gir' op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.510 visninger
41 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Kris89

ja... skal vidst bare lige ha lidt luft...

lige om ikke så mange dage er det er år siden SA...

jeg har opgivet håbet... gide rikke engang sex... gide rikk prøve... hvis ikke vi sexer ved jeg i det mindste at mens dukker op...

gider ikk håbe, gider ikk tro... kan ikk mere...

heldigvis flytter vi i hus 1-7. det kan da aflede tankerne lidt. lægen vil ikke gøre noget før der er gået et år... dvs. sidste måned ville hun intet gøre, jeg SKULLE vente til denne måned...

cyklus var 28 dage før jeg blev gravid. efter SA er den nu 33-39 dage  og er ikke sikker på jeg overhovedet har ÆL hver måned

tak hvis du nåede så langt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

MorDk

Jeg kan godt forstå din frutstration!!

Du må ikke opgive håbet... Men det er måske meget godt at få tankerne hen på lidt andet! Hvem ved måske er den der igen liiige pludselig. Men nyd nu livet med din kæreste... nyd hnianden... del kærligheden mellem jer... Uden den - ingen baby... Knus og tanker herfra!

Anmeld

29. maj 2012

Kris89

MorDk skriver:

Jeg kan godt forstå din frutstration!!

Du må ikke opgive håbet... Men det er måske meget godt at få tankerne hen på lidt andet! Hvem ved måske er der igen liiige pludselig. Men nyd livet med din kæreste... nyd hianden... del kærligheden mellem jer... Uden den - ingen baby... Knus og tanker herfra!

tusind tak...

Jeg kan bare slet ikke overskue mere.... vi er begge unge... hans sæd er tjekket og i orden... der gik kun 5 mdr. fra jeg smed pillerne til den var der...

Hvorfor skal vi så miste, hvorfor skal alle andre omkring os blive gravide... hvorfor går det aldrig galt for dem... hvorfor kan de råbe til  hele verden den dag de tager den positive test og så bare forblive lykkelige og det hele går som en leg...

hvorfor BIB vil det bare ikke lykkedes for os...

Anmeld

29. maj 2012

komodo

Man høre jo tit at når folk opgiver så sker der, fordi man ikke fokusere på det overhovedet lige pludselig, så jeg synes da helt bestemt du skal give op, og så  je for at der er gevinst når din krop ikke er så stresset af dine tanker mere..

op med humøret, den er der lige pludselig

Anmeld

29. maj 2012

Kris89

komodo skriver:

Man høre jo tit at når folk opgiver så sker der, fordi man ikke fokusere på det overhovedet lige pludselig, så jeg synes da helt bestemt du skal give op, og så  je for at der er gevinst når din krop ikke er så stresset af dine tanker mere..

op med humøret, den er der lige pludselig

tak.

lige pludselig troede jeg da alligevel ville komme indenfor et år

Anmeld

29. maj 2012

komodo

Kris89 skriver:

tak.

lige pludselig troede jeg da alligevel ville komme indenfor et år

jo men for nogen tager det jo bare længere tid og andre er bare alt for fertile, nu ved jeg jo ikke hvor meget du har fokuseret og håbet, men det kan jo stresse kroppen en del.. 

Det skal nok lykkes for jer også, det er jeg helt sikker på, og det bliver al ventetiden værd, op med humøret

Anmeld

29. maj 2012

Kris89

komodo skriver:

jo men for nogen tager det jo bare længere tid og andre er bare alt for fertile, nu ved jeg jo ikke hvor meget du har fokuseret og håbet, men det kan jo stresse kroppen en del.. 

Det skal nok lykkes for jer også, det er jeg helt sikker på, og det bliver al ventetiden værd, op med humøret

håber... nu regner jeg med lægen vil tage mig seriøst denne måned når mens kommer. har haft kontakt til hende de sidste tre måneder...

nu må de sku da for BIB tage mig seriøs og gøre noget... undersøge mig... er så bange for jeg ikk har ÆL. bange for der er noget galt med mig...

kan godt være jeg er ung, men det er heller ikk det sidste barn vi forsøger at lave...

smed pillerne december 10...

Anmeld

29. maj 2012

komodo

Kris89 skriver:

håber... nu regner jeg med lægen vil tage mig seriøst denne måned når mens kommer. har haft kontakt til hende de sidste tre måneder...

nu må de sku da for BIB tage mig seriøs og gøre noget... undersøge mig... er så bange for jeg ikk har ÆL. bange for der er noget galt med mig...

kan godt være jeg er ung, men det er heller ikk det sidste barn vi forsøger at lave...

smed pillerne december 10...

ja så er det vist også på tide at du bliver kigget på, og vil hun ikke sende dig videre synes jeg klart at du skal overveje et lægeskift, men vent nu og se, mon ikke hun gider sende dig videre 

Anmeld

29. maj 2012

Kris89

komodo skriver:

ja så er det vist også på tide at du bliver kigget på, og vil hun ikke sende dig videre synes jeg klart at du skal overveje et lægeskift, men vent nu og se, mon ikke hun gider sende dig videre 

hun lovede at ville gøre noget når der var gået et år fra vi mistede..

sidste måned forsøgte jeg mig med det jo var et år siden det lykkedes, men der skulle gå en måned mere

Anmeld

29. maj 2012

komodo

Kris89 skriver:

hun lovede at ville gøre noget når der var gået et år fra vi mistede..

sidste måned forsøgte jeg mig med det jo var et år siden det lykkedes, men der skulle gå en måned mere

Så synes jeg faktisk at hun denne gang har lovet at hjælpe dig, så mon ikke hun holder sit ord og hjælper jer videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.