Hvilken type veninde søger du og hvordan er du selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Muffin_girl

Strawberry skriver:

Super tråd

Jeg søger en veninde som:

- Ikke dømmer andre hurtigt, da jeg mener at folk plejer at være meget hurtig til at dømme andre en tand for hurtigt.
- Er meget lattermild
- For mig er det ligemeget om hun har børn eller ej
- Hun skal være til at stole på
- Hun må gerne være en som foretrækker hjemme hygge i stedet for at gå i byen og feste, da jeg i forvejen kun har nogen der går i byen, og mangler en veninde som er lidt mere "nede på jorden".
- Hun skal være der for én i modgang og medgang, høhø
- Hun skal være let at snakke med
- Det er et plus hvis hun bor i Sønderjylland , men ikke et must.

Jeg er:
- Meget smilende
- Genert når du møder mig, men når vi kender hinanden kan jeg snakke meget
- God til at lytte og forstå
- Jeg har ingen børn endnu, men glæder mig til at det en dag bliver min tur
- Jeg er omsorgsfuld
- Jeg synes det er skønt når det er sommer, men alt for koldt når det er vinter
- Jeg har ikke billede på herinde, da baby.dk er mit frirum! Men du får selvfølgelig lov til at se mig hvis vi skriver sammen
- Jeg er slet ikke fan af edderkopper og flyvende stankelben!
- Jeg følger ikke med i politik, der mister jeg hurtigt interessen
- Jeg elsker at følge med i tv udsendelser som, De unge mødre, Singleliv, Hvem vil være millionær , Station 2 osv.

Jeg vil gerne være din ven Du er min type veninde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Solstrålebørn

Jeg søger: 

En veninde jeg kan dele alt med, kan holde på hemmeligheder... 

Som er frisk på en bytur en gang imellem.. 

Som måske også selv løber 

Café - bio tur 

Shoppe ture 

Lave god mad med

Hjælper mig i med - modgang - Og omvendt (De minder sikkert meget om hinanden denne her og den næste) 

Træder til når jeg har brug for det - Og omvendt 

Tage i hundeskoven (Hvis man selv har hund) Eller hundene ud og bade.. 

Jeg selv er: 

Faktisk en meget stille pige - Men senere et mere livlig og snakkesalig pige.. 

Jeg elsker dyr, har hund, kat og marsvin 

Elsker at lave mad... 

Har 2 Solstrålebørn

Lige nu er jeg på barsel

satser på uddannelse når barslen slutter 

Æhm... Ja er 27... Bosat i Midtjylland... 

der mangler sikkert noget, ellers spørg.. 

Anmeld

29. maj 2012

.....

rikkeregnbue skriver:

Skal vi være venner?

Det kan vi godt  . Send gerne PB med ting om dig selv

Anmeld

29. maj 2012

.....

AalborgPigen skriver:

Jeg vil gerne være din ven Du er min type veninde  

Ih det lyder godt . DU må gerne sende PB med ting om dig selv

Anmeld

29. maj 2012

TNBC

Anjamichell skriver:

Så gør vi noget ved det - tråden

Søger du en at grine med?? En at have fordybende samtaler med, en der lytter når du har brug for at sige : Nu klapper du i de næste 10 minutter og bare hører på hvad jeg har at sige!! En der kan give dig et godt råd med på vejen, eller få humøret i den rigtige retning når alt andet fejler.
En der kan tage et intiativ og elsker når du ringer, uanset hvad du har på hjerte.
En til biografture, en til shoppingture, en der elsker at have børn, men også hygger ganske glimrende en dag alene med dig.
En der elsker at give, fordi det bare gør mig så glad, at se glæden i dine øjne når du modtager.
En der bestemt er ligeså meget til hygge, seriøse samtaler, babysnak, børnesnak, Hvor-kan-min-mand-være-røvirriterende-nogle-gange-snak eller bare være til fis og ballade, skøre ideer og tossede indfald.
En der er super kreativ og synes det er hyggeligt og sjovt at finde på nye kreative ting.
En der ELSKER at gå på loppe og kræmmermarkeder og SELV stå og sælge.
En der er der for dig 100 procent hvad det så end måtte være!!
Så er du landet helt rigtigt, for sådan er jeg :-)

Jeg er Mor til 2 drenge. En på 11 år og en på 10 mdr.
Jeg bor sammen med min mand i Hørve i Odsherred, Vestsjælland.

Jeg kunne fortælle dig en masse masse ting om mig selv, men venter hellere til vi mødes eller snakkes en dag.
Skriv endelig hvis du mener at jeg kunne gøre dit liv en lille smule bedre :-D
Og.... Jeg har ikke noget imod at du ryger, bare du ikk gør det i mit hjem, for det er røgfrit, men jeg er selv eks-storryger :-D
Desuden er jeg bidt af alt hvad der har med det spirituelle at gøre, ånder osv og har masser af egne erfaringer på området!!

Jeg håber at nogle af jer vil være med her, da det i den tidligere tråd ser ud som om vi er ret så mange der søger en veninde

Nååååh ja : Sushi - I looooove it

Anja

ahh jeg har fundet en computer der virker..

Naa men jeg er 25aar og bor i Italien for tiden, men kommer hjem her i August, saa lige nu leder jeg efter et sted at bo og det er ikke let, for det er dyrt.. Plus jeg saa ogsaa nu skal finde arbejde, hvilket er endnu mere surt.

Men jeg har ingen boern, men haaber snart at finde den rette mand... Men jeg ELSKER at vaere omkring boern, hvilket er ogsaa hvorfor jeg har ansoegt om at blive aflastningsforaeldre og tilbyder min hjaelp til familie, der i teorien mangler en bedsteforaeldre, men det synes jeg ikke at jeg er gammel nok til, og nu er jeg i kontakt med to familier, som jeg skal moede naar jeg kommer tilbage til Danmark.
Jeg elsker mystik, aander(har endda overvejet at rejse rundt og besoege hjemsoegte steder.. )
Jeg skriver, og vil gerne lave det i fremtiden, som proffesionel. (det er forfatterskolen jeg ikke kom ind paa..)

Jeg kan godt lide at lave mad, men jeg tror ikke jeg er saa god til det..

Jeg elsker at lave alle mulige maerkelige sjove ting, og har lige fundet ud af der er noget der hedder Silkclay, hvilket faktisk er meget sjovt..

Jeg elsker at gaa i biograften, men mangler bare altid en at gaa med.

Sushi har jeg smagt en gang, og kunne ikke lide det(maaske fordi det ikke var en proffesionel der havde lavet det)

Anmeld

29. maj 2012

Loa

Solstrålebørn skriver:

Jeg søger: 

En veninde jeg kan dele alt med, kan holde på hemmeligheder... 

Som er frisk på en bytur en gang imellem.. 

Som måske også selv løber 

Café - bio tur 

Shoppe ture 

Lave god mad med

Hjælper mig i med - modgang - Og omvendt (De minder sikkert meget om hinanden denne her og den næste) 

Træder til når jeg har brug for det - Og omvendt 

Tage i hundeskoven (Hvis man selv har hund) Eller hundene ud og bade.. 

Jeg selv er: 

Faktisk en meget stille pige - Men senere et mere livlig og snakkesalig pige.. 

Jeg elsker dyr, har hund, kat og marsvin 

Elsker at lave mad... 

Har 2 Solstrålebørn

Lige nu er jeg på barsel

satser på uddannelse når barslen slutter 

Æhm... Ja er 27... Bosat i Midtjylland... 

der mangler sikkert noget, ellers spørg.. 

Øv du bor i jylland.

Du lyder som et rigtig godt veninde-potientale

Anmeld

29. maj 2012

Solstrålebørn

Loa skriver:

Øv du bor i jylland.

Ja vi bor godt et stykke fra hinanden... 

Anmeld

29. maj 2012

TNBC

Loa skriver:

Øv du bor i jylland.

Din datter er doebt paa den bedste dag paa hele aaret....  Min foedselsdag... Og en meget soed pige du har.. 

Anmeld

29. maj 2012

Ditte-3

jeg søger en som ik snakker bag ens ryk som jeg kan grine med og grade med som gider høre på alt mit brok over fx kærsten osv

en som gider at brokke sig tilbage til mig også lol.

en jeg kan cjoppe med gå i biffen med osv.

moske en der også har børn ik et most men kunne være rat.

jeg selv er meget genert enden man kender mig men når først man kender mig er jeg meget snakkene og grinene og smilene pason

Anmeld

29. maj 2012

isabellasmor

Jeg søger en sød veninde som man kan snakke med om alt mellem himmel og jord, grine og græde med, hygge med.. 

jeg er meget genert når man møder mig, men når jeg så føler mig tilpas nok, så er jeg rigtig snakkende . jeg er meget smilene. jeg har en dejlig datter på 7 mdr, og en kæreste på 25  jeg selv er 18, men tag ikke fejl af alderen , for jeg er ikke en forvirret teenager (slet ikke dømmende ment) 

jeg har styr på hvad jeg vil med mit liv, og søger en veninde der har det samme  

jeg elsker at hygge på cafe, hygge hjemme, hygge med min datter og andre legekammerater, men en kommende veninde behøver ikke have børn.. jeg er ikke særlig spontan , både fordi jeg har et lille barn som gør det svært, men jeg har aldrig været til det helt vildt spontane, jeg kan godt lide at planlægge tingene 

jeg bor i nordsjælland 

skriv endelig PB eller citer 

fortsat god dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.