Jer der har fået lavet større bryster, erfaringer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

FrkZier

Anonym skriver:

ah de tog altså imod det tilbud? Godt at høre det er gået godt og de er tilfredse

ja de havde begge købt en sweetdeal og fik operationen til halvpris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

vitapigen

FruK skriver:

Jeg har ikke købt andre end Calvin Klein push up, siden jeg fik den første for en del år siden. 

Ja hold nu op hvor sidder den bare perfekt. Har lige været ude at købe en mere for knap 400 kr er ikke galt for en bh der sidder perfekt. SLUT med billige bh'er

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

ja de havde begge købt en sweetdeal og fik operationen til halvpris

overvejede det meget dengang..

Anmeld

4. juni 2012

FrkZier

Anonym skriver:

overvejede det meget dengang..

jeg vidste slet ikke det var der før bag efter .. men jeg har faktisk aldrig haft overvejet at få lavet bryster, først efter jeg har set og følt min veninde og svigerindes og er blevet totalt vild med dem

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg vidste slet ikke det var der før bag efter .. men jeg har faktisk aldrig haft overvejet at få lavet bryster, først efter jeg har set og følt min veninde og svigerindes og er blevet totalt vild med dem

ja de er dygtige idag, de ser meget "naturtro" ud 

Anmeld

4. juni 2012

FrkDitte

Anonym skriver:

Tak for svar- dejligt at høre 

Jeg er blevet spurgt mange gange.. nu gør du det ikke kun for x´s skyld (min mands navn) øhhh NEJ!!! JEG gør det FOR MIG SELV, fordi JEG gerne vil have større bryster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Ja, det blev jeg også spurgt om.. Min daværende kæreste synes overhovedet ikke de fejlede noget, men var det det jeg ville så skulle jeg gøre det. Jeg havde en b-skål hvor der ligesom manglede noget fylde over brystvorten.. og havde jeg en striktrøje på kunne man knap ane dem... desuden synes jeg ikke der var "balance" mellem min overkrop og underkrop.. (læs bryster og røv )

Ikke fordi jeg har en stor numse men det hele passer bare sammen nu.. Jeg fik 300 ml hvert bryst og er nu en D-skål. 

Eneste minus er at jeg fik lidt ondt i nakken fordi jeg altid skulle tjekke mig selvud i hver en butiksrude jeg gik forbi efter jeg fik dem lavet..

Man er sin egen lykkes smed... og helt ærligt så synes jeg at hvis man er utilfreds med noget så skal man gøre noget ved det, uanset hvad andre mener.

Held og lykke med det hele

Knus D.

Anmeld

4. juni 2012

FrkZier

Anonym skriver:

ja de er dygtige idag, de ser meget "naturtro" ud 

jeg ved ikke hvorfor men har altid bare tænkt at silikone bryster var stenhårde og unarturlige - men de følels jo helt naturlige og bløde

Anmeld

4. juni 2012

FruK

Anonym skriver:

dejligt med gode bh´er 

Ja de kan gøre meget, når man ikke er helt tilfreds med sit udseende. 

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Ja, det blev jeg også spurgt om.. Min daværende kæreste synes overhovedet ikke de fejlede noget, men var det det jeg ville så skulle jeg gøre det. Jeg havde en b-skål hvor der ligesom manglede noget fylde over brystvorten.. og havde jeg en striktrøje på kunne man knap ane dem... desuden synes jeg ikke der var "balance" mellem min overkrop og underkrop.. (læs bryster og røv )

Ikke fordi jeg har en stor numse men det hele passer bare sammen nu.. Jeg fik 300 ml hvert bryst og er nu en D-skål. 

Eneste minus er at jeg fik lidt ondt i nakken fordi jeg altid skulle tjekke mig selvud i hver en butiksrude jeg gik forbi efter jeg fik dem lavet..

Man er sin egen lykkes smed... og helt ærligt så synes jeg at hvis man er utilfreds med noget så skal man gøre noget ved det, uanset hvad andre mener.

Held og lykke med det hele

Knus D.

Du beskriver lige 100% hvordan jeg har det, det er lige på kornet 

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Ja de kan gøre meget, når man ikke er helt tilfreds med sit udseende. 

Absolut 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.