Karneval i Aalborg - Skal du med eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Muffin_girl

M&F skriver:

Ikke i år  

Er for det første gravid, så kan ikke drikke mig fuld og være ligeglad med at man konstant bliver kørt over tæerne af nogen der ikke kan styre deres lortevogne eller være ligeglad med at folk står/sidder og tisser OVERALT. 

Jeg var afsted sidste år - hvor der var halv træls vejr hele dagen.... 

Jeg tror, jeg trænger til en pause fra Karneval i år, og se om lysten skulle vende tilbage om et år eller flere. Har deltaget mange gange + arbejdet i forbindelse med karnevalet (tidligere bartender). 

Nej folk kører så hasarderet ..! Det er jo helt vildt.. 

Ja jeg tror nogle år kan gøre det bedre  

Men jeg tror sku det næste jeg skal til er børnekarneval  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Mor-til-asta-09

AalborgPigen skriver:

Det er da rart at der er andre der er lige så kedelige som mig  

jeg kan ikke holde det ud ..! 

Er præcis som dig. Siger mig absolut intet at se alle de folk dingle rundt, fordi de har drukket for meget osv..

Anmeld

24. maj 2012

Muffin_girl

Mor-til-asta-09 skriver:

Er præcis som dig. Siger mig absolut intet at se alle de folk dingle rundt, fordi de har drukket for meget osv..

Nej, og de kører ind i en.. Jeg syntes det var sjovt 1 gang.. 2 gang fik min søster en flaske i hovedet, så hele huden blev skåret op.. Det gider jeg ikke .. Folk må styre sig ! Og det sker ikke.. så jeg vil bar nyde solen ..

Anmeld

24. maj 2012

B&J

AalborgPigen skriver:

Jubiii så er vi 2 der er kedelige 

JUBIIIII

Anmeld

24. maj 2012

Muffin_girl

B&J skriver:

JUBIIIII

Anmeld

24. maj 2012

Mor-til-asta-09

AalborgPigen skriver:

Nej, og de kører ind i en.. Jeg syntes det var sjovt 1 gang.. 2 gang fik min søster en flaske i hovedet, så hele huden blev skåret op.. Det gider jeg ikke .. Folk må styre sig ! Og det sker ikke.. så jeg vil bar nyde solen ..

ja præcis. Jeg har taget tjansen som barnepige for mine 2 niecer, så min søster kan komme afsted. Tusind gange hellere hygge med dem hele dagen

Anmeld

24. maj 2012

Muffin_girl

Mor-til-asta-09 skriver:

ja præcis. Jeg har taget tjansen som barnepige for mine 2 niecer, så min søster kan komme afsted. Tusind gange hellere hygge med dem hele dagen

Ja god ide  

Anmeld

24. maj 2012

Camulla

AalborgPigen skriver:

Jeg føler mig som den eneste kvinde i Aalborg, der ikke skal med ! 

Jeg giiiddddddeeeeeeeerrrrr ikkke i år ! Jeg orker ikke det ræs.. 

Så, skal du med eller ej ?  

Jeg skal heller ikke med, skal til fødselsdag, men gad faktisk rigtig gerne pga. det gode vejr  Øv øv! 

Anmeld

24. maj 2012

Muffin_girl

Camulla skriver:

Jeg skal heller ikke med, skal til fødselsdag, men gad faktisk rigtig gerne pga. det gode vejr  Øv øv! 

Jeg kan godt tage til fødselsdag for dig Så du kan komme med ..  

Jeg vil bare ud og sidde på en cafe.. Fx cafeministeriet .. Og nyde solen

Anmeld

24. maj 2012

M&F&C

AalborgPigen skriver:

Nej folk kører så hasarderet ..! Det er jo helt vildt.. 

Ja jeg tror nogle år kan gøre det bedre  

Men jeg tror sku det næste jeg skal til er børnekarneval  

Når jeg har deltaget, kan jeg nærmest ikke gå på mine fødder dagen efter.... fødderne er hævede, tæerne er ødelagte og flere af dem er både blå og røde... og ens underben ligner også jeg ved ikke hvad, fordi de er blevet skrabet på vognkanter - hold op, som man ser ud  

Var til børnekarneval sidste år med fisen - nøøøj hvor hun nød det  

I øvrigt synes jeg ALTID jeg bumber ind i dem fra paradise hotel, og den ekskæreste jeg hader allermest..... når det sker, så ser man bare lige mig skynde mig at danse mig frem i mængden for at slippe væk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.