Jer der har fået lavet større bryster, erfaringer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Anonym trådstarter

hvad med jer, der tog imod tilbuddet om halv pris på nye bryster var det lige før eller efter jul??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg har hørt godt om citadell klinikken i sverige, nogen der kender den ?

Anmeld

4. juni 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Skriver lige som ano, så I også kan svare ano

Jeg har fået de børn jeg skal have og vil gerne have større bryster.

Er bevidst om diverse risici og at der er stor forskel på kvaliteten af de forskellige klinikker, derudover også at der findes mange forskellige implantater og former.

men savner lidt snak med andre der har prøvet det.

hvorhenne blev du opereret?

Hvordan var dit indtryk af klinikken, staff, kirugen?

Hvor længe var du sygemeldt?

Har du haft komplikationer?

Er du tilfreds med resultatet?

På forhånd tak

jeg har ikke selv fået lavet bryster - men min gode veninde og min svigerine har begge fået lavet på nygart privat hospital i kbh og de er SÅ flotte! de er bløde og alt muligt (JA jeg har mærket) !

altså de er så flotte at jeg selv har overvejet at få lavet patter, på trods af jeg har ret store i forvejen - men de er bare så flotte dem de har fået

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg har ikke selv fået lavet bryster - men min gode veninde og min svigerine har begge fået lavet på nygart privat hospital i kbh og de er SÅ flotte! de er bløde og alt muligt (JA jeg har mærket) !

altså de er så flotte at jeg selv har overvejet at få lavet patter, på trods af jeg har ret store i forvejen - men de er bare så flotte dem de har fået

He he ja man kan jo altid blive inspireret.

undre mig lidt over dem der tog imod den gode deal inden /efter jul om operation for halv pris, har intet hørt om det gik godt??

Anmeld

4. juni 2012

FruK

Anonym skriver:

Nu har jeg ikke fået en bryst operation, men vil alligevel gerne fortælle dig min historie

Jeg har fået 1 barn og nu hvor det er 1 ½ mdr siden jeg har ammet havde jeg virkelig det dårligt over mine slatne bryster... Der var/er intet fylde i dem, hvilket er en af følgerne ved at blive gravid/amme. Så jeg tænkte også på operation og div. Men nu har jeg så være nede og købe en BH... Jeg tror jeg nåede at prøve 20 forskellige og der var bare INGEN der sad godt. Men SÅ kom hun med en Cavel Klein push up BH og WOW hvor den sidder fantastisk. Og jeg har fået flotte bryster igen, med fylde!! Så de eneste der kan se mine ekstrem kedelige bryster er mig selv og min kæreste, der i øvrigt er fuldstændig ligeglad hvordan de ser ud... Bare de er der Så jeg er glad for at jeg kan spare en masse penge

Men held og lykke med at søge info om nye bryster hvis det er det du brænder for

Jeg har ikke købt andre end Calvin Klein push up, siden jeg fik den første for en del år siden. 

Anmeld

4. juni 2012

FrkZier

Anonym skriver:

He he ja man kan jo altid blive inspireret.

undre mig lidt over dem der tog imod den gode deal inden /efter jul om operation for halv pris, har intet hørt om det gik godt??

det gjorde begge de to jeg snakkede om hehe - og det er jo som sagt gået skide godt

Anmeld

4. juni 2012

FrkDitte

Anonym skriver:

Skriver lige som ano, så I også kan svare ano

Jeg har fået de børn jeg skal have og vil gerne have større bryster.

Er bevidst om diverse risici og at der er stor forskel på kvaliteten af de forskellige klinikker, derudover også at der findes mange forskellige implantater og former.

men savner lidt snak med andre der har prøvet det.

hvorhenne blev du opereret?

Hvordan var dit indtryk af klinikken, staff, kirugen?

Hvor længe var du sygemeldt?

Har du haft komplikationer?

Er du tilfreds med resultatet?

På forhånd tak

Hejsa,

Jeg blev opereret på Aros i Århus.

De var superdygtige og professionelle fra start til slut, jeg kan slet ikke sætte en finger på noget som helst.

Jeg havde taget 14 dage fri og kunne sagtens arbejde derefter. Havde et rimeligt fysisk krævende arbejde  med løft af kasser osv. og det gik fint, når bare jeg lige tog den lidt med ro. Spillede også fodbold og der ventede jeg 2 måneder med at starte igen.

Har ingen komplikationer haft. Man mister følelsen i området omkring arret, men det er helt normalt. Jeg lægger ikke mærke til det i dag. (6 år siden).

Om jeg er tilfreds?... Jeg er sindssyg tilfreds  Det bedste jeg har gjort for mig selv... Har kun fået komplimenter og mange endda at de ser helt naturlige ud..

Knus D.

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det gjorde begge de to jeg snakkede om hehe - og det er jo som sagt gået skide godt

ah de tog altså imod det tilbud? Godt at høre det er gået godt og de er tilfredse

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Jeg blev opereret på Aros i Århus.

De var superdygtige og professionelle fra start til slut, jeg kan slet ikke sætte en finger på noget som helst.

Jeg havde taget 14 dage fri og kunne sagtens arbejde derefter. Havde et rimeligt fysisk krævende arbejde  med løft af kasser osv. og det gik fint, når bare jeg lige tog den lidt med ro. Spillede også fodbold og der ventede jeg 2 måneder med at starte igen.

Har ingen komplikationer haft. Man mister følelsen i området omkring arret, men det er helt normalt. Jeg lægger ikke mærke til det i dag. (6 år siden).

Om jeg er tilfreds?... Jeg er sindssyg tilfreds  Det bedste jeg har gjort for mig selv... Har kun fået komplimenter og mange endda at de ser helt naturlige ud..

Knus D.

Tak for svar- dejligt at høre 

Jeg er blevet spurgt mange gange.. nu gør du det ikke kun for x´s skyld (min mands navn) øhhh NEJ!!! JEG gør det FOR MIG SELV, fordi JEG gerne vil have større bryster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg har ikke købt andre end Calvin Klein push up, siden jeg fik den første for en del år siden. 

dejligt med gode bh´er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.