Karneval i Aalborg - Skal du med eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Muffin_girl

M&F skriver:

Når jeg har deltaget, kan jeg nærmest ikke gå på mine fødder dagen efter.... fødderne er hævede, tæerne er ødelagte og flere af dem er både blå og røde... og ens underben ligner også jeg ved ikke hvad, fordi de er blevet skrabet på vognkanter - hold op, som man ser ud  

Var til børnekarneval sidste år med fisen - nøøøj hvor hun nød det  

I øvrigt synes jeg ALTID jeg bumber ind i dem fra paradise hotel, og den ekskæreste jeg hader allermest..... når det sker, så ser man bare lige mig skynde mig at danse mig frem i mængden for at slippe væk  

Nej ens fødder bliver totalt smadret !!! 

Ja man møder altid dem man ikke vil møde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

M&F&C

AalborgPigen skriver:

Nej ens fødder bliver totalt smadret !!! 

Ja man møder altid dem man ikke vil møde

Ja - og det er TYPISK mit held, altid at rende ind i dem jeg nødigst vil tale eller ses med Man bliver ret øvet i at lave forsvindingsnumre

Anmeld

24. maj 2012

Muffin_girl

M&F skriver:

Ja - og det er TYPISK mit held, altid at rende ind i dem jeg nødigst vil tale eller ses med Man bliver ret øvet i at lave forsvindingsnumre

Ja for pokker  

Anmeld

25. maj 2012

B&J

AalborgPigen skriver:

Anmeld

25. maj 2012

DitteFisk

Uh, jeg skal med ;D og jeg er 25. Jeg synes det er så skægt Det er en helt speciel stemning over dagen og jeg er så endnu en af de heldige der ikke har trådt glasskår op i foden eller slået sig slemt - 7-9-13! 

Skal med et par dejlige veninder og vi glæder os ;D vi 'gamle' høns! 

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

AalborgPigen skriver:

Hehhe jeg kan også komme i tvivl om min egen alder, når kæresten driller mig  

Er det et tegn på alderdom?

Anmeld

25. maj 2012

Dinna88

Jeg syntes jo at du skulle have taget afsted med mig!!!! Men kommer desværre ikke afsted alligevel.. Sur røv.

Anmeld

25. maj 2012

FrkZier

hvis jeg havde boet lidt tættere på kunne jeg sagtens have fundet på at tage dertil, har aldrig været der men kunne godt tænke mig det en dag

Anmeld

25. maj 2012

Thalia

Jeg skal have ungerne med ind og se Battle paraden i aften hvor alle de store grupper laver show.

Til gengæld har jeg ingen intention om at tage derind i morgen. Jeg har helt ærligt svært ved at se det charmerende i meget unge piger der ifører sig vulgære latexkostumer og drikker sig fulde.

Det er lidt som om at størstedelen af deltagerne i karneval ser det som en undskyldning for at være ekstremt skanky.

Anmeld

25. maj 2012

L&V

FrkZier skriver:

hvis jeg havde boet lidt tættere på kunne jeg sagtens have fundet på at tage dertil, har aldrig været der men kunne godt tænke mig det en dag

Ih det ku jeg altså os godt, jeg bliver aldrig for gammel til sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.