Anjamichell skriver:
Så gør vi noget ved det - tråden 
Søger du en at grine med?? En at have fordybende samtaler med, en der lytter når du har brug for at sige : Nu klapper du i de næste 10 minutter og bare hører på hvad jeg har at sige!! En der kan give dig et godt råd med på vejen, eller få humøret i den rigtige retning når alt andet fejler.
En der kan tage et intiativ og elsker når du ringer, uanset hvad du har på hjerte.
En til biografture, en til shoppingture, en der elsker at have børn, men også hygger ganske glimrende en dag alene med dig.
En der elsker at give, fordi det bare gør mig så glad, at se glæden i dine øjne når du modtager.
En der bestemt er ligeså meget til hygge, seriøse samtaler, babysnak, børnesnak, Hvor-kan-min-mand-være-røvirriterende-nogle-gange-snak eller bare være til fis og ballade, skøre ideer og tossede indfald.
En der er super kreativ og synes det er hyggeligt og sjovt at finde på nye kreative ting.
En der ELSKER at gå på loppe og kræmmermarkeder og SELV stå og sælge.
En der er der for dig 100 procent hvad det så end måtte være!!
Så er du landet helt rigtigt, for sådan er jeg :-)
Jeg er Mor til 2 drenge. En på 11 år og en på 10 mdr.
Jeg bor sammen med min mand i Hørve i Odsherred, Vestsjælland.
Jeg kunne fortælle dig en masse masse ting om mig selv, men venter hellere til vi mødes eller snakkes en dag.
Skriv endelig hvis du mener at jeg kunne gøre dit liv en lille smule bedre :-D
Og.... Jeg har ikke noget imod at du ryger, bare du ikk gør det i mit hjem, for det er røgfrit, men jeg er selv eks-storryger :-D
Desuden er jeg bidt af alt hvad der har med det spirituelle at gøre, ånder osv og har masser af egne erfaringer på området!!
Jeg håber at nogle af jer vil være med her, da det i den tidligere tråd ser ud som om vi er ret så mange der søger en veninde 
Nååååh ja : Sushi - I looooove it
Anja 
Jamen jamen, jeg søger jo dig!

Jeg søger en af dele alt med, stort som småt, alvorligt, som fjollet.
Jeg har lige så meget brug for de alvorlige, seriøse snakke, som at skeje helt ud og opfører mig fjollet og bare grine af de mest åndsvage ting.
Jeg eeeeelsker at være kreativ. Både med kager, og kort og scrapping. Dog er jeg ikke så god til det med kager endnu, men håber det kommer
Jeg elsker at gøre meget for dem jeg holder af, og forventer egentlig ikke at få noget retur, andet end jeg kan stole på dem.
Iiiih jeg kunne skrive en hulens masse flere ting, men tror egentlig også hellere jeg vil mødes og se om kemien er der. Så hvis du er frisk, er jeg

DOG, har jeg endnu ikke overgivet mig til sushi'en endnu, og er ikke sikker på jeg nogensinde kommer til det