Hvilken type veninde søger du og hvordan er du selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Loa

Yurie skriver:

Din datter er doebt paa den bedste dag paa hele aaret....  Min foedselsdag... Og en meget soed pige du har.. 

Mange tak

Og ja dagen var også nøje udvalgt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

TNBC

Loa skriver:

Mange tak

Og ja dagen var også nøje udvalgt

selv tak.. Har I saa planer for noget stort her den 12.12.12? Da de sidste store ting har vaeret 08 og 10. 

Anmeld

29. maj 2012

Loa

Yurie skriver:

selv tak.. Har I saa planer for noget stort her den 12.12.12? Da de sidste store ting har vaeret 08 og 10. 

Nja desværre ikke kunne i hvert fald ikke se hvad det skulle være

Anmeld

29. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg søger en veninde, som vil være der i medgang og modgang. Som vil støtte mig i mine dårlige valg samt de gode. En veninde som man kan stole fuldt ud på, som jeg kan fortælle alt til. Jeg søger en veninde jeg kan grine og græde med, gå i byen med, shoppe med, gå på cafe med, hygge derhjemme med - en veninde jeg faktisk kan ALT med.

Jeg søger en veninde der kan respektere mig for den jeg er!

Jeg er som person meget genert og der kan sagtens gå flere timer før jeg tør snakke sådan "rigtigt" ;-) Men når genertheden først er pillet af mig, er jeg meget snaksagelig, venlig, sød.

Jeg er typen som støtter en veninde i HVAD som helst. Står aldrig bag hende, står foran! Jeg passer på mine veninder. Samtidig er jeg ikke bange for at sige min mening, så hvis jeg er utilfreds med noget - skal jeg nok få det sagt på den ene eller anden måde.

Jeg synes selv jeg har humor og ter mig ofte som en tosse. Jeg kan gøre meget sjov ud af, at jeg ikke kan snakke tysk. (Ved at prøve... Og dermed bliver det en ordentlig gang volapyk!).

Jeg ved ikke hvad jeg mere skal skrive

Anmeld

29. maj 2012

Vidunderligeunger

Solstrålebørn skriver:

Jeg søger: 

En veninde jeg kan dele alt med, kan holde på hemmeligheder... 

Som er frisk på en bytur en gang imellem.. 

Som måske også selv løber 

Café - bio tur 

Shoppe ture 

Lave god mad med

Hjælper mig i med - modgang - Og omvendt (De minder sikkert meget om hinanden denne her og den næste) 

Træder til når jeg har brug for det - Og omvendt 

Tage i hundeskoven (Hvis man selv har hund) Eller hundene ud og bade.. 

Jeg selv er: 

Faktisk en meget stille pige - Men senere et mere livlig og snakkesalig pige.. 

Jeg elsker dyr, har hund, kat og marsvin 

Elsker at lave mad... 

Har 2 Solstrålebørn

Lige nu er jeg på barsel

satser på uddannelse når barslen slutter 

Æhm... Ja er 27... Bosat i Midtjylland... 

der mangler sikkert noget, ellers spørg.. 

ihhh Dig ville jeg virkelig gerne møde! (total dating agtigt haha). Hvor i midtjylland bor du? Jeg har selv to dejlige børn og går på barsel. 

og så har vi en del fælles interesser  

Jeg er 22 år, kæreste med Jesper på 32. Har Alberte på 2 år og Emil på 2 1/2 måned.

Jeg elsker at lave god mad og få god mad. Giver gerne lidt ekstra for at få en god mad-oplevelse.

Cafe hygge er LIGE MIG!

Gåture og generelt bare naturen (evt. hundeskoven ja)..

osv...

KH  

Anmeld

29. maj 2012

Momster89

rikkeregnbue skriver:

Jeg søger en veninde, som vil være der i medgang og modgang. Som vil støtte mig i mine dårlige valg samt de gode. En veninde som man kan stole fuldt ud på, som jeg kan fortælle alt til. Jeg søger en veninde jeg kan grine og græde med, gå i byen med, shoppe med, gå på cafe med, hygge derhjemme med - en veninde jeg faktisk kan ALT med.

Jeg søger en veninde der kan respektere mig for den jeg er!

Jeg er som person meget genert og der kan sagtens gå flere timer før jeg tør snakke sådan "rigtigt" ;-) Men når genertheden først er pillet af mig, er jeg meget snaksagelig, venlig, sød.

Jeg er typen som støtter en veninde i HVAD som helst. Står aldrig bag hende, står foran! Jeg passer på mine veninder. Samtidig er jeg ikke bange for at sige min mening, så hvis jeg er utilfreds med noget - skal jeg nok få det sagt på den ene eller anden måde.

Jeg synes selv jeg har humor og ter mig ofte som en tosse. Jeg kan gøre meget sjov ud af, at jeg ikke kan snakke tysk. (Ved at prøve... Og dermed bliver det en ordentlig gang volapyk!).

Jeg ved ikke hvad jeg mere skal skrive

Hvis du smider hønemor, skofanatiker og dyre elsker oven i hatten har du mig, så måske vi skulle lege sammen?

Flyttet til Høruphave for 3 år siden, og den eneste veninde jeg har hernede flytter til irland

Desuden kunne jeg godt bruge en der gider at snakke om lortebleer, nogen gange, men ellers er jeg meget feminin og går meget op i skønhedsprodukter.

Kunne det friste?

Anmeld

29. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Solveig89 skriver:

Hvis du smider hønemor, skofanatiker og dyre elsker oven i hatten har du mig, så måske vi skulle lege sammen?

Flyttet til Høruphave for 3 år siden, og den eneste veninde jeg har hernede flytter til irland

Desuden kunne jeg godt bruge en der gider at snakke om lortebleer, nogen gange, men ellers er jeg meget feminin og går meget op i skønhedsprodukter.

Kunne det friste?

Glemte vidst selv at få nævnt, at jeg ELSKER sko!

Skriv en PB

Anmeld

29. maj 2012

Solstrålebørn

MAJ*MOR skriver:

ihhh Dig ville jeg virkelig gerne møde! (total dating agtigt haha). Hvor i midtjylland bor du? Jeg har selv to dejlige børn og går på barsel. 

og så har vi en del fælles interesser  

Jeg er 22 år, kæreste med Jesper på 32. Har Alberte på 2 år og Emil på 2 1/2 måned.

Jeg elsker at lave god mad og få god mad. Giver gerne lidt ekstra for at få en god mad-oplevelse.

Cafe hygge er LIGE MIG!

Gåture og generelt bare naturen (evt. hundeskoven ja)..

osv...

KH  

Har sendt dig en privat besked... 

Anmeld

29. maj 2012

FrkT

Jeg søger en veninde, som:

• Vil venskabet lige så meget som jeg vil det.
  • Deler nogle af mine interesser - men har også gerne sine egne, som hun evt. vil dele med mig.
  • Man kan regne med vil gøre hvad hun kan for at deltage, når man holder fødselsdag, julefrokost, grillfest eller hvad det nu måtte være.
  • Ikke har børn, er gravid eller har børn - det er ligegyldigt for mig.
  • Har en kæreste/mand eller er single - det er også ligegyldigt.
  • Ikke er typen som vil rende i byen hver weekend og sådan noget, da vi så vil være alt for forskellige steder i vores liv.
  • Er ærlig.
  • Tager initiativ til at ses, så det ikke kun er mig der gør det (hænger vist lidt sammen med nummer 1).
  • Hvis hun har en kæreste eller mand, så også er interesseret i at lave noget sammen som par.
  • Ikke er allergisk over for pelsdyr, da vi har en del dyr.
  • Vil være så tæt en veninde, at jeg ikke behøver frygte om nogen planlægger mit polterabend, da det vil være naturligt for hende at gøre - ligesom det vil være for mig at planlægge hendes.
  • Ikke er for fin til at pjatte, grine og te sig tosset til tider.

Mig som person og veninde:

• 26 år.
  • Bor på Fyn med min forlovede på 33, som jeg har været sammen med i snart 6 år.
  • Har 2 hunde, 4 katte og 4 høns.
  • Har ingen børn endnu.
  • Yderst sjældent genert i små forsamlinger men ret genert i større forsamlinger.
  • Totalt loony (tosset) af og til, og kan finde på de mærkeligste ting.
  • Er der 100 % for mine veninder og vil gå meget langt for at hjælpe en veninde.
  • Er ærlig.
  • Ekstrem perfektionist med nogle ting og total rodehoved med andre ting.
  • ELSKER at spille Singstar og i det hele taget at synge.
  • Elsker at være med i amatørmusicals og teaterstykker.
  • Total seriefreak - yndlingsserierne er 7th Heaven, Pretty Little Liars, Desperate Housewives, Charmed, Lie To Me og Ugly Betty.
  • Hader til gengæld serien Venner og andre i samme stil.
  • Er ELENDIG til kreative udfoldelser og gider dem heller ikke - min tålmodighed har aldrig været der til det.
  • Foretrækker en hyggelig privatfest med venner, kæreste samt vennernes kærester hjemme frem for en bytur.
  • Elsker brætspil og spil som Ego, Multinational, Trivial Pursuit, Lige par leger bedst og andre i samme stil.
  • Utrolig følsom person.
  • Lidt naiv i det.
  • Yndlingsårstid er foråret.
  • Elsker at hygge med venner og noget god mad.
  • Elsker at tage i sommerland og tivoli, og er i det hele taget et stort legebarn.
  • En utrolig kærlig og omsorgsfuld person med et kæmpe hjerte.
  • Synes sushi er en fantastisk opfindelse.
  • Reagerer på to forskellige måder, når jeg er nervøs; enten snakker jeg løs non-stop og gerne noget forfærdeligt volapyk - eller også bliver jeg helt stille.
  • Vil hellere give gaver end at få dem, da jeg elsker at glæde folk med den helt rigtige gave.
  • Der skal virkelig meget til at gøre mig sur, og jeg bliver det yderst sjældent.

Anmeld

6. juni 2012

FrkT

Opper lige denne tråd engang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.