gir' op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Kris89

Frk. Himmelblå skriver:

Da mine forældre var blevet gift forsøgte de med projekt baby i 2 år, - uden pauser, før det lykkedes at lave første barn.

Alt gik vel med graviditet og tre år senere, besluttede de sig for at lave en mere, og det lykkedes med det samme. Årene gik, og de fik lyst til flere børn. Vupti, så kom der endnu en baby. Og året efter hun var født, kom der sørme en mere.

Pointe? Der behøver overhovedet ikke være noget galt, selvom det tager tid.

PS:Og så må jeg lige tilføje: Hvor er det dog godt brølt! At du lukker lidt luft ud her, for liver ER sgu uretfærdigt. Det ER jo din tur, og du har helt ret, - det ser altid ud til at lykkedes for alle de andre. Ikke fair. Men all good things come to the ones who wait.... som man siger.

PPS: Jeg selv har haft latterligt led ved at blive gravid. "Til gengæld?" er det så også lykkedes mig at lave et barn af en slags, som der kun fødes et af om året i DK. HVad fanden er Oddsene? Hvem er det, der trækker i trådene deroppe? Jeg er lykkelig for hvad, jeg har (for det er ikke så lidt), men verden er da virkelig forunderlig og umulig at blive klog på!

tusind tak for dit svar

det varmer rigtig meget...

det er bare så underligt det der... blev jo også gravid 5 mdr. efter p-pillestop, så det er jo ikke lang tid.. så troede jeg jo egentlig også at det ville komme igen ret hurtigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Miss-86

Kris89 skriver:

ja det er vi nød til men det er vi virkelig dårlige til... vi er ofte begge for trætte

Ja, så kan jeg godt se det bliver svært

Anmeld

31. maj 2012

sweet

Kris89 skriver:

det er bare svært, for her hvor vi bor er der ingen læger der tager flere ind... skal egentlig skifte læge 1-7, fordi jeg flytter mere end 15 km. væk fra lægen. men der er ingen der vil tage nogen ind... så derfor er det også vigtigt for mig at blive sendt videre i systemet inden 1-7.

håber virkelig hun gør noget for dig når du ringer til hende, bare bliv ved med at bank i bordet og sig det ikke kan være rigtig..

det gjorde jeg ved min læge da hun skulle have haft sendt os til udredning 3 gang jeg tabte, men det vill hun ikke fordi jeg var ung.. og da jeg så tabte 4 gang blev jeg så tosset og gal og sagde hun godt kunne få fingeren ud og det skulle være nu..

så gik der 14 dage og så fik jeg brev om hun havde henvist os til sygehuset som haste sag..

Anmeld

31. maj 2012

Frk. Himmelblå

Kris89 skriver:

tusind tak for dit svar

det varmer rigtig meget...

det er bare så underligt det der... blev jo også gravid 5 mdr. efter p-pillestop, så det er jo ikke lang tid.. så troede jeg jo egentlig også at det ville komme igen ret hurtigt...

Nu siger jeg bare noget, min meget holistisk tænkende psykolog har sagt til mig... Hun er ikke så dum endda... 

- "Når kroppen er ked af det, bliver den dårligere til at lave babyer" Hun grinede lidt, da hun sagde det, da det jo lyder banalt og lidt plat-klogt, men hun uddybede faktisk med nogle ked-af-det-hormoner, vi udskiller, som påvirker forplantningsevnen, - måske som et slags naturens værn mod, at en hårdt ramt mor skal have "byrden" af en baby....

Jeg tænker bare, og nu må du undskylde, jeg taler meget lige ud af posen, - at du måske har været meget ked af din SA, og da du så begyndte at have mulighed for at være kommet dig lidt, så var tiden gået så meget, at du begyndte at blive ked af, at du endnu ikke var gravid?

(Jeg siger IKKE, at det er din skyld, jeg siger bare, at det vigtigt, du har det godt)

Anmeld

31. maj 2012

Kris89

sweet skriver:

håber virkelig hun gør noget for dig når du ringer til hende, bare bliv ved med at bank i bordet og sig det ikke kan være rigtig..

det gjorde jeg ved min læge da hun skulle have haft sendt os til udredning 3 gang jeg tabte, men det vill hun ikke fordi jeg var ung.. og da jeg så tabte 4 gang blev jeg så tosset og gal og sagde hun godt kunne få fingeren ud og det skulle være nu..

så gik der 14 dage og så fik jeg brev om hun havde henvist os til sygehuset som haste sag..

det  simpelthen frygtelig at man skal bagerst i køen fordi man er ung  ønsket er da lige så stort.!

Anmeld

31. maj 2012

sweet

Kris89 skriver:

det  simpelthen frygtelig at man skal bagerst i køen fordi man er ung  ønsket er da lige så stort.!

ja det er det nemlig... giver du ikke lige en opdate på hvordan det er gået dig når du har snakket med hende??

Anmeld

31. maj 2012

Kris89

Frk. Himmelblå skriver:

Nu siger jeg bare noget, min meget holistisk tænkende psykolog har sagt til mig... Hun er ikke så dum endda... 

- "Når kroppen er ked af det, bliver den dårligere til at lave babyer" Hun grinede lidt, da hun sagde det, da det jo lyder banalt og lidt plat-klogt, men hun uddybede faktisk med nogle ked-af-det-hormoner, vi udskiller, som påvirker forplantningsevnen, - måske som et slags naturens værn mod, at en hårdt ramt mor skal have "byrden" af en baby....

Jeg tænker bare, og nu må du undskylde, jeg taler meget lige ud af posen, - at du måske har været meget ked af din SA, og da du så begyndte at have mulighed for at være kommet dig lidt, så var tiden gået så meget, at du begyndte at blive ked af, at du endnu ikke var gravid?

(Jeg siger IKKE, at det er din skyld, jeg siger bare, at det vigtigt, du har det godt)

ja i know... det er bare forbandet svært ikke at tænke over det, ikke at være ked.  

håber huskøb kan hjælpe... og forhåbentlig en indkaldelse til undersøgelse... mon ikke det kunne give en lille øko spire

Anmeld

31. maj 2012

Frk. Himmelblå

Kris89 skriver:

ja i know... det er bare forbandet svært ikke at tænke over det, ikke at være ked.  

håber huskøb kan hjælpe... og forhåbentlig en indkaldelse til undersøgelse... mon ikke det kunne give en lille øko spire

Det lyder i hvert fald som en god begyndelse på noget godt!

Anmeld

31. maj 2012

Kris89

sweet skriver:

ja det er det nemlig... giver du ikke lige en opdate på hvordan det er gået dig når du har snakket med hende??

det skal jeg nok håber på godt nyt om 14. dage kunne give så meget ro, hvis der kom en indkaldelse nu her... selvom datoen først var i august, ville det bare give en indre ro...

og hvem ved. måske kunne netop denne ro give os en lille baby

Anmeld

31. maj 2012

Kris89

Frk. Himmelblå skriver:

Det lyder i hvert fald som en god begyndelse på noget godt!

ja. det er som om kærestens og mit fælles liv først rigtig kan begynde nu, med fælles økonomi, planlagt bryllup, vores hus bliver bare så dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.