Dagpleje ? eller pylremor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Faith

Anonym skriver:

Mit barn er ikke født MEGET fortidligt, men kan alligevel ikke kapere for meget.

Jeg synes også bare i det hele taget når man får et nyt barn så burde man ikke farer afsted 2 3 eller 4 gange om ugen. Ihvertfald ikke i starten.

Der findes stede for ftf børn, men i min kommune skal der åbenbart mere til at få plads sådan et sted.

Nej hun burde nok lige geare lidt ned det første stykke tid og se dit barn an.

Kunne du evt sende dit barn afsted halve dage? Måske fra 8-12? Så ville det blive en blidere indkørsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Præmatur barn eller ej,

Dn dagplejer er da helt ved siden af....

Jeg ville Hvis jeg var dig, skrive dette ud og sende som et brev til tilsynsførene eller ringe og læse det op. Det er langt fra i orden. Uprofessionelt i stor grad og det er ikke km fordi dit barn er præmaturt, men også generelt. Det med at du først må aflevere der og der, det kan hun ikke m at dit barn bare skal rette ind og sove efter hendes regler, nej når de er små skal de sove to gange og så må hun rettte ind i den periode.

Jeg er dybt forarget

Knus
Christina
Tidligere Dagplejer

Er glad for at du som selv har været dagplejer også kan se der er noget der er helt ved siden af. Det bekræfter at jeg nok har ret i at der skal findes et andet sted.

Anmeld

30. maj 2012

Faith

Anonym skriver:

Har tænkt om vi skærmer ham for meget, men han reagere bare meget kraftigt når vi prøver at lade ham klare lidt mere

Det kan jeg godt se så. Man har jo ikke lyst til at se sit barn ulykkeligt og overstimuleret. Det er en rigtig svær situation du står i

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Lyt til din mavefornemmelse!

Sådan som du beskriver det, lyder det slet ikke til at være ok, men for andre ville det sikkert være fint. det der er vigtigst er om det er det DU gerne vil have til dit barn, ikke om andre mødre synes det lyder som et godt eller dårligt sted.

HVis din mavefornemmelse siger at det ikke passer til dit barn, så lyt til det, og flyt dit barn hurtigst muligt.

Tror du har ret.

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

ENIG! ER dybt forarget!

Er selv mor til både hyper-sensitivt handicappet barn OG super langt fremme i skoene velfungerende barn. Og jeg siger jer, at INGEN af dem (skriver og siger INGEN af mine børn) skulle i nærheden af den dagplejemor, hvis TS' beskrivelser er rigtige.

TS, få dit barn væk derfra i en fart! Der MÅ findes en bedre løsning derude. Verden behøver slet, slet ikke være så barsk. Og selvfølgelig kan der tages hensyn til din lille ven. Benyt dig evt. af hjælp fra præmaturforeningen.

Ja det er nok det der skal til.

Tusinde tak for dit svar.

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Missq4 skriver:

jeg vil bestemt nægte at aflever mit barn der jeg ville ikke være tryk ved det med det du skriver så jeg ville holde mit barn hjemme og ringe til den der har opsyn med den dagplejer og be om at få en ny og en der kan/vil tag hensyn til dit barns krav 

Ja det ender det nok med.

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Nej, du er ikke pylret.

Hvis hun ikke holder sine åbningstider og tilpasser dagene efter de børn, hun har ansvaret for, så ville jeg absolut bytte. Det der er bare ikke godt nok.

At hun åbenbart ikke kan smile/give udtryk for følelser og snakke normalt med børnene er jo ekstra faresignaler. Jeg ville ikke være komfortabel med at have mit barn ved hende.

for at I hurtigt finder en fantastisk plads som både du og dit barn kommer til at trives med!

Tak, det håber jeg også at vi gør.

Er bare bange for det bare er mig den er gal med, og hun i virkeligheden måske er god.

Men mon ikke det ikke er det rigtige sted når nu man føler det er forkert?

Anmeld

30. maj 2012

Valle81

Anonym skriver:

Er glad for at du som selv har været dagplejer også kan se der er noget der er helt ved siden af. Det bekræfter at jeg nok har ret i at der skal findes et andet sted.

Jeg synes bestemt der er noget helt galt, og sådan fungerede det ikke i min dagpleje. Men alle dagplejere er forskellige, men det der ville jeg slet ikke selv lægge børn til.

Mn kan selvfølgelig kke imødekomme alle børn og forældres ønsker og behov, men man kan virklelig gøre meget for at imødekomme så meget af det som muligt.

Jeg havde ofte to børn af gangen der sov formiddagslur. Jeg fik forældrene til at aflevere tidligt, og så sov de i tvillingevognen på vej til legeplads eller andet. Og så passede det ofe med at de sov til middag med de andre.

Jeg synes bestemt du skal gøre opmærksom på det, for andre børn må sku lide lidt i den dagpleje

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Nej hun burde nok lige geare lidt ned det første stykke tid og se dit barn an.

Kunne du evt sende dit barn afsted halve dage? Måske fra 8-12? Så ville det blive en blidere indkørsel.

Ja det har jeg mulighed for. Men h*n må jo helst først komme kl. 9 hvor h*n er træt og skal sove. Og synes det er synd at skulle afleveres i trær/pylre humør, så synes det er lidt svært at passe ind.

Ville gerne aflevere når vi h*n er i tøjet og har fået morgenmed kl. 7:30 og så hente kl 9 indtil h*n har vænnet sig til at være der og så lade ham/hende være der til 10 11 stykker senere så h*n kunne lære at sove sin korte lur der ovre.

Anmeld

30. maj 2012

Noneother

Helt ærligt. Jeg synes ikke at du er mere pylret end du bør være.

Hun virker helt hen i vejret. Selv min dreng der overhovedet ikke er sensitiv, ville jeg da ikke byde alle mulige forskellige aktiviteter 3 ud af 5 dage. Børn uanset sensitivitet skal have faste rammer.
Det med trampolinen, fatter jeg slet ikke hvad hun har gang i. Det lyder farligt.
Hvis der står at hun har åben 6.30, så har hun bare at være klar 6.30 hvis der kommer børn. -og ingen skulle fortælle mig hvor længe jeg skal være om at sige farvel til mit guld. Nogle dage tager det bare lidt længere tid.
-og så det med lurene, og at hun efterlader dit barn alene.. nej, nej, nej altså..

Hvis det er pyller, så er jeg sgu osse pylret. Puha jeg havde fundet en anden. Det er helt sikkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.