Svigermor ....... igen ! hjælp !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Din svigermors reaktion er lidt voldsom, men som andre ogsaa siger, at hun goer det jo nok i en god aand, for at I kunne komme med til koncerten fra starten af. At hun saa ikke fortaeller jer det, er forkert.
Naar jeg saa taenker paa datteren, kan jeg godt forstaa at hun bliver ked af det. Som du siger, hun bor langt vaek, saa hun ser ham ikke saa tit og nu faar hun endelig chance for det, og tager I det fra hende. Ja, jeres barn er sensitivt, men synes I det er helt fair at han ikke laere sin faster at kende, fordi hun bor for langt vaek?  Jeg ville ogsaa blive ked af det, hvis jeg troede at jeg skulle tilbringe nogle timer sammen med min nevoe, og saa det ikke sker alligevel. Hvad med at komme paa en loesning, saa hun kan vaere der ogsaa, saa jeres soen faktisk kan laere sin faster at kende?
Og saa snak med din svigermor om at det er jeres barn, og der skal tages hensyn. Kender jeres soestre hinanden?
Se det lidt fra deres side ogsaa.. Ikke at jeg siger at hvad din svigermor har gjort er rigtig, men lad vaer med at straf din kaerestes soester.

Det var meningen at han skulle se hende i dag , men vi besluttede os hurtigt for at blive hjemme , også fordi de slet ikke ville ha besøg af os .
Jeg vil bare ikke lade ham være alene med en han ikke kender i 5 timer ! .

Og det er helt umuligt at snakke med dem nu ..
Sidst vi ringede og forklarede dem det , blev svigermor sur , og smækkede røret på .. Såå der er ikke så meget at gøre lige pt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Missq4

Anonym skriver:

Han er kun halv andet og ved ikke hvad et tivoli er f.eks..
Hun ser ham ret tit , men det gør min svigerinde ikke , og hun kender ham stort set ikke . Og han kender heller ik hende ..

Vi ringede jo til svigermor og sagde at vi ikke ville ha han skulle så mange steder hen og at hvis de ville passe ham skulle det være her , som vi hele tiden havde sagt .. Så slog det åbenbart klik for hende , og skældte os ud

Okay sådan havde ikke lige læst det undskyld ��

Men så er det jo hendes sag at blive god igen og evt komme med en undskyldning ��

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Men hvad med datteren? Hvorfor skal hun straffes? Vidste hun ikke ser drengen saa tit, ved hun jo ikke at han er sensitiv? Hvorfor kunne I saa ikke bare bede hende om ikke tage alle de steder hen og maaske bare vaere hos jer?

Det sagde vi også til hende , men det gad hun ikke .. Og han skal ikke være alene med en han ikke kender . Koncerten er et stykke væk , og det tager næsten en time at komme hjem derfra .. Jeg kender min søn , og han ville blive fuldstændig ulykkelig ..

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Missq4 skriver:

Okay sådan havde ikke lige læst det undskyld ��

Men så er det jo hendes sag at blive god igen og evt komme med en undskyldning ��

Ja det syns jeg jo også ..

Anmeld

26. maj 2012

TNBC

Anonym skriver:

Det sagde vi også til hende , men det gad hun ikke .. Og han skal ikke være alene med en han ikke kender . Koncerten er et stykke væk , og det tager næsten en time at komme hjem derfra .. Jeg kender min søn , og han ville blive fuldstændig ulykkelig ..

jeg forstaar godt at hun ikke vil komme forbi efter det der er sket. Hun er jo nok ked af at hun ikke faar lov til at vaere sammen med ham. Jeg forstaar godt at han ikke skal vaere alene med hende i fem timer, men hvorfor kunne begge jeres soestre ikke passe ham? Saa han faktisk laere hende at kende? Jeg synes det er lidt synd at de ikke kender hinanden.
Men lige nu tror jeg bare din svigermor har brug for at vaere sur, og saa bliver hun nok god igen. Og hvis din svigerinde kan komme med saa kort varsel, hvorfor ser I saa ikke hinanden oftere?

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

jeg forstaar godt at hun ikke vil komme forbi efter det der er sket. Hun er jo nok ked af at hun ikke faar lov til at vaere sammen med ham. Jeg forstaar godt at han ikke skal vaere alene med hende i fem timer, men hvorfor kunne begge jeres soestre ikke passe ham? Saa han faktisk laere hende at kende? Jeg synes det er lidt synd at de ikke kender hinanden.
Men lige nu tror jeg bare din svigermor har brug for at vaere sur, og saa bliver hun nok god igen. Og hvis din svigerinde kan komme med saa kort varsel, hvorfor ser I saa ikke hinanden oftere?

Min søster kan ikke døje min svigerfamilie . Desværre .

Tror det har været planen rigtig længe hun skulle komme denne weekend .. Selvom vi dog ikke har hørt noget om det .. Før i dag .
Så , så vild er hun nok heller ik efter og se ham .  

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Og i øvrigt skal min søn kende personer RIGTIG godt før han skal passes af dem .. Som sagt har min søster været her virkelig meget , og vil hellere være hos hende når hun er her end mig ..

Anmeld

27. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja jeg tror også det er gået helt galt .
Jeg har sagt til kæresten at han skal ringe til hende , men han vil overhovedet ikke snakke med hans mor nu .

Jeg syns slet ikke deres reaktion var menneskelig ..
Hans familie har det med at gøre meget små ting , meget store .. Altid .
Men det der gik over kærestens grænse ..

jeg kan godt forstå han er sur, især når jeres barn er sensitivt.

Men mener nu stadig kommunikation er vejen frem, men mon ikke din kæreste får talt med dem når han lige er kølet lidt ned

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

jeg kan godt forstå han er sur, især når jeres barn er sensitivt.

Men mener nu stadig kommunikation er vejen frem, men mon ikke din kæreste får talt med dem når han lige er kølet lidt ned

Ja .. Jo håber jeg da han gør ..
Han plejer bare ikke at kunne lægge dem på is på den måde  

Anmeld

27. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja .. Jo håber jeg da han gør ..
Han plejer bare ikke at kunne lægge dem på is på den måde  

puha lyder ikke godt. Håber det bliver godt igen. Også så der ikke er splid så jeres barn kan hygge med farmor uden der skal være en dårlig stemning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.