Jer der har fået lavet større bryster, erfaringer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg ved ikke hvorfor men har altid bare tænkt at silikone bryster var stenhårde og unarturlige - men de følels jo helt naturlige og bløde

ja det kunne man også nemt fristes til at tro, sådan var det nok også tidligere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Anonym

En tråd om bryster..og så er der ikke engang billeder. Øv. Jeg er en af dem der gerne vil opereres,så havde lige håbet at se resultatet af før og efter  Mine skal have et løft+fylde lige så snart pengene er til det. Min kæreste er tilfreds,men så længe jeg ikke selv er så ligger den operation nr 1.. 

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

En tråd om bryster..og så er der ikke engang billeder. Øv. Jeg er en af dem der gerne vil opereres,så havde lige håbet at se resultatet af før og efter  Mine skal have et løft+fylde lige så snart pengene er til det. Min kæreste er tilfreds,men så længe jeg ikke selv er så ligger den operation nr 1.. 

Jeg svare dig lige (jeg er ts) en sådan tråd kunne være ønskværdig for os der gerne vil opereres, MEN der har været en bryst tråd herinde og den blev ikke bare vist herinde, næ den røg videre til diverse mande forummer, hvor den ikke lige var tiltænkt. Men kigger du på de forskellige klinikkers hjemmesider, kan du se massere før og efter billeder

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

op igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.