Jer der har fået lavet større bryster, erfaringer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.806 visninger
33 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. maj 2012

Anonym trådstarter

Skriver lige som ano, så I også kan svare ano

Jeg har fået de børn jeg skal have og vil gerne have større bryster.

Er bevidst om diverse risici og at der er stor forskel på kvaliteten af de forskellige klinikker, derudover også at der findes mange forskellige implantater og former.

men savner lidt snak med andre der har prøvet det.

hvorhenne blev du opereret?

Hvordan var dit indtryk af klinikken, staff, kirugen?

Hvor længe var du sygemeldt?

Har du haft komplikationer?

Er du tilfreds med resultatet?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Anonym

jeg har fået en brystredaktion, ved ikke om det kan bruges?

jeg fik den lavet på det ene bryst, fordi der var en skål til forskel på mine bryster.

det er ikke så nemt at hele på brysthuden i forhold til andre steder på kroppen, så man skal tage det MEGET med ro i starten. Jeg bar ikke på noget tungt de første 8 uger. Da der var gået 8 uger, ville jeg så holde min nevø på nogle måneder et øjeblik. Han vejede 8 kg og straks åbnede mit ar sig en lille smule.

lægerne ville ikke syge det sammen igen og det bevirker at jeg har et kæmpe ar der hvor jeg gik -mit på brystet.

Dog er det en lidt anden operation, end den du skal have, så har lagt et billed ind af hvordan snittet går.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg har fået en brystredaktion, ved ikke om det kan bruges?

jeg fik den lavet på det ene bryst, fordi der var en skål til forskel på mine bryster.

det er ikke så nemt at hele på brysthuden i forhold til andre steder på kroppen, så man skal tage det MEGET med ro i starten. Jeg bar ikke på noget tungt de første 8 uger. Da der var gået 8 uger, ville jeg så holde min nevø på nogle måneder et øjeblik. Han vejede 8 kg og straks åbnede mit ar sig en lille smule.

lægerne ville ikke syge det sammen igen og det bevirker at jeg har et kæmpe ar der hvor jeg gik -mit på brystet.

Dog er det en lidt anden operation, end den du skal have, så har lagt et billed ind af hvordan snittet går.

tak for svar men desværre ikke helt. Det er en brystforstørrende operation jeg vil have foretaget

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

ingen??

Anmeld

30. maj 2012

Anonym

Anonym skriver:

Er bevidst om diverse risici og at der er stor forskel på kvaliteten af de forskellige klinikker, derudover også at der findes mange forskellige implantater og former.

På forhånd tak

Hey .. 

hvad vil du gerne vide? 

jeg har fået lavet mine babser større

I LOOOVE IT!

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hey .. 

hvad vil du gerne vide? 

jeg har fået lavet mine babser større

I LOOOVE IT!

alt det jeg spørger om i min tråd 

Anmeld

30. maj 2012

Anonym

Anonym skriver:

På forhånd tak

Privathospital hunderup (odense)

super gode til og hjælpe en til rette inden operationen ,

gode til og formulere sig vis du ikke forstår, tager det i dit tempo .. 

var sygemeld i ca 4 uger .

har ingen komplikatiner haft .

Jeg ville godt have haft 50 ml mere i end det jeg fik . 

jeg er 19 år . men som de sagde kunne jeg få det mere i næste gang vis jeg nu skulle have flere børn .. 

hvor meget ønsker du selv og få i? og hvor bor du

Anmeld

30. maj 2012

Anonym

Nu har jeg ikke fået en bryst operation, men vil alligevel gerne fortælle dig min historie

Jeg har fået 1 barn og nu hvor det er 1 ½ mdr siden jeg har ammet havde jeg virkelig det dårligt over mine slatne bryster... Der var/er intet fylde i dem, hvilket er en af følgerne ved at blive gravid/amme. Så jeg tænkte også på operation og div. Men nu har jeg så være nede og købe en BH... Jeg tror jeg nåede at prøve 20 forskellige og der var bare INGEN der sad godt. Men SÅ kom hun med en Cavel Klein push up BH og WOW hvor den sidder fantastisk. Og jeg har fået flotte bryster igen, med fylde!! Så de eneste der kan se mine ekstrem kedelige bryster er mig selv og min kæreste, der i øvrigt er fuldstændig ligeglad hvordan de ser ud... Bare de er der Så jeg er glad for at jeg kan spare en masse penge

Men held og lykke med at søge info om nye bryster hvis det er det du brænder for

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

tak for svar

Jeg har ikke tænkt over hvor meget jeg vil have i, da jeg tænker at det må kirugen kunne rådgive mig i, det er jo ham der er den professionelle

Jeg bor midt på sjælland.

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu har jeg ikke fået en bryst operation, men vil alligevel gerne fortælle dig min historie

Jeg har fået 1 barn og nu hvor det er 1 ½ mdr siden jeg har ammet havde jeg virkelig det dårligt over mine slatne bryster... Der var/er intet fylde i dem, hvilket er en af følgerne ved at blive gravid/amme. Så jeg tænkte også på operation og div. Men nu har jeg så være nede og købe en BH... Jeg tror jeg nåede at prøve 20 forskellige og der var bare INGEN der sad godt. Men SÅ kom hun med en Cavel Klein push up BH og WOW hvor den sidder fantastisk. Og jeg har fået flotte bryster igen, med fylde!! Så de eneste der kan se mine ekstrem kedelige bryster er mig selv og min kæreste, der i øvrigt er fuldstændig ligeglad hvordan de ser ud... Bare de er der Så jeg er glad for at jeg kan spare en masse penge

Men held og lykke med at søge info om nye bryster hvis det er det du brænder for

tak for din vinkel

Jeg har altid været ked af mine små bryster, så beslutningen er taget gennem en lang række af overvejelser. Jeg gør det ikke for min mands skyld, udelukkende for min egen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.