Jeg søger en super fantastisk veninde jeg kan grine grade sammen med. en der vil lytte når man har noget at fortælle, om det bare er hvordan går eller om det er en dyb og lang samtale. en man kan STOLE på det er så vigtigt for mig.
en man kan blive sur på men 5 minutter efter blive gode venner med igen fordi man ikke kan undvære hinanden
.
en der helst kan lig dyr da jeg elsker dyr og vi har dyr i vores hjem en der elsker børn hun behøber ikke selv have børn.
en der vil gå med mig i bio engang imellem, spise sammen og evt kun mig og hende, spille spil gå i zoo, uden for evt ferie sammen eller shoppe byen flad jaa er rimelig åben....
Hun skal syntes det er okay jeg ikke drikker eller går i byen eller gider at feste for det er ikke mig 
lige pt er jeg stadig i praktik og håber jobbet kommer, og ellers fylder mit hovede meget med mit vægttab og min familie....
Jeg har en vidunderlig kæreste og en dejlig dreng vi bor i Hjørring (nordjylland) lige pt har vi en kat og en kanin... vi bor i en dejlig lejlighed...
der er sikkert en masse jeg ikke har nævnt 
Anmeld