Kris89 skriver:
ville også gerne vide jeg har ÆL, men alt det der med at teste hver dag får mig til at koncentrere mig udelukkende om hvornår vi skal sexe. og når det så ikk lykkedes alligevel er jeg kommer dertil at det sker hvis det sker og ellers må vi søge hjælp...
tusind tak søde. kan godt være jeg gerne vil benytte mig af det 
kan ikk finde ud af om jeg skal håbe alt er i orden eller om jeg skla håbe der er et eller andet de så kan gøre noget ved...
kan fortælle dig så meget at jeg er blevet undersøgt i hovede og røv så det er mange undersøgelser og lang tid vente på svar og jeg var nervøs hver gang, men lettet når de så ikke fandt noget.
og da vi så havde været igennem det hele og de intet fandt, brød jeg sammen, for hvad så nu kunne jeg så ikke få hjælp nu når de ikke kunne finde ud af hvorfor?? og overlægen her på sygehuset sagde der ikke var noget galt så det kom nok engang for min sygdom i tarme kunne godt drille lidt hvad angår graviditetet og så skulle vi bare prøve igen når der var ro i min sygdom.. og at jeg ikke kunne have taget skade i min livmoder eller noget af at tabe så mange gange så vi skulle bare blive ved med a prøve..
kom så på kvindeklinikken til en celleskrab jeg skal have lavet hver år og snakkede så med hende om det, hun syntes det var noget fis så hun lavede en vandscanning på mig så hun kunne henvise mig til riget i kbh..
da vi så endelig kom til der over og var til samtale finder jeg så ud af at de ikke ved om mine æggeleder kan have taget skade da de ikke ved om nogen af graviditerne har sat der, og siden jeg ikke har været gravid i et år og de andre gange har jeg kunne blive gravid af os selv. og han sagde at jeg nok kun har max 22 % chance for at kunne gennemføre en graviditet selv uden hjælp nu 
og han fandt ud af at min immunforsvar er trykket og derfor godt kan finde på at overreagere på et forster fordi den ser det som noget rigtig ondt og derfor vil have det væk, så nu er jeg i behandling for det for at se om det kan hjælp på det, og er der intet sket efetr sommer vil han have vi skal insimineres..
så rejsen kan være lang og bekymrende så det er godt hvis du kan få kampgejsten og energien tilbage inden i starter søde..

Anmeld