Råd søges ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Laulund87

Babyklar skriver:

det er RIGTIG  ..

der er jo maaaange huse.. heldigvis for det

Ja det må man sige der

Prøv at kigge i de små byer rundt om Randers. Som f.eks Råsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Moar2011

Dot D skriver:

nemlig, og jeg vil lige skynde mg at skrive, at NU er et rigtigt godt tidspunkt at handle, for kurserne på lån er dejligt langt nede, hi hi.

Vi er i samtale med banken om at tage lån i huset, så vi kan få laavet gulvvarme og nyt køkken... Det viser sig, at fordi renten er lavere end den vi har, så kan vi faktisk låne ca 150.000 kr i huset UDEN at skulle betale mere hver måned, og det er jo en god forretning for sådan nogle "fattigrøve" som os, hi hi....

Tag en snak med banken, og så håber jeg alt flasker sig for jer

Må jeg være nysgerrig og spørge, hvor I har set på hus???

Ja, det er nemlig et rigtig godt tidspunkt .. ej hvor faaantastisk for jer at i kan det ..

Anmeld

24. maj 2012

Moar2011

Laulund87 skriver:

Ja det må man sige der

Prøv at kigge i de små byer rundt om Randers. Som f.eks Råsted

ja nemlig ..

Anmeld

24. maj 2012

Dot D

Babyklar skriver:

ja nemlig ..

Og Gassum Hvor stort søger I, vores nabos hus er til salg, fint mindre hus med have bagved. Og flere andre gode huse til salg herude..

God by med Brugs, vuggestue/børnehave og meget snart lækkert aktivitets - og kulturhus.

Og kun ca 40 minutter til Aalborg

Anmeld

24. maj 2012

Moar2011

Dot D skriver:

Og Gassum Hvor stort søger I, vores nabos hus er til salg, fint mindre hus med have bagved. Og flere andre gode huse til salg herude..

God by med Brugs, vuggestue/børnehave og meget snart lækkert aktivitets - og kulturhus.

Og kun ca 40 minutter til Aalborg

vi søger bare et go kvalitet hus, men go "børne" have .. på en stille og rolig vej ..

der hvor vi har kigget på hus, der er os dp, euro spar, skole , bh, og sports hal

Anmeld

24. maj 2012

prettybutterfly

UUhhh det ville jeg slet ikke kunne gøre!!! Syntes det lyder ALT for stresset! PLUS, tænk på hvor ofte den bus kører, for der er jo kun plads til begrænset antal barnevogne!!! Vi har tit været ude for at busserne kører lige forbi fordi der ik er plads til flere barnevogne! Her kører de hver 10. min, mindst, så gør ikke så meget. Men tænker det IKKE er sjovt på landet hvor busserne kører meget sjældnere!!!

Ville helt klart finde et andet sted at bo!

Men held og lykke uanset hvad

Anmeld

24. maj 2012

Dot D

Babyklar skriver:

vi søger bare et go kvalitet hus, men go "børne" have .. på en stille og rolig vej ..

der hvor vi har kigget på hus, der er os dp, euro spar, skole , bh, og sports hal

Ja, det kan Gassum jo også tilbyde, hi hi... Lyder det lidt som en salgstale

Vi synes det er rart, når der kommer nye til byen, og de fleste er faktisk meget søde og rare herude

Anmeld

24. maj 2012

Moar2011

Dot D skriver:

Ja, det kan Gassum jo også tilbyde, hi hi... Lyder det lidt som en salgstale

Vi synes det er rart, når der kommer nye til byen, og de fleste er faktisk meget søde og rare herude

Ja det tror jeg gerne Det kan mange jo gøre .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.