Da mine forældre var blevet gift forsøgte de med projekt baby i 2 år, - uden pauser, før det lykkedes at lave første barn.
Alt gik vel med graviditet og tre år senere, besluttede de sig for at lave en mere, og det lykkedes med det samme. Årene gik, og de fik lyst til flere børn. Vupti, så kom der endnu en baby. Og året efter hun var født, kom der sørme en mere.
Pointe? Der behøver overhovedet ikke være noget galt, selvom det tager tid.

PS:Og så må jeg lige tilføje: Hvor er det dog godt brølt! At du lukker lidt luft ud her, for liver ER sgu uretfærdigt. Det ER jo din tur, og du har helt ret, - det ser altid ud til at lykkedes for alle de andre. Ikke fair. Men all good things come to the ones who wait.... som man siger.
PPS: Jeg selv har haft latterligt led ved at blive gravid. "Til gengæld?" er det så også lykkedes mig at lave et barn af en slags, som der kun fødes et af om året i DK. HVad fanden er Oddsene? Hvem er det, der trækker i trådene deroppe? Jeg er lykkelig for hvad, jeg har (for det er ikke så lidt), men verden er da virkelig forunderlig og umulig at blive klog på!

Anmeld