Missq4 skriver:
En ting jeg tænker er om i har snakket dem svirmor om at i ikke ville ha hun tog ham så mange steder hen inden i fra tager hende at skulle passe ham ? Hvis ikke er det måske en måde at undgå at i bliver sure på hinanden ikke mindst for din mand men også for jers barn skyld måske hun ikke tænker over de ting eller er klar over hvor slemt det er med jeres søn og hvad det ville gøre ved ham hvis skulle ha sådan en dag hvis hun ikke ser ham så meget er jo ikke sikkeret hun tænker over det.
Jeg ville blive sur/ked af det/skuffet hvis det var mig der troede jeg skulle passe og jeg havde planlagt en masse for barnets skyld og så bare fik af vide at det skulle jeg ikke man ville heller ha en anden over nogle ting jeg ikke fik en chance for at lave om
Håber du forstå hvad jeg mener 
Han er kun halv andet og ved ikke hvad et tivoli er f.eks..
Hun ser ham ret tit , men det gør min svigerinde ikke , og hun kender ham stort set ikke . Og han kender heller ik hende ..
Vi ringede jo til svigermor og sagde at vi ikke ville ha han skulle så mange steder hen og at hvis de ville passe ham skulle det være her , som vi hele tiden havde sagt .. Så slog det åbenbart klik for hende , og skældte os ud 
Anmeld