Hvilken type veninde søger du og hvordan er du selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.566 visninger
56 svar
1 synes godt om
29. maj 2012

anjamichell@gmail.com

Så gør vi noget ved det - tråden

Søger du en at grine med?? En at have fordybende samtaler med, en der lytter når du har brug for at sige : Nu klapper du i de næste 10 minutter og bare hører på hvad jeg har at sige!! En der kan give dig et godt råd med på vejen, eller få humøret i den rigtige retning når alt andet fejler.
En der kan tage et intiativ og elsker når du ringer, uanset hvad du har på hjerte.
En til biografture, en til shoppingture, en der elsker at have børn, men også hygger ganske glimrende en dag alene med dig.
En der elsker at give, fordi det bare gør mig så glad, at se glæden i dine øjne når du modtager.
En der bestemt er ligeså meget til hygge, seriøse samtaler, babysnak, børnesnak, Hvor-kan-min-mand-være-røvirriterende-nogle-gange-snak eller bare være til fis og ballade, skøre ideer og tossede indfald.
En der er super kreativ og synes det er hyggeligt og sjovt at finde på nye kreative ting.
En der ELSKER at gå på loppe og kræmmermarkeder og SELV stå og sælge.
En der er der for dig 100 procent hvad det så end måtte være!!
Så er du landet helt rigtigt, for sådan er jeg :-)

Jeg er Mor til 2 drenge. En på 11 år og en på 10 mdr.
Jeg bor sammen med min mand i Hørve i Odsherred, Vestsjælland.

Jeg kunne fortælle dig en masse masse ting om mig selv, men venter hellere til vi mødes eller snakkes en dag.
Skriv endelig hvis du mener at jeg kunne gøre dit liv en lille smule bedre :-D
Og.... Jeg har ikke noget imod at du ryger, bare du ikk gør det i mit hjem, for det er røgfrit, men jeg er selv eks-storryger :-D
Desuden er jeg bidt af alt hvad der har med det spirituelle at gøre, ånder osv og har masser af egne erfaringer på området!!

Jeg håber at nogle af jer vil være med her, da det i den tidligere tråd ser ud som om vi er ret så mange der søger en veninde

Nååååh ja : Sushi - I looooove it

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

TNBC

Anjamichell skriver:

Så gør vi noget ved det - tråden

Søger du en at grine med?? En at have fordybende samtaler med, en der lytter når du har brug for at sige : Nu klapper du i de næste 10 minutter og bare hører på hvad jeg har at sige!! En der kan give dig et godt råd med på vejen, eller få humøret i den rigtige retning når alt andet fejler.
En der kan tage et intiativ og elsker når du ringer, uanset hvad du har på hjerte.
En til biografture, en til shoppingture, en der elsker at have børn, men også hygger ganske glimrende en dag alene med dig.
En der elsker at give, fordi det bare gør mig så glad, at se glæden i dine øjne når du modtager.
En der bestemt er ligeså meget til hygge, seriøse samtaler, babysnak, børnesnak, Hvor-kan-min-mand-være-røvirriterende-nogle-gange-snak eller bare være til fis og ballade, skøre ideer og tossede indfald.
En der er super kreativ og synes det er hyggeligt og sjovt at finde på nye kreative ting.
En der ELSKER at gå på loppe og kræmmermarkeder og SELV stå og sælge.
En der er der for dig 100 procent hvad det så end måtte være!!
Så er du landet helt rigtigt, for sådan er jeg :-)

Jeg er Mor til 2 drenge. En på 11 år og en på 10 mdr.
Jeg bor sammen med min mand i Hørve i Odsherred, Vestsjælland.

Jeg kunne fortælle dig en masse masse ting om mig selv, men venter hellere til vi mødes eller snakkes en dag.
Skriv endelig hvis du mener at jeg kunne gøre dit liv en lille smule bedre :-D
Og.... Jeg har ikke noget imod at du ryger, bare du ikk gør det i mit hjem, for det er røgfrit, men jeg er selv eks-storryger :-D
Desuden er jeg bidt af alt hvad der har med det spirituelle at gøre, ånder osv og har masser af egne erfaringer på området!!

Jeg håber at nogle af jer vil være med her, da det i den tidligere tråd ser ud som om vi er ret så mange der søger en veninde

Nååååh ja : Sushi - I looooove it

Anja

Jeg elker spøgelser/ånder.. har selv set/oplevet dem. 

Har altid elsket loppemarker/kræmmermarkeder. 

Jeg er ikke ryger, og heller ikke mor endnu. Men skal være reservetante, hvis kemien er der

Anmeld

29. maj 2012

TNBC

undskyld den korte tekst men min tastatur er i stykker så bruger skærmtastatur

Anmeld

29. maj 2012

Dot D

Du har så lige beskrevet mig...... Ærgeligt vi bor så langt fra hinanden, hi hi Undtagen det med rygning, har aldrig røget

Har lige "lært" at spise sushi, hi hi

Anmeld

29. maj 2012

anjamichell@gmail.com

Yurie skriver:

undskyld den korte tekst men min tastatur er i stykker så bruger skærmtastatur

Hvor er det spændende, jeg læste i din profiltekst at du bor i Italien??

Anmeld

29. maj 2012

anjamichell@gmail.com

Dot D skriver:

Du har så lige beskrevet mig...... Ærgeligt vi bor så langt fra hinanden, hi hi Undtagen det med rygning, har aldrig røget

Har lige "lært" at spise sushi, hi hi

ØØØjj jeg elsker sushi men begyndte også først at spise det for et par år siden og siikke mange år jeg er gået glip af noget SÅ godt!!
Hvor bor du henne da??

Anmeld

29. maj 2012

Dot D

Anjamichell skriver:

ØØØjj jeg elsker sushi men begyndte også først at spise det for et par år siden og siikke mange år jeg er gået glip af noget SÅ godt!!
Hvor bor du henne da??

Gassum..... Lidt nord for Randers

Anmeld

29. maj 2012

anjamichell@gmail.com

Dot D skriver:

Gassum..... Lidt nord for Randers

Ja det er lidt langt væk....
Hvor er det vildt at du laver scrapbooks!! Jeg har lavet så mange og jeg elsker det og ville SÅ gerne hvae nogle at sidde og lave det sammen med... Hvor får du fat i alle de bogstaver??

Anmeld

29. maj 2012

B&J

Jeg søger en super fantastisk veninde jeg kan grine grade sammen med. en der vil lytte når man har noget at fortælle, om det bare er hvordan går eller om det er en dyb og lang samtale. en man kan STOLE på det er så vigtigt for mig.

en man kan blive sur på men 5 minutter efter blive gode venner med igen fordi man ikke kan undvære hinanden.

en der helst kan lig dyr da jeg elsker dyr og vi har dyr i vores hjem en der elsker børn hun behøber ikke selv have børn.

en der vil gå med mig i bio engang imellem, spise sammen og evt kun mig og hende, spille spil gå i zoo, uden for evt ferie sammen eller shoppe byen flad jaa er rimelig åben....

Hun skal syntes det er okay jeg ikke drikker eller går i byen eller gider at feste for det er ikke mig

lige pt er jeg stadig i praktik og håber jobbet kommer, og ellers fylder mit hovede meget med mit vægttab og min familie....

Jeg har en vidunderlig kæreste og en dejlig dreng vi bor i Hjørring (nordjylland) lige pt har vi en kat og en kanin... vi bor i en dejlig lejlighed...

der er sikkert en masse jeg ikke har nævnt

Anmeld

29. maj 2012

TNBC

Anjamichell skriver:

Hvor er det spændende, jeg læste i din profiltekst at du bor i Italien??

ja indtil august og ¨så er jeg på den, for har lige fået afvide ind på min skole, så nu har jeg ikke noget at lave..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.