Hvilken type veninde søger du og hvordan er du selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

TNBC

Yurie skriver:

ja indtil august og ¨så er jeg på den, for har lige fået afvide ind på min skole, så nu har jeg ikke noget at lave..

*ikke kommet ind på min skole

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Dot D

Anjamichell skriver:

Ja det er lidt langt væk....
Hvor er det vildt at du laver scrapbooks!! Jeg har lavet så mange og jeg elsker det og ville SÅ gerne hvae nogle at sidde og lave det sammen med... Hvor får du fat i alle de bogstaver??

Jamen, så er vi jo ret ens 

Jeg laver mange af mine bogstaver selv, har diverse maskiner og udstikker til at lave dem på. Nogle køber jeg, det er lige med, hvad jeg lige falder over, hi hi...

Jeg er "desværre" af den type, der ikke vil gå ned på udstyr det er lidt dyrt med to meget tidskrævende og udstyrskrævende

hobby´s

Anmeld

29. maj 2012

anjamichell@gmail.com

Dot D skriver:

Jamen, så er vi jo ret ens 

Jeg laver mange af mine bogstaver selv, har diverse maskiner og udstikker til at lave dem på. Nogle køber jeg, det er lige med, hvad jeg lige falder over, hi hi...

Jeg er "desværre" af den type, der ikke vil gå ned på udstyr det er lidt dyrt med to meget tidskrævende og udstyrskrævende

hobby´s

Der ikke vil gå ned på udstyr?? Nu tabte du mig altså :-D det forstod jeg ikk??

Anmeld

29. maj 2012

Dot D

Anjamichell skriver:

He he, det er noget vi siger her omkring.... Jeg køber ALT, hvad jeg kan komme i nærheden af ( nu begrænset af SU), for skal helst have alt muligt udstyr, kan ikke nøjes

Anmeld

29. maj 2012

anjamichell@gmail.com

Yurie skriver:

ja indtil august og ¨så er jeg på den, for har lige fået afvide ind på min skole, så nu har jeg ikke noget at lave..

Sikke noget møg men hvor kommer du oprindeligt fra??

Anmeld

29. maj 2012

anjamichell@gmail.com

Anjamichell skriver:

Nårh jah d' ik' så'n mæ jer jyyyder :-D

Jamen jeg køber også en masse men jeg finder altid noget billigt :-)

Anmeld

29. maj 2012

TNBC

Anjamichell skriver:

Sikke noget møg men hvor kommer du oprindeligt fra??

bornholm, men flytter til sjælland når jeg kommer hjem

Anmeld

29. maj 2012

.....

Super tråd

Jeg søger en veninde som:

- Ikke dømmer andre hurtigt, da jeg mener at folk plejer at være meget hurtig til at dømme andre en tand for hurtigt.
- Er meget lattermild
- For mig er det ligemeget om hun har børn eller ej
- Hun skal være til at stole på
- Hun må gerne være en som foretrækker hjemme hygge i stedet for at gå i byen og feste, da jeg i forvejen kun har nogen der går i byen, og mangler en veninde som er lidt mere "nede på jorden".
- Hun skal være der for én i modgang og medgang, høhø
- Hun skal være let at snakke med
- Det er et plus hvis hun bor i Sønderjylland , men ikke et must.

Jeg er:
- Meget smilende
- Genert når du møder mig, men når vi kender hinanden kan jeg snakke meget
- God til at lytte og forstå
- Jeg har ingen børn endnu, men glæder mig til at det en dag bliver min tur
- Jeg er omsorgsfuld
- Jeg synes det er skønt når det er sommer, men alt for koldt når det er vinter
- Jeg har ikke billede på herinde, da baby.dk er mit frirum! Men du får selvfølgelig lov til at se mig hvis vi skriver sammen
- Jeg er slet ikke fan af edderkopper og flyvende stankelben!
- Jeg følger ikke med i politik, der mister jeg hurtigt interessen
- Jeg elsker at følge med i tv udsendelser som, De unge mødre, Singleliv, Hvem vil være millionær , Station 2 osv.

Anmeld

29. maj 2012

Loa

Anjamichell skriver:

Så gør vi noget ved det - tråden

Søger du en at grine med?? En at have fordybende samtaler med, en der lytter når du har brug for at sige : Nu klapper du i de næste 10 minutter og bare hører på hvad jeg har at sige!! En der kan give dig et godt råd med på vejen, eller få humøret i den rigtige retning når alt andet fejler.
En der kan tage et intiativ og elsker når du ringer, uanset hvad du har på hjerte.
En til biografture, en til shoppingture, en der elsker at have børn, men også hygger ganske glimrende en dag alene med dig.
En der elsker at give, fordi det bare gør mig så glad, at se glæden i dine øjne når du modtager.
En der bestemt er ligeså meget til hygge, seriøse samtaler, babysnak, børnesnak, Hvor-kan-min-mand-være-røvirriterende-nogle-gange-snak eller bare være til fis og ballade, skøre ideer og tossede indfald.
En der er super kreativ og synes det er hyggeligt og sjovt at finde på nye kreative ting.
En der ELSKER at gå på loppe og kræmmermarkeder og SELV stå og sælge.
En der er der for dig 100 procent hvad det så end måtte være!!
Så er du landet helt rigtigt, for sådan er jeg :-)

Jeg er Mor til 2 drenge. En på 11 år og en på 10 mdr.
Jeg bor sammen med min mand i Hørve i Odsherred, Vestsjælland.

Jeg kunne fortælle dig en masse masse ting om mig selv, men venter hellere til vi mødes eller snakkes en dag.
Skriv endelig hvis du mener at jeg kunne gøre dit liv en lille smule bedre :-D
Og.... Jeg har ikke noget imod at du ryger, bare du ikk gør det i mit hjem, for det er røgfrit, men jeg er selv eks-storryger :-D
Desuden er jeg bidt af alt hvad der har med det spirituelle at gøre, ånder osv og har masser af egne erfaringer på området!!

Jeg håber at nogle af jer vil være med her, da det i den tidligere tråd ser ud som om vi er ret så mange der søger en veninde

Nååååh ja : Sushi - I looooove it

Anja

Jamen jamen, jeg søger jo dig!

Jeg søger en af dele alt med, stort som småt, alvorligt, som fjollet.

Jeg har lige så meget brug for de alvorlige, seriøse snakke, som at skeje helt ud og opfører mig fjollet og bare grine af de mest åndsvage ting.

Jeg eeeeelsker at være kreativ. Både med kager, og kort og scrapping. Dog er jeg ikke så god til det med kager endnu, men håber det kommer
Jeg elsker at gøre meget for dem jeg holder af, og forventer egentlig ikke at få noget retur, andet end jeg kan stole på dem.

Iiiih jeg kunne skrive en hulens masse flere ting, men tror egentlig også hellere jeg vil mødes og se om kemien er der. Så hvis du er frisk, er jeg

DOG, har jeg endnu ikke overgivet mig til sushi'en endnu, og er ikke sikker på jeg nogensinde kommer til det

Anmeld

29. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Strawberry skriver:

Super tråd

Jeg søger en veninde som:

- Ikke dømmer andre hurtigt, da jeg mener at folk plejer at være meget hurtig til at dømme andre en tand for hurtigt.
- Er meget lattermild
- For mig er det ligemeget om hun har børn eller ej
- Hun skal være til at stole på
- Hun må gerne være en som foretrækker hjemme hygge i stedet for at gå i byen og feste, da jeg i forvejen kun har nogen der går i byen, og mangler en veninde som er lidt mere "nede på jorden".
- Hun skal være der for én i modgang og medgang, høhø
- Hun skal være let at snakke med
- Det er et plus hvis hun bor i Sønderjylland , men ikke et must.

Jeg er:
- Meget smilende
- Genert når du møder mig, men når vi kender hinanden kan jeg snakke meget
- God til at lytte og forstå
- Jeg har ingen børn endnu, men glæder mig til at det en dag bliver min tur
- Jeg er omsorgsfuld
- Jeg synes det er skønt når det er sommer, men alt for koldt når det er vinter
- Jeg har ikke billede på herinde, da baby.dk er mit frirum! Men du får selvfølgelig lov til at se mig hvis vi skriver sammen
- Jeg er slet ikke fan af edderkopper og flyvende stankelben!
- Jeg følger ikke med i politik, der mister jeg hurtigt interessen
- Jeg elsker at følge med i tv udsendelser som, De unge mødre, Singleliv, Hvem vil være millionær , Station 2 osv.

Skal vi være venner?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.