Karneval i Aalborg - Skal du med eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Ja asen og masen ! Det er slet ikke til at holde ud .. Jeg føler mig også som en olding på det område... Det er ikke til at holde ud  

Nej jeg gider det godt nok heller ikke og synes det er SÅ træls at folk tror de bare kan rage og rode ved en - jeg var ved at pande flere da jeg var med den ene gang. Ja, og så lå der glasskår som jeg trådte op i fødderne, en faldt i havnen og der var slåskamp inde på Nytorv - puha, nej det gider jeg ikke ....springer over og nyder en dag i haven istedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Ja du er jo en på min alder (unge alder) Som er for gammel til det pjat, som mig  

lige præcis..

Har andet og vigtigere at bruge min tid på.. såsom eksamenslæsning

Anmeld

24. maj 2012

Nettemor

AalborgPigen skriver:

hihi  

Jamen du kan heller ikke spørge mig om hvor gammel mig eller min mand er uden jeg lige skal regne lidt

Anmeld

24. maj 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Nej jeg gider det godt nok heller ikke og synes det er SÅ træls at folk tror de bare kan rage og rode ved en - jeg var ved at pande flere da jeg var med den ene gang. Ja, og så lå der glasskår som jeg trådte op i fødderne, en faldt i havnen og der var slåskamp inde på Nytorv - puha, nej det gider jeg ikke ....springer over og nyder en dag i haven istedet

Helt enig i alt det du siger .. Jeg tager også bare en dag ved en cafe  Og ud i solen .

Anmeld

24. maj 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

lige præcis..

Har andet og vigtigere at bruge min tid på.. såsom eksamenslæsning

Anmeld

24. maj 2012

Muffin_girl

Nettemor skriver:

Jamen du kan heller ikke spørge mig om hvor gammel mig eller min mand er uden jeg lige skal regne lidt

Hehhe jeg kan også komme i tvivl om min egen alder, når kæresten driller mig  

Anmeld

24. maj 2012

M&F&C

Ikke i år  

Er for det første gravid, så kan ikke drikke mig fuld og være ligeglad med at man konstant bliver kørt over tæerne af nogen der ikke kan styre deres lortevogne eller være ligeglad med at folk står/sidder og tisser OVERALT. 

Jeg var afsted sidste år - hvor der var halv træls vejr hele dagen.... 

Jeg tror, jeg trænger til en pause fra Karneval i år, og se om lysten skulle vende tilbage om et år eller flere. Har deltaget mange gange + arbejdet i forbindelse med karnevalet (tidligere bartender). 

Anmeld

24. maj 2012

Mor-til-asta-09

AalborgPigen skriver:

Jeg føler mig som den eneste kvinde i Aalborg, der ikke skal med ! 

Jeg giiiddddddeeeeeeeerrrrr ikkke i år ! Jeg orker ikke det ræs.. 

Så, skal du med eller ej ?  

nope jeg skal heller ikke med. Må ærligt sige at karneval ikke interessere mig på nogen måde, og gudskelov har kæresten det på samme måde. Har været til karneval 1 gang i mit 26 årig gamle liv, og der tog jeg hjem efter 2 timer...

Anmeld

24. maj 2012

Muffin_girl

Mor-til-asta-09 skriver:

nope jeg skal heller ikke med. Må ærligt sige at karneval ikke interessere mig på nogen måde, og gudskelov har kæresten det på samme måde. Har været til karneval 1 gang i mit 26 årig gamle liv, og der tog jeg hjem efter 2 timer...

Det er da rart at der er andre der er lige så kedelige som mig  

jeg kan ikke holde det ud ..! 

Anmeld

24. maj 2012

twinny

puhha for det første er der alt for langt og for det andet puhha jeg ville ikk orke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.