Kender i det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Eliza

Annana89 skriver:

Åhh så kan jeg os!! Er også gravid så må jeg gerne;0) kan altid lave en mindre en;0) 

Måske jeg skulle lave en rigtig godt en med hjemmebagte bunde! Mmm

en mindre??  haha ja det ord kender jeg sku ik!!  spiste da bare resten til morgen mad dagen efter.. man var vel gravid! så kan man slippe afsted med mange sære ting.. har endda også siddet væsende kl 11 om formiddagen over en KÆMPE skål abemad og absolute ikke været istand til at dele med andre end mig selv og baby  skægt at jeg ikke tog mere end 10kg på under de 42 uger jeg var gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Annana89

Eliza skriver:

en mindre??  haha ja det ord kender jeg sku ik!!  spiste da bare resten til morgen mad dagen efter.. man var vel gravid! så kan man slippe afsted med mange sære ting.. har endda også siddet væsende kl 11 om formiddagen over en KÆMPE skål abemad og absolute ikke været istand til at dele med andre end mig selv og baby  skægt at jeg ikke tog mere end 10kg på under de 42 uger jeg var gravid 

Hehe ja okay! Tror bare det er fordi mine jordmødre er sårn efter mig fordi jeg var i overvægtskategorien inden graviditeten så får hele tiden den der i hovedet med at det sikkert er fordi jeg æder kage dagen lang:0/ 

Anmeld

25. maj 2012

FamilenStorm

Annana89 skriver:

Ahhh beklager, men sÅ må vi dedikere dagen i morgen til lagkagespisningens dag? Eller i hvert fald en af dem!

Jeg vil have kage... hmm.. skulle man mom bruge babykortet nu.. Baby vil have kage...

Ihh overvejer seriøst at lette måsen og få handlet ind...

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

Annana89 skriver:

Nej nettop og så er man lige vidt;0)

Ja man kan egentlig lige så godt lade være med at prøve  Men gør man det? Niks

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

Nettemor skriver:

Ja man kan egentlig lige så godt lade være med at prøve  Men gør man det? Niks

Hehe nej gør man ikke! Kunne jo være man ramte det rigtige! Men ak nej!

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

FamilenStorm skriver:

Jeg vil have kage... hmm.. skulle man mom bruge babykortet nu.. Baby vil have kage...

Ihh overvejer seriøst at lette måsen og få handlet ind...

Jeg prøvede virkelig også den der med:"jamen skat det er jo bebse derbare har en ustyrlig lyst til lagkage!!!" men det hjalp ikke, der var slet ingen forståelse

Anmeld

25. maj 2012

Masig

Annana89 skriver:

Nej ved du hvad du har heltreregulerer;0) bor bare ude på bøhhlandet så har ikke mulighed for at handle ind til det, mebojet vil sku gøre det i morgen hvis lysten stadig at så stor;0)

Haha enten har du set den anden vej da du skrev ellers skriver du fra en tlf med en rigtig dum ordbog...

Men jeg er med på hvad du mener... HVis du har stadig har lyst i morgen synes jeg helt klart du bare skal købe ind til det og lave dig en lagkage

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

Masig skriver:

Haha enten har du set den anden vej da du skrev ellers skriver du fra en tlf med en rigtig dum ordbog...

Men jeg er med på hvad du mener... HVis du har stadig har lyst i morgen synes jeg helt klart du bare skal købe ind til det og lave dig en lagkage

ahh gud ja skide iphone

Anmeld

25. maj 2012

Masig

Annana89 skriver:

ahh gud ja skide iphone

Hehe ja jeg bander også over min nogle gange... Det er altså nogle underlige ord de kan finde på...

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

Masig skriver:

Hehe ja jeg bander også over min nogle gange... Det er altså nogle underlige ord de kan finde på...

Ja for den! Sys ellers jeg er ret god til lige og tjekke det igennem før jeg poster! Men den glippede så åbenbart, det må være alt den snak om lagkage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.