hvornår de måtte komme, det var jo et krav de havde, for var jo min fars barnebarn

Slap af jeg var blevet tosset hvis det var mig der blev behandlet sådan.

Jeg vil sige det samme som nogle af de andre, lad din far komme på besøg alene eller slet ikke. 

Det er hårdt, men på den måde kan han måske indse at den er HELT gal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.