Kender i det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Masig

Annana89 skriver:

Ja for den! Sys ellers jeg er ret god til lige og tjekke det igennem før jeg poster! Men den glippede så åbenbart, det må være alt den snak om lagkage

Ja det kan nemt distraherer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annana89 skriver:

Når man bare har SÅ meget lyst til lagkage og manden sys det er for underligt at ha lyst til det ud af det blå?!

Mmm hvor kunne jeg godt æde en lagkage med frugt, fødeskum og glasur

Ej du er jo ond!! Nu får jeg helt lyst til lagkage!!  Vh stine

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Ej du er jo ond!! Nu får jeg helt lyst til lagkage!!  Vh stine

Haha jamen så er jeg da ikke alene om det!

Og jeg sys bare vi kalder dagen i morgen: "spis lagkage-dag"! Det er i hvert fald min plan

Anmeld

25. maj 2012

StineW79

Annana89 skriver:

Haha jamen så er jeg da ikke alene om det!

Og jeg sys bare vi kalder dagen i morgen: "spis lagkage-dag"! Det er i hvert fald min plan

Den er jeg med på! Vh stine

Anmeld

25. maj 2012

Savannah

Nu har jeg jo lyst til lagkage!! NAM.. Lav du en lagkage, den "undskyldning" med fødselsdagen holder 100%

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Den er jeg med på! Vh stine

Godt godt! så skal der smovses, så er det jo også lørdag

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

Sally-Slingshot skriver:

Nu har jeg jo lyst til lagkage!! NAM.. Lav du en lagkage, den "undskyldning" med fødselsdagen holder 100%

Ja ikke? havde faktisk den mest nedern fødselsdag længe! Hunden blev aflivet dagen inden, bilen gik i stykker PÅ dagen så falck hentede den, manden skulle pludselig arbejde og det meste af min familie ringede ikek tillykke! så den kager ER fortjent

Anmeld

25. maj 2012

StineW79

Annana89 skriver:

Godt godt! så skal der smovses, så er det jo også lørdag

Ja vi ska da fejre at det er lørdag + pinse!! 

Plejde faktisk at lave lagkage hver fredag jeg var på arbejde, inden jeg gik på barsel! Jeg elsker lagkage!! Vh stine

Anmeld

25. maj 2012

Savannah

Annana89 skriver:

Ja ikke? havde faktisk den mest nedern fødselsdag længe! Hunden blev aflivet dagen inden, bilen gik i stykker PÅ dagen så falck hentede den, manden skulle pludselig arbejde og det meste af min familie ringede ikek tillykke! så den kager ER fortjent

Med så meget nedtur fortjener du to  

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Ja vi ska da fejre at det er lørdag + pinse!! 

Plejde faktisk at lave lagkage hver fredag jeg var på arbejde, inden jeg gik på barsel! Jeg elsker lagkage!! Vh stine

Ah så er du sikkert rigtig god til det!!

Så ofte laver jeg dog ikek lagkager, det sker faktisk sjællendt. Og når vi er til fødselsdag kan jeg alligevel aldrig spise med for jeg bryder mig på ingen måder om den der pulver kagecreme som folk ynder at propstoppe i HELE kagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.