Kender i det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Annana89

Sally-Slingshot skriver:

Med så meget nedtur fortjener du to  

Hehe tak med lidt medfølelse! Men kan dog nok ikke spise SÅ meget lagkage når der ogsås kal være plads til bebsen!

Må bare lave en ekstra god en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annana89 skriver:

Ah så er du sikkert rigtig god til det!!

Så ofte laver jeg dog ikek lagkager, det sker faktisk sjællendt. Og når vi er til fødselsdag kan jeg alligevel aldrig spise med for jeg bryder mig på ingen måder om den der pulver kagecreme som folk ynder at propstoppe i HELE kagen

Hader kagecrem, det er så klamt! Mine liger altid noget der er blevet lavet i en bønehave! 

Jeg arbejder i en døgninstitution for handicappet børn, så det er tit noget med bananmos, friske bær, most fersken og andre lidt sjove ting og altid en halv L flødeskum!! Vh stine

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Hader kagecrem, det er så klamt! Mine liger altid noget der er blevet lavet i en bønehave! 

Jeg arbejder i en døgninstitution for handicappet børn, så det er tit noget med bananmos, friske bær, most fersken og andre lidt sjove ting og altid en halv L flødeskum!! Vh stine

Ja sys også bare det er som tapetklister der vkser i munden på en! Men hver sin smag, så må jg jo bare lave min egen

Ahh ja okay, hehe lagkager der ikek skulle tygges så meget i kan jeg høre!

Anmeld

25. maj 2012

StineW79

Annana89 skriver:

Ja sys også bare det er som tapetklister der vkser i munden på en! Men hver sin smag, så må jg jo bare lave min egen

Ahh ja okay, hehe lagkager der ikek skulle tygges så meget i kan jeg høre!

Ja der ska helst ik være for meget bid i, men stadig masser af smag og ungerne bliver helt vilde når vi ska ha lagkage ala Stine. Og det fede er jo at de er ligeglade med at kagen ik er den smukkeste, så længe det bare er den bedste!! Vh stine

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Ja der ska helst ik være for meget bid i, men stadig masser af smag og ungerne bliver helt vilde når vi ska ha lagkage ala Stine. Og det fede er jo at de er ligeglade med at kagen ik er den smukkeste, så længe det bare er den bedste!! Vh stine

Jeg vil langt helelr eogså spise noget der smager fantastisk frem for at den bare ser godt ud

Jeg er helelr ikek den vilde lagkagelaver så det bliver sårn ligetil. Og hvis jeg kun selv skal spise den tror jeg ikek jeg gider gøre det store ud af det!

Anmeld

25. maj 2012

StineW79

Annana89 skriver:

Jeg vil langt helelr eogså spise noget der smager fantastisk frem for at den bare ser godt ud

Jeg er helelr ikek den vilde lagkagelaver så det bliver sårn ligetil. Og hvis jeg kun selv skal spise den tror jeg ikek jeg gider gøre det store ud af det!

Nej det er lidt øv når man kun ska lave til sig selv! Det gode er jo så at man ka putte lige det i man bedst selv ka li!! Vh stine

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Nej det er lidt øv når man kun ska lave til sig selv! Det gode er jo så at man ka putte lige det i man bedst selv ka li!! Vh stine

Nettop

Tror det bliver med fersken og banan! Mmm mums!

Anmeld

25. maj 2012

StineW79

Annana89 skriver:

Nettop

Tror det bliver med fersken og banan! Mmm mums!

Det er nemlig også en af mine favoritter!! Også måske markroner knust i flødeskummet!! Vh stine

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Det er nemlig også en af mine favoritter!! Også måske markroner knust i flødeskummet!! Vh stine

Mm ja det var faktisk en ret god ide med de makroner der! Det skal jeg lige se om jeg kan huske!

Anmeld

25. maj 2012

Savannah

Annana89 skriver:

Hehe tak med lidt medfølelse! Men kan dog nok ikke spise SÅ meget lagkage når der ogsås kal være plads til bebsen!

Må bare lave en ekstra god en

Det har du nok ret i, men tanken var god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.