Yurie skriver:
Din svigermors reaktion er lidt voldsom, men som andre ogsaa siger, at hun goer det jo nok i en god aand, for at I kunne komme med til koncerten fra starten af. At hun saa ikke fortaeller jer det, er forkert.
Naar jeg saa taenker paa datteren, kan jeg godt forstaa at hun bliver ked af det. Som du siger, hun bor langt vaek, saa hun ser ham ikke saa tit og nu faar hun endelig chance for det, og tager I det fra hende. Ja, jeres barn er sensitivt, men synes I det er helt fair at han ikke laere sin faster at kende, fordi hun bor for langt vaek? Jeg ville ogsaa blive ked af det, hvis jeg troede at jeg skulle tilbringe nogle timer sammen med min nevoe, og saa det ikke sker alligevel. Hvad med at komme paa en loesning, saa hun kan vaere der ogsaa, saa jeres soen faktisk kan laere sin faster at kende?
Og saa snak med din svigermor om at det er jeres barn, og der skal tages hensyn. Kender jeres soestre hinanden?
Se det lidt fra deres side ogsaa.. Ikke at jeg siger at hvad din svigermor har gjort er rigtig, men lad vaer med at straf din kaerestes soester.
Det var meningen at han skulle se hende i dag , men vi besluttede os hurtigt for at blive hjemme , også fordi de slet ikke ville ha besøg af os .
Jeg vil bare ikke lade ham være alene med en han ikke kender i 5 timer !
.
Og det er helt umuligt at snakke med dem nu ..
Sidst vi ringede og forklarede dem det , blev svigermor sur , og smækkede røret på .. Såå der er ikke så meget at gøre lige pt..
Anmeld