Karneval i Aalborg - Skal du med eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Ih det ku jeg altså os godt, jeg bliver aldrig for gammel til sådan noget

hehe jeg synes heller aldrig jeg bliver for gammel :p

altså der er jo forskel på hvordan man opføre sig som 17 årig og når man bliver ældre, men man kan vel stadig have det sjovt uden at drikke sig totalt i hegnet og have næsten intet tøj på? - eller det måske mig der har mistforstået noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

L&V

FrkZier skriver:

hehe jeg synes heller aldrig jeg bliver for gammel :p

altså der er jo forskel på hvordan man opføre sig som 17 årig og når man bliver ældre, men man kan vel stadig have det sjovt uden at drikke sig totalt i hegnet og have næsten intet tøj på? - eller det måske mig der har mistforstået noget?

Tror det er bedst for den danske befolkning at jeg beholder tøjet på he he og jeg dur ikke til at drikke mere efter jeg er blevet mor Så den er jeg absolut med på ingen teenage pinlige scener fra min side he he

Anmeld

25. maj 2012

FrkZier

Tror det er bedst for den danske befolkning at jeg beholder tøjet på he he og jeg dur ikke til at drikke mere efter jeg er blevet mor Så den er jeg absolut med på ingen teenage pinlige scener fra min side he he

arrhj nu du altå liiidt for sart synes jeg!

haha jeg er slet ikke vant til at drikke mere, jeg bliver halvfuld efter tre tåre af en øl jeg ville slet ikke orke at lave pinlige ting, så skal man jo gå og gemme sig bagefter, men på den anden side, aalborg er jo langt fra kbh jeg ser ikke folk igen HAHA

Anmeld

25. maj 2012

L&V

FrkZier skriver:

arrhj nu du altå liiidt for sart synes jeg!

haha jeg er slet ikke vant til at drikke mere, jeg bliver halvfuld efter tre tåre af en øl jeg ville slet ikke orke at lave pinlige ting, så skal man jo gå og gemme sig bagefter, men på den anden side, aalborg er jo langt fra kbh jeg ser ikke folk igen HAHA

Det er smart tænkt jeg må til en by hvor jeg ikke kender nogle og lege teenager he he Åh ja et glas rødvin så ska jeg i seng

Anmeld

25. maj 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Det er smart tænkt jeg må til en by hvor jeg ikke kender nogle og lege teenager he he Åh ja et glas rødvin så ska jeg i seng

haha det er faktisk skide smart

sådan har jeg det også lidt efterhånden

Anmeld

25. maj 2012

jydeinden

AalborgPigen skriver:

Jeg føler mig som den eneste kvinde i Aalborg, der ikke skal med ! 

Jeg giiiddddddeeeeeeeerrrrr ikkke i år ! Jeg orker ikke det ræs.. 

Så, skal du med eller ej ?  

tror jeg springer over

det er ligee langt nok væk, og det der med mange mennesker på lidt plads, er ikke lige mig.

Anmeld

25. maj 2012

Muffin_girl

Gigl skriver:

Uh, jeg skal med ;D og jeg er 25. Jeg synes det er så skægt Det er en helt speciel stemning over dagen og jeg er så endnu en af de heldige der ikke har trådt glasskår op i foden eller slået sig slemt - 7-9-13! 

Skal med et par dejlige veninder og vi glæder os ;D vi 'gamle' høns! 

Du må have en rigtigt rigtigt god tur Heldigvis er i heldige med vejret  

I er såmænd ikke gamle Jeg har tit set nogen på o ver de 50 ..

Anmeld

25. maj 2012

Muffin_girl

jydeinden skriver:

tror jeg springer over

det er ligee langt nok væk, og det der med mange mennesker på lidt plads, er ikke lige mig.

Heheh nej det er dælme også mega KLEMT ! 

Anmeld

25. maj 2012

Muffin_girl

Nettemor skriver:

Er det et tegn på alderdom?

Ja det må det være .. Et tidligt stadie til alderdom

Anmeld

25. maj 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Jeg syntes jo at du skulle have taget afsted med mig!!!! Men kommer desværre ikke afsted alligevel.. Sur røv.

Hvorfor ikke det ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.