gir' op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Kris89

sweet skriver:

syntes også din læge burde sende dig til en gyn så hun kan scanne dig og se at alt er ormalt og om der ligger æg klar...

håber på det bedste for dig søde, bare lov mig du ikke giver op

tusind tak søde

har forgæves kontaktet lægen hver måned de sidste tre måneder, når mens er kommet, men nej nej der skulle gå et år fra vi mistede...

venter mens 15/6, så er spændt på om jeg bliver spist af med at der jo stadig er 5 dage til jeg mistede, hvis ellers mens kommer til tiden denne gang (svingene cyklus.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

sweet

Kris89 skriver:

tusind tak søde

har forgæves kontaktet lægen hver måned de sidste tre måneder, når mens er kommet, men nej nej der skulle gå et år fra vi mistede...

venter mens 15/6, så er spændt på om jeg bliver spist af med at der jo stadig er 5 dage til jeg mistede, hvis ellers mens kommer til tiden denne gang (svingene cyklus.)

hvis hun siger det så skælder du hende ud, for hun kan ikke tillade sig at gå i så små sko når det er sølle 5 dage vi snakker om, hun skal lige huske på hvor svært det er og stå i den anden ende og kæmpe med at få sin drøm opfyldt..

Anmeld

31. maj 2012

Miss-86

Kris89 skriver:

ja... skal vidst bare lige ha lidt luft...

lige om ikke så mange dage er det er år siden SA...

jeg har opgivet håbet... gide rikke engang sex... gide rikk prøve... hvis ikke vi sexer ved jeg i det mindste at mens dukker op...

gider ikk håbe, gider ikk tro... kan ikk mere...

heldigvis flytter vi i hus 1-7. det kan da aflede tankerne lidt. lægen vil ikke gøre noget før der er gået et år... dvs. sidste måned ville hun intet gøre, jeg SKULLE vente til denne måned...

cyklus var 28 dage før jeg blev gravid. efter SA er den nu 33-39 dage  og er ikke sikker på jeg overhovedet har ÆL hver måned

tak hvis du nåede så langt.

Jeg vil først lige spørge hvad SA er ?

Også vil jeg sige, at det da kan være en stor hjælp, at I skal flytte, sådan at du kan få afledt dine tanker, måske så du bliver gravid, har før hørt nogle der gik LÆNGE og ikke blev gravid, indtil de skulle flytte i hus og ordne en masse ting, så sad den i skabet... Held & Lykke.

Anmeld

31. maj 2012

Kris89

sweet skriver:

hvis hun siger det så skælder du hende ud, for hun kan ikke tillade sig at gå i så små sko når det er sølle 5 dage vi snakker om, hun skal lige huske på hvor svært det er og stå i den anden ende og kæmpe med at få sin drøm opfyldt..

hun lovede for 3 mdr. siden at hvis vi fik tjekket mandens sæd skulle jeg tjekkes, så vi skyndte os at få det gjort og da jeg skrev at den var i orden fik jeg bare svaret (fint så kigger vi på dig når der er gået et år fra SA)  så fik jeg den!

flipper også skrot hvis ikke hun gør noget... Jeg VIL igang efter sommer.. have hjælp...

Anmeld

31. maj 2012

Kris89

Miss-L86 skriver:

Jeg vil først lige spørge hvad SA er ?

Også vil jeg sige, at det da kan være en stor hjælp, at I skal flytte, sådan at du kan få afledt dine tanker, måske så du bliver gravid, har før hørt nogle der gik LÆNGE og ikke blev gravid, indtil de skulle flytte i hus og ordne en masse ting, så sad den i skabet... Held & Lykke.

SA = spontan abort. mistede 9+3 i juni måned 2011...

tusind tak. jeg håber også virkelig det vil lykkedes, når jeg får andet at tænke på (hvis der bliver tid til sex under flytning )

Anmeld

31. maj 2012

sweet

Kris89 skriver:

hun lovede for 3 mdr. siden at hvis vi fik tjekket mandens sæd skulle jeg tjekkes, så vi skyndte os at få det gjort og da jeg skrev at den var i orden fik jeg bare svaret (fint så kigger vi på dig når der er gået et år fra SA)  så fik jeg den!

flipper også skrot hvis ikke hun gør noget... Jeg VIL igang efter sommer.. have hjælp...

nu må hun lige tage sig sammen.. hvis hun bliver ved syntes jeg du skal skifte læge, for så handler hun ikke under din interesse søde

Anmeld

31. maj 2012

Miss-86

Kris89 skriver:

SA = spontan abort. mistede 9+3 i juni måned 2011...

tusind tak. jeg håber også virkelig det vil lykkedes, når jeg får andet at tænke på (hvis der bliver tid til sex under flytning )

Okay, det er jeg ked af at høre..

Men så må I give jer til til at sexe

Anmeld

31. maj 2012

Kris89

sweet skriver:

nu må hun lige tage sig sammen.. hvis hun bliver ved syntes jeg du skal skifte læge, for så handler hun ikke under din interesse søde

det er bare svært, for her hvor vi bor er der ingen læger der tager flere ind... skal egentlig skifte læge 1-7, fordi jeg flytter mere end 15 km. væk fra lægen. men der er ingen der vil tage nogen ind... så derfor er det også vigtigt for mig at blive sendt videre i systemet inden 1-7.

Anmeld

31. maj 2012

Frk. Himmelblå

Da mine forældre var blevet gift forsøgte de med projekt baby i 2 år, - uden pauser, før det lykkedes at lave første barn.

Alt gik vel med graviditet og tre år senere, besluttede de sig for at lave en mere, og det lykkedes med det samme. Årene gik, og de fik lyst til flere børn. Vupti, så kom der endnu en baby. Og året efter hun var født, kom der sørme en mere.

Pointe? Der behøver overhovedet ikke være noget galt, selvom det tager tid.

PS:Og så må jeg lige tilføje: Hvor er det dog godt brølt! At du lukker lidt luft ud her, for liver ER sgu uretfærdigt. Det ER jo din tur, og du har helt ret, - det ser altid ud til at lykkedes for alle de andre. Ikke fair. Men all good things come to the ones who wait.... som man siger.

PPS: Jeg selv har haft latterligt led ved at blive gravid. "Til gengæld?" er det så også lykkedes mig at lave et barn af en slags, som der kun fødes et af om året i DK. HVad fanden er Oddsene? Hvem er det, der trækker i trådene deroppe? Jeg er lykkelig for hvad, jeg har (for det er ikke så lidt), men verden er da virkelig forunderlig og umulig at blive klog på!

Anmeld

31. maj 2012

Kris89

Miss-L86 skriver:

Okay, det er jeg ked af at høre..

Men så må I give jer til til at sexe

ja det er vi nød til men det er vi virkelig dårlige til... vi er ofte begge for trætte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.