Kender i det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.152 visninger
53 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

Annana89

Når man bare har SÅ meget lyst til lagkage og manden sys det er for underligt at ha lyst til det ud af det blå?!

Mmm hvor kunne jeg godt æde en lagkage med frugt, fødeskum og glasur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Masig

Annana89 skriver:

Når man bare har SÅ meget lyst til lagkage og manden sys det er for underligt at ha lyst til det ud af det blå?!

Jeps kender jeg godt, så det er jo bare perfekt at jeg har fødselsdag på søndag og vi skal have en stor lækker lagkage med tobleronecreme og hindbærmousse

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

Kender ikke lige den med lagkage. Men ellers kender jeg det godt Det er mega irriterende. Men det er endnu mere irriterende at vide man har lyst til et eller andet, men uden at vide præcis hvad det er..

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

Masig skriver:

Jeps kender jeg godt, så det er jo bare perfekt at jeg har fødselsdag på søndag og vi skal have en stor lækker lagkage med tobleronecreme og hindbærmousse

Ahh ja så hjælper det lidt på trangen!! Har ingen anledning til at lave lagkage andet end jeg har lyst! 

Dog gik min fødselsdag i marts i vasken og fik aldrig den lagkage jeg havde lovet mig selv! Måske er det grund nok?!

Anmeld

25. maj 2012

MyLove E

Jeps det kender jeg godt. I går havde jeg en vild lyst til ostepølser...:-):-):-)

Anmeld

25. maj 2012

Masig

Annana89 skriver:

Ahh ja så hjælper det lidt på trangen!! Har ingen anledning til at lave lagkage andet end jeg har lyst! 

Dog gik min fødselsdag i marts i vasken og fik aldrig den lagkage jeg havde lovet mig selv! Måske er det grund nok?!

Ja bare kald mig skør, men jeg har altså flere gange lavet lagkage bare fordi jeg havde lyst.... Kan ikke se der er forskel på det og på at købe en anden kage fordi man har lyst til en kage... Hvis jeg var dig, havde jeg bare lavet en

Anmeld

25. maj 2012

Eliza

kender det... lavede en lagkage og spiste den i selskab med mig selv til aftensmad.. var gravid så får man jo lidt nogle sære impuls lyster  og ja manden syntes nu os jeg havde fået skingerne roterende kuk i turbannen, men ham om det 

Anmeld

25. maj 2012

DreamChild

Annana89 skriver:

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

Nettemor skriver:

Kender ikke lige den med lagkage. Men ellers kender jeg det godt Det er mega irriterende. Men det er endnu mere irriterende at vide man har lyst til et eller andet, men uden at vide præcis hvad det er..

Ahhh ja det er også træls! Så sys jeg tit man kommer til at æde alt muligt andet:0/

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

Tauf skriver:

Jeps det kender jeg godt. I går havde jeg en vild lyst til ostepølser...:-):-):-)

Haha ostepølser?! Er det ikke kun sårn noget man får i Tyskland ;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.